Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 18:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dex hvad fanden er der nu ivejen med Cow tipping?

Det er da nok det fedeste man kan foretage sig når men er pisse stiv, dels fordi det er møg svært for et flok fulde hoveder at være så stille at man ikke bliver opdaget af koen før det er forsent.

men kald MIG bare bonderøv....Whatever [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
<offtopic>

ER; Hvilken slags tøj går du da i?

Dex; det skulle være maksimalt kæmpegriner at vælte en ko!

</offtopic>

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det er sguda derfor jeg altid gerne har villet vælte en!

store bukser, weird trøje, høje sko - weird hat - generelt weird, ikke noget der bliver set på med gode øjne i denne her lorteby, men til hverdag, lidt mere popagtig, ingen grund til at ligne narko hele tiden.

Det er forresten ikke særlig flinkt at vælte en ko, der er squ en grund til at de står op og sover, det er fordi at hvis de først kommer ned på siden og ligge så kan de ikke komme op igen, det dør de af, det er squ ikke så fedt fordi sådden et klovdyr er skidedyrt.

Junior medlem

fuck da det! koen dør sgu da ik af at ligge ned lol
jeg vælter en i aften !

Junior medlem

Geografisk sted: skive
Det der med at vælte køer .... tjaaa grineren .... vi var til en privatfest hos min bedste ven....(ude på bøh landet)
vi var en fire-fem stykker der mente at det kunne være kæmpe grineren at vælte en ko når den sov .....
nå der var ca 500m hen til den mark vi havde planlagt et angreb på ... da vi kom derhen lå køerne ned .... nå tænkte vi så .... vi stod uden for hegnet ... ..oO(for at vælte en kop måtte den jo stå op!?!)
så vi kastede nogle småsten efter de sovende køer ... ingen respons ...
pludselig kommer der en bil kørende ude på landevejen ... de andre hoppede ned i græset, jeg tænkte at den ville fortsætte af landevejen ... men ak nej .... den drejede op af grusvejen ....
bilen standser ved siden af lille mig, vinduet bliver rullet ned... (der sad to store unge herre inde i bilen) den ene spørger mig hvad jeg lavede her på den vrede måde .... bob den var værer .... hvad lavede jeg her? .... jeg fik fremstammet "når en mand skal så skal han sq".... de ønskede mig en forsat god aften og kørte videre .....

Og hvad kan man så lære af det? .... køer ligger ned og sover [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

dit link henviser i øvrigt ikke til at nyren arbejder hurtigere, og ej heller til at promillen i dit blod bliver mindrer.
blot at du laver en kemisk reaktion med sukker og spritten.... det der ligger i mavesækken går i forbrænding .... ikke det der allerede er i blodet!?! .... min tolkning.... min påstand lyder stadig på at hvis din promille er 0.54 og så at du indtager noget sukker bliver den ikke 0,50 så at du atter må køre bil!
nyren er din krops langsomste organ .... du kan ikke speede det op på nogen måde .... det du anfægter er at promillen ikke vokser til 0.58 .... og det er korekt at du kan bremse dette ved at indtage noget sukker .... så det ikke bliver værer .... og dosisen af sukkeret skal jo så have et sammenhæng med mængden af alcohol der liger nede i maven

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sarkasme og belæring på samme tid! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Nu tisser jeg lige på jeres sukkermad ;

Hold jer til topic eller smut over i fuck hvor er jeg blæst forumet.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af chalfe:
dit link henviser i øvrigt ikke til at nyren arbejder hurtigere, og ej heller til at promillen i dit blod bliver mindrer.
blot at du laver en kemisk reaktion med sukker og spritten.... det der ligger i mavesækken går i forbrænding .... ikke det der allerede er i blodet!?! .... min tolkning.... min påstand lyder stadig på at hvis din promille er 0.54 og så at du indtager noget sukker bliver den ikke 0,50 så at du atter må køre bil!
nyren er din krops langsomste organ .... du kan ikke speede det op på nogen måde .... det du anfægter er at promillen ikke vokser til 0.58 .... og det er korekt at du kan bremse dette ved at indtage noget sukker .... så det ikke bliver værer .... og dosisen af sukkeret skal jo så have et sammenhæng med mængden af alcohol der liger nede i maven
<HR></BLOCKQUOTE>

