Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
PsyGoA skrev:
Jeg gider da ikke drikke det lort, og det er heller ikke værd at give penge for, når det aldrig virker for mig. Sidste gang jeg lavede Ayahuasca, virkede det heller ikke. Derfor lyder det mere interessant at stå med et rygbart produkt. :)

Hehe, kan det ikke være fordi det brænder på eller sådan noget, siden du ikke kan få effekt? Evt. er den kilde du skaffer det fra noget lort... ethnoplanet er kendt for at sende lorte produkter ud til folk engang imellem - i såfald, så prøv at skifte kilde.

Og rygning af DMT er langt stærkere end ayahuasca. Jeg har ikke personlige erfaringer med røget DMT, men af hvad jeg har hørt, så kan røget DMT og ayahuasca ikke sammenlignes med hinanden. Det er vist to vidt forskellige effekter der er tale om.

Så om man skal bruge det som løsning at ryge DMT istedet for at drikke ayahuasca, ved jeg ikke om er en god idé. Tror ikke man kan tale om en erstatning for ayahuasca, fordi man ikke kan få det til at virke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er aldrig brændt på, ikke engang tæt på, men måske var bladene fra Ethno dårlige. Måske skulle jeg have pulveriseret dem. Da jeg købte fra Somashop, og det heller ikke virkede, var det jo nok, fordi jeg slugte Harmala-frøene hele.

Og Ali, det behøver ikke ligne Ayahuasca. Om det bliver den ene eller den anden fede virkning, det er da underordnet. ;) Bare man bliver LAM! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
jeg er enig med Ali... Mange skrive/siger at det at ryge DMT er ca. 10-20 gange voldsomere end Ayahuasca så...

-Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er nok temmelig overdrevet med 10-20 gange voldsommere, det er bare mere koncentreret intensitet, kunne jeg forestille mig. Jeg er dog ikke bange for at prøve det, og jeg er da også sikker på, at jeg vil få et godt trip, ligesom jeg har gjort på alt andet, jeg har prøvet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jamen så synes jeg bare at du skal gøre det. Jeg har heller ikke hørt nogen der har fået et "bad-trip" på det da det jo kun varer 5-20 min.
Så kan du jo altid selv bedømme hvor meget stærkere det er.
Du skal jo også lægge mærke til at måden du indtager det på har meget at sige for trippets kraft... "Ryge-drikke"

-Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu skal det måske også understreges at de fleste som ryger deres DMT er 5-Methoxy og ikke NN-DMT som hovedeparten i de fleste aya-urter.

der ER forskel på de 2

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, det er MEGET forskel.

Alligevel skulle DMT være ret ekstremt at ryge. Shulgin's oplevelse med 100mg:

Citat:
with 100 mg, smoked) "As I exhaled I became terribly afraid, my heart very rapid and strong, palms sweating. A terrible sense of dread and doom filled me -- I knew what was happening, I knew I couldn't stop it, but it was so devastating; I was being destroyed -- all that was familiar, all reference points, all identity -- all viciously shattered in a few seconds. I couldn't even mourn the loss -- there was no one left to do the mourning. Up, up, out, out, eyes closed, I am at the speed of light, expanding, expanding, expanding, faster and faster until I have become so large that I no longer exist -- my speed is so great that everything has come to a stop -- here I gaze upon the entire universe."

Læs også http://www.erowid.org/library/books_onl ... al06.shtml

Copelandia skrev:
jamen så synes jeg bare at du skal gøre det. Jeg har heller ikke hørt nogen der har fået et "bad-trip" på det da det jo kun varer 5-20 min.

Hvis det ikk er ironi, viser det at du ikke er særlig erfaren indefor stærke psychedelikaer. Tror mig, tid er ret intet-sigende når vi snakker om oplevleser med stoffer som DMT, 5-MeO-DMT, salvia o.lign. Et minut kan føles som en evighed, så det er i den grad muligt at få et badtrip på stoffer som er virker intense og er kortvarrige.

Faktisk vil jeg tro der er større risiko for at få det psykisk dårligt ved 5-MeO-DMT og DMT (som ryges) trips end fx et LSD trip, fordi ved LSD's, svampe's o.lign effekt stille og roligt stiger. Ved fx 5-MeO-DMT bliver du skudt afsted i løbet af 60 sek og dit sind og psyke ændres fuldstændig i løbet af få sek.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Mener nok det her citat, beskriver DMT-oplevelsen:

"Load universe into cannon. Aim at brain. Fire!"

Tak for kaffe!

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyko skrev:
Tak for kaffe!

Hehe. Fra Amager, ingen tvivl. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Daffy skrev:
[quote="Copelandia"]jamen så synes jeg bare at du skal gøre det. Jeg har heller ikke hørt nogen der har fået et "bad-trip" på det da det jo kun varer 5-20 min.[/quote]

Hvis det ikk er ironi, viser det at du ikke er særlig erfaren indefor stærke psychedelikaer. Tror mig, tid er ret intet-sigende når vi snakker om oplevleser med stoffer som DMT, 5-MeO-DMT, salvia o.lign. Et minut kan føles som en evighed, så det er i den grad muligt at få et badtrip på stoffer som er virker intense og er kortvarrige.

Cope:
Jo jeg ved en del om stærke psychedelika men jeg har jo aldrig prøvet at ryge det... Så... Men jo jeg synes bare aldrig at man hører om bad-trips på 5-MeO-DMT eller N,N -DMT når det er blevet røget.
Men det er måske også fordi der ikke er nær så mange trip-rapporter om rygning af DMT end der er om fx. LSD og Svampe.

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Cope: Her er masser af rapporter om røget 5-MeO-DMT, også en masse badtrips.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja ok. Men det er jo stadig ingenting iforhold til de mange LSD trip rapporter. Men man kan så også sige at der er frygteligt mange "Bad Trips" mellem disse "få" 5-MeO-DMT rapporter.
Men du kan jo prøve det PsyGoa og når du så har prøvet det kan vi jo diskutere vidre i tråden om hvor vildt det er i forhold til et Ayahuasca trip.

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Copelandia skrev:
Men det er jo stadig ingenting iforhold til de mange LSD trip rapporter.
Det er MEGET få mennesker der har prøvet 5-Meo-DMT i forhold til alle dem der har prøvet LSD og self. vil det virke mere skræmmende når trippet måske varer mere end ti timer.

Copelandia skrev:
Men man kan så også sige at der er frygteligt mange "Bad Trips" mellem disse "få" 5-MeO-DMT rapporter.
Lige præcis :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]