Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nedtur
Junior medlem

Er der nogle der har prøvet at få nederen på svampe. Jeg har det var fandme ubehageligt jeg troede jeg havde skidt alle mine indvolde ud og jeg kunne se blod over det hele, og jeg kunne konstant høre støj. Engang i mellem kunne jeg tage mig sammen og hørte ingen støj,men det holdte ikke længere end et halvt minut ad gangen og nedturen varede i en time eller to. Jeg TROEDE aldrig jeg turde at spise dem igen,men jeg kom heldigvis på bedre tanker! THANK YOU PSILOCYBE

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
det tætteste jeg har været på nedtur, var engang hvor jeg i en ½ time var overbevist om at der var en person som gik rundt om mig, rimlig negativ person that is...det satte en ret træls mindfuck igang noget med:
hvad fanden vil den nar?
fuck hvad nu hvis han er pisse sur?
Jeg kan sq da ikke slås i den her tilstand...og blah blah

som du kan høre så var det ikke det vilde og der varede kun en time, så blev jeg træt af det og rejste mig op ;o)

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har aldrig fået et bad-trip, men jeg fik fik en gang en alvorlig nedtur, hvor jeg fik nogle tanker lidt ala Matrix. Det er lidt for kompliceret og personligt til at jeg har lyst til at forklare det herinde, men det var en yderst ubehagelig affære, der heldigvis endte "lykkeligt". Jeg rørte ikke svampe i et helt år efter den episode, men så her i sommers tog jeg et trip og det gik nogenlunde, men jeg er sgu' færdig med det. Man skal ikke lege med ilden helt til man får tredjegrads forbrændinger!

-Psyko

Hmm - det kaldes badtrip - nedturen er bare bivirkningen.

Jeg har haft et par nedere, og nogle enkelte badtrips, de er indeed overhovdet ikke sjove at have, og nederen der som regl kommer bagefter er ikke meget skæggere, dog har jeg tittest fået nogle nasty nedturer pågrund af amfetamin og coke - når jeg endelig ender i et badtrip bliver jeg meget meget ynkelig imens at det står på, men som med så meget andet så slutter det på et tidspunkt, og det er altid det punkt jeg sidder og venter på kommer, så går trippet i sig selv - eller osse har jeg ikke haft et seriøst vildt badtrip, eller osse er jeg temmelig stærk psykisk...

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg eksperimenterede en periode med at tage ret så store doser svampe, og jeg havde flere gange utroligt ubehagelige oplevelser.
En af de værste jeg kan huske var engang hvor jeg havde spist ca. 6 gram Hawaii-svampe (Copelandia Cyanescens), og lige pludseligt blev klar over at svampene ikke længere virkede og jeg var 100% sikker på jeg var blevet vanvittig. Jeg kunne se mine tanker som sætninger og billeder, men de gav ingen somhelst mening, og jeg kunne ikke tænke to sætninger der hang logisk sammen. Jeg prøvede desperat at sige til mig selv at det var noget pjat og det nok gik over, men jeg vidste at det var sket med mig, og jeg kunne intet gøre ved det.

Jeg opdagede at jeg ikke var klar over om det der skete var virkeligt eller indbildning og jeg blev klar over at jeg ikke længere forstod de ting jeg kunne se og høre. Jeg forsøgte at se tv, og jeg prøvede på at følge med i hvad de talte om, men intet af det sde sagde gav mening og jeg forstod ikke ordene de sagde.

Det blev værre og værre, og jeg vidste pludseligt at det jeg troede var mig dvs. min personlighed eller sådan noget slet ikke eksisterede, og jeg var klar over at jeg aldrig ville kunne komme til at fungere i den "normale" verden igen. Det var en underlig følelse af afklarethed og frygt, jeg vidste at min fysiske krop ikke længere virkede, mine sanser var holdt op med at fungere, - jeg prøvede at kigge på en plante i hjørnet af min stue, men jeg kunne ikke se planten mere. Jeg vidste den var der, men jeg kunne ikke se den, og ligegyldigt hvilket objekt jeg forsøgte at fokusere på skete det samme. Jeg sagde til mig selv : det her er en potteplante, men jeg vidste det var løgn, jeg kunne se at den var en cirkel af rød ild og levende celler, men jeg forstod ikke hvad den kunne bruges til og jeg kunne høre den talte til mig, men jeg forstod ikke hvad den ville.

Oplevelsen fortsatte på denne måde i 2-3 timer, og gik selvfølgeligt til sidst over. Den sidste time sad jeg sammenkrøbet i min seng og gemte mit hovede under nogle puder. Jeg ventede bare på at dø. Jeg vidste jeg havde set noget det ikke var meningen at man skal se, og jeg vidste jeg ikke kunne overleve.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
ok dosis ;o)
hvor lang tid virkede det ialt?