HAHAHAHA!! Der er vidst en der skal på et biologikursus hva chalfe? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Prøv du at gå op til din biologi lærer og sig at nyrene nedbryder alkohol etcetc.... Så tror jeg han tæver dig eller noget i den stil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er LEVEREN vi snakker om her. Du ved tydeligvis ingenting biologi, da jeg stort set ikke fandt et gyldigt argument i din post. Det er HELT hen i vejret hvad du skriver... Måske var det ikke det bedste link jeg fandt til dig, men jeg har bestilt den oprindelige artikkel fra 60'erne hvor effekter af fructose(ikke glucose, my bad) på alkohols metabolisme blev opdaget. Ind til videre må du nøjes med dette link: www.pharmacy.ualberta.ca/pharm403/Oct-29-Ethanol-Toxicity.pdf Hvor der på side 5 står sort på hvidt hvad det er du ikke kan få ind i knolden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Er du snart overbevist, eller tror du stadigt på alfer, feer, trolde og mangelfuld virkning af fructose på ethanols metabolisme?

MVH
Voorhees

Junior medlem

sorry .... nyren .... jeg mener selvfølgelig leveren (men en lille tanketorsk, understreger vel ikke om jeg har ret eller ej....)..... jeg tjekker lige dit nye link igennem .....

ehm tjek lige datoen og tidspunktet på chalfes post, ved mig står der 10 feb - 02:15

men det er squ lidt skummelt, fordi ligenu er den 22:04 søndag den 10 feb - hmmmm - chalfe, stik mig lige din tidsmaskine, jeg har noget lotto jeg skal have vundet

dont underestimate the power of the playstation

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ja 02.15 er lige en 20 timer før 22.04.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Er det ikke meget logisk at kl 2:15 kommer før 22:05... Der er sku da ellers næsten 20 timer imellem

Insane psychedelia user!

Kan i ikk´ klokken? I må æde for meget narko.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
*LOL* elven fatter ikke en brik.....

hæ - fandens til playstation, det er først nu jeg lægger mærke til det, skumleren nok *lol*

Junior medlem

Nu har jeg læst de sider igennem 2½ gang ..... og nu må du sq lige stoppe hvad poker har det med det jeg siger at gøre? (har i øvrigt lige snakket lidt med fysik læren ) så jeg har konkluderet at jeg har ret ..... dit indlæg og leversyge hjælper skisme ikke særligt meget ..... find de konkrete linjer (jeg kan ikke finde noget som helst der indikere at promilen skulle falde ved at indtage sukkervand!!!)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ok, den her diskussion er ved at irritere mig!
Jeg har ikke selv hørt tidligere at fruktose skulle forøge alkoholmetabolismen, men jeg har kørt en søgning, og fundet bl.a. http://www.drunkmail.com/hangover/ . Ifølge den kan effekten i hvert fald forklares teoretisk med at der er mere ureduceret B-vitamin ledigt til acetaldehyd-dehydrogenase, da fruktose optager en stor del af den normale sukkermetabolisme.
Jeg vender tilbage hvis jeg finder noget officielt videnskabeligt som kan få det her afgjort.
@Chalfe> Hvordan afgør man forøvrigt at nyren (elle leveren, hvis du mener det...) er "kroppens langsomste organ"? Færrest kilometer i timen?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Her er en lang videnskabelig artikel som nævner effekten af fruktose som et faktum, men ikke virkningsmekanismen: http://www.lfhk.cuni.cz/farmakol/predn/engl/Drug%20and%20Alcohol%20Abuse.doc
Søg efter "fructose".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]