<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af chalfe:
dit link henviser i øvrigt ikke til at nyren arbejder hurtigere, og ej heller til at promillen i dit blod bliver mindrer.
blot at du laver en kemisk reaktion med sukker og spritten.... det der ligger i mavesækken går i forbrænding .... ikke det der allerede er i blodet!?! .... min tolkning.... min påstand lyder stadig på at hvis din promille er 0.54 og så at du indtager noget sukker bliver den ikke 0,50 så at du atter må køre bil!
nyren er din krops langsomste organ .... du kan ikke speede det op på nogen måde .... det du anfægter er at promillen ikke vokser til 0.58 .... og det er korekt at du kan bremse dette ved at indtage noget sukker .... så det ikke bliver værer .... og dosisen af sukkeret skal jo så have et sammenhæng med mængden af alcohol der liger nede i maven<HR></BLOCKQUOTE>
HAHAHAHA!! Der er vidst en der skal på et biologikursus hva chalfe? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Prøv du at gå op til din biologi lærer og sig at nyrene nedbryder alkohol etcetc.... Så tror jeg han tæver dig eller noget i den stil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det er LEVEREN vi snakker om her. Du ved tydeligvis ingenting biologi, da jeg stort set ikke fandt et gyldigt argument i din post. Det er HELT hen i vejret hvad du skriver... Måske var det ikke det bedste link jeg fandt til dig, men jeg har bestilt den oprindelige artikkel fra 60'erne hvor effekter af fructose(ikke glucose, my bad) på alkohols metabolisme blev opdaget. Ind til videre må du nøjes med dette link:
www.pharmacy.ualberta.ca/pharm403/Oct-29-Ethanol-Toxicity.pdf Hvor der på side 5 står sort på hvidt hvad det er du ikke kan få ind i knolden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Er du snart overbevist, eller tror du stadigt på alfer, feer, trolde og mangelfuld virkning af fructose på ethanols metabolisme?
MVH
Voorhees