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
jeg har altid haft det rigtig fedt, eller utrolig morsomt på mine svampe trips. men lige i går i går udviklede en almindelig mandag sig til at jeg tog på staden, og købte 10 g. islændninge.
jeg tog selv 4 g, mens resten blev delt af tre andre. det var blev et rigtig mystisk trip. det startede ret fedt, med massere af møstre. men så ville jeg gerne gå en tur, og det irriterede mig at jeg ik gad at gå udenfor, og at jeg ik q tage mig sammen til noget... og det var startskuddet til dagens "tema". jeg gik og brokkede mig konstant, i tre timer... jeg kunne ik lade være, og jeg q ik holde det for mig selv. det var faktisk ret morsomt, men d var svært at sende d budskab til de andre, når jeg kun q brokke mig. men de påstod de synes d var meget sjovt... q være jeg sq prøve at poste en triprapport på et tidspunkt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
det var egentlig ik et badtrip, men det var lidt irriterende at jeg ikke ku lukke andet end mundlort ud, selvom jeg gerne ville...

Junior medlem

Geografisk sted: København
Sjovt... jeg fik nederen på under et E trip, men såå min buddie lærte mig dette 1. se de tanker som filmstrimler inde i hovedet og klip de dårlige tanker ud! det virker!

Junior medlem

Geografisk sted: København
Lidt sværere på svampe, men kan lade sig gøre med hjælp fra tripbuddien

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Christian<<<<<<=== Hmm trip level 5, er det ikke noget med total mangel på egen ego, man er intet, man er alt. Identificer sig med andre personer/ting/materie. Måske var du ikke lige klar på et level 5 trip der.

[ 06 Februar 2002: Besked ændret af: PoO ]

det kunne jeg på en måde godt tænke mig at opleve, og så ikke alligevel, men det lyder meget interessant - jeg har engang siddet i 2 timer på syre og troet at jeg var ved at dø af pma, det var ikke så galt som det der, lyder lidt mere vildt, men syretrippet var heller ikke highdose, syre rammer mig bare rigtig dejligt midt i skallen.

Junior medlem

Geografisk sted: No-ord-sjælland
Hvis man ikke har haft nedtur/badtrip, har man ikke prøvet syre/svampe... ja, sågar hashrygning!

Stimulanter er om ikke tabu (!) så vel IKKE hjemmehørende på psychedelia.dk!!! Jeg er i hvert fald ligeglad med blandings-tabere...

Hvad er det for noget med "level 5 trip"?! Er der nogen, som er på vej ud på et sidespor?

Medlem

Geografisk sted: DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af bingo:
Hvis man ikke har haft nedtur/badtrip, har man ikke prøvet syre/svampe... ja, sågar hashrygning!

Stimulanter er om ikke tabu (!) så vel IKKE hjemmehørende på psychedelia.dk!!! Jeg er i hvert fald ligeglad med blandings-tabere...

Hvad er det for noget med "level 5 trip"?! Er der nogen, som er på vej ud på et sidespor?
<HR></BLOCKQUOTE>

Tror du ikke du skulle undersøge boardet og tingene generelt for du kommer med sådanne udtalelser.

Og ja, jeg synes også det er fedt at blande, so screw you [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 19 Marts 2002: Besked ændret af: Knox ]

Junior medlem

Geografisk sted: Cph
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] øhh... hvad fanden snakker han om?????? (bingo) [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Hmmm..... Dunno...... Gone mental?? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
*gG* ja det kunne lyde sådan..... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
Meeeega interessant oplevelse christian, har selv siddet i lignende situationer et par gange...og bingo...det var fordi JEG BLANDEDE ALT JEG KUNNE FINDE OG DET VAR SKIDEFEDT..den ene gang xtc+syre++++ de andre xtc+svampe++++, når intet giver mening giver alt mening, sådan forholder jeg mig til det, dog med ret kraftige eftervirkninger ugerne (månder?!?) efter; søvnbesvær, flashbacks...nulstillinger af hjernen etc. har du samme erfaringer?

ps. er man på noget tidspunkt parat på et lvl 5 trip? jeg troede jeg var parat på alt lige indtil mit "jeg" blev mast sammen til ukendelig intethed et sted ude i universet. fuck det skræmmer mig stadig.

[ 21 Marts 2002: Besked ændret af: Ax/Chill ]

Bingo - fuck da dig....

Syntes du skal tage med mig ud til kanten hvor alle dæmonerne står og skriger dig op i ansigtet - derude leger vi på mine regler - eller ihvertfald regler jeg har vænnet mig til - og kun hvis du er normal efter at have brølet med dæmonerne - kun der kan du sige taber til nogen......

Ellers må du bare holde din kæft lukket

In our memories
Brugeravatar

fandme ja!

BINGO: UTFSE - fat det - hvad med at læse om hvad et level 5 trip er inden du udtaler dig om folk er på vej ud på et sidespor....

Stimulanter - hører de ikke hjemme på et drugboard????

Det eneste der ikke hører hjemme på et drugboard er fjolser som dig BINGO...

Fattede du den eller skal du have den skåret ud i pap??? er fandme træt af fjolser - dette er et DRUGBOARD - DRUG betyder stoffer ok - og stimulanser går helt sikkert ind under stoffer...

Fatsvage fjols - får squ en hamrende lyst til at æde dig ned i knalder..... Bare for at se dig brække blod op til du dør af det.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]