Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her er et lille alternativt bud på en hurtig & effektiv Ayahuasca. Her ikke selv erfaring med kombinationen, men den er umiddelbart min bedste løsning på hvordan DMT kan indtages nemmest og i mindst mængde...

Til MAOi bruges Perganum harmala - f.eks. 4 g
Som DMT kilde bruges Anadenanthera colubrina frø "Yopo" - f.eks. 3 g.

Vupti - Yopouasca på 25 min.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja.. du har en pointe.. og jeg kan lide den :D :D :D

Men hvad angår rygning af plante-materialet så røg hippierne til woodstock festivallen Desmanthus illinoensis rod-bark og fik ekstreme "syre-trip". Har selv set det i en video om woodstock festivallen.
Den skulle vist også være brugt blandt indianere i det nordlige USA.
Jeg tror også at Desmenthus illinoensis indeholder en store konsentration af tryptaminer og andet godt :P så den skulle vist være god nok til rygning :wink:

vil dog stadig foretrække dit foreslag! slet ikke dårligt!!

Hilsen Copelandia

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis man skal ryge plantemateriale med DMT i, bør man nedkoge et udtræk af den, og ryge det som bliver tilbage. Det har jeg hørt anbefalet med Rørgræs phalaris arundinaceae. På den måde koncentrerer man DMTén så man får en tilpas stor dosis til at trippe. Der er det med at ryge DMT, at hvis man ikke får indhaleret en relativ stor dosis iløbet af 10 sek, kan det være lige meget. Derfor nytter det ikke at ryge f.eks. 5 joins dmt-holdigt plantemateriale på ½ time. Stoffet skal indhaleres på en gang eller i løbet af 3 sug.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror også at jeg vil indkoge en bryg før jeg vil ryge det 8)
men jeg tror bare at jeg vil prøve at drikke byggen før jeg prøver at ryge det.
Skal nok skrive rapport når det endelig sker.

Så er der ikke flere spørgsmål folkens.
Takker for jeres hjælpsomhed :D

Hilsen Copelandia

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fanny skrev:
Der er det med at ryge DMT, at hvis man ikke får indhaleret en relativ stor dosis iløbet af 10 sek, kan det være lige meget. Derfor nytter det ikke at ryge f.eks. 5 joins dmt-holdigt plantemateriale på ½ time. Stoffet skal indhaleres på en gang eller i løbet af 3 sug.

Det er en skrøne!

Personlig erfaring med både DMT og 5-MeO-DMT, har vist at der absolut ingen korttidstolerance er... Dvs. redosering kan nemt foregå fra minutter til timer efter.

(Man kan nemt få en aften til at gå, med at ryge 5-MeO-DMT og drikke GHB ;))

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
tror mere at Fanny mente at man skulle ryge meget indkog indefor få sekunder for at få en dose stor nok til at kunne mærkes?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også hørt dette fra andre end Fanny..

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo lige et spørgsmål mere :roll:

Jeg ved godt at det næsten er umuligt at svare på men er der nogen der kan svare mig på:
Når jeg tager 10g Jurema(mimosa hostilis) og laver et ingkog af det og gør som jeg er blevet rådet til her i tråden, hvor meget skal man så ryge?
Skriv endelig hvis i ikke forstår spørgsmålet/hvis jeg ikke har formuleret mig ordentligt :lol:

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvorfor ikke lave et a/b ekstrak? Så får du ~90% rent DMT.

Det eneste der er lidt svært at få fat i er en skilletragt, men der kan du evt. lave en ghetto udgave.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Hvis du har tænkt dig at ryge dmt, så sørg lige for at have en til at passe på dig. Jeg har hørt at det ikke er unormalt at opleve, at falde bagover når den anden verden åbner sig for en.
Jeg vil her citerer en kommentar om virkningen af at ryge DMT af Timothy Leary (citeret i Jørgen Lumbye: Brug og misbrug, vi er alle på stoffer! side 504):

Citat:
På 25 minutter (omtrent varigheden af en gennemsnitsprædiken) bliver man hvirvlet gennem energidansen, den kosmiske proces, med den højeste psykedeliske hastighed. Varigheden af de 25 minutter opleves som et sekund og en kalpa* på en milliard år".
* indisk betegnelse for en verdenscyklus.

Et andet citat jeg lige vil videregive er af D.M. Turner i hans bog: The Essential Psychedelic Guide. Panther Press, 1994, hvor han skriver følgende om DMT:

Citat:
Da DMT virker næsten øjeblikkeligt, ligger brugerne normalt ned eller sidder tilbagelænet før de indtager stoffet... Normalt er DMT ikke aktivt, hvis man indtager det gennem munden. Det må nødvendigvis ryges eller sniffes, hvis det skal have psykoaktive virkninger. For at opnå en DMT-oplevelse af fuld styrke, må man indtage hele dosen i løbet af kort tid... Dosen for 5-Meo-DMT er 5-10 mg. Dosen for N.N. DMT er omkring 40 mg. Mindre mængder vil fremkalde nogle perceptuelle ændringer, men vil ikke bringe én ind i de enestående dimensioner, som man normalt når på DMT. Hele dosen af DMT må nødvendigvis indtages i løbet af kort tid. Hvis man ikke får nok indenfor de første 60 sekunder, vil man ikke blive meget højere ved at ryge mere.

Da et planteudtræk ikke er ren DMT, er det svært at sige hvor meget du skal indtage, men jeg går ud fra, at du kan mærke når du ER der! :twisted:

Grunden til at jeg råder dig til at have en person ved din side, er at hvis du ryger, er det ikke sikkert at du kan lægge røgen ordentlig fra dig, og så har vi baladen, hvis der går ild i din dyne!

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Copelandia skrev:
Jeg har også hørt dette fra andre end Fanny..

Jeg vil tro at hendes misinformation stammer fra en gammel DMT FAQ (DMT - How and Why To Get Off), hvor følgende er citeret fra:

Citat:
Tolerance for the drug builds almost immediately. If you don't get enough in the first 30 seconds, smoking more will not put you into the far out visionary DMT state, but will only result in a more "ordinary" hallucinogenic state. If on an attempt, you don't get enough, you must wait at least one hour before trying again (smoking multiple doses within the hour can result in you seeing the patterns but it is almost impossible to break through to the extreme states described below).

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Nix. Det stammer fra førnævnte citat.
Men er der ikke nogen psykonauter som har prøvet at ryge/sniffe DMT, så vi kan få svar på spørgsmålet? Eller er vi alle sammen blot en samling bogorme, som kan lide at citerer? :lol:

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et spørgsmål mere:

Kan jeg (hvis jeg har drukket en mellem "dosis" Ayahuasca) gå en tur i naturen eller er det totalt umuligt at bevæge sig nogle steder overhovedt?

og:
hvad er minimum og maximum dosisen af Jurema i gram?
samme spørgsmål gælder Syrian rue?

-Copelandia

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

come on.. I need to know!.. æ ou (jysk)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du skal nok ikke regne med at bevæge dig særligt meget, hvis du taget en god dose! :arrow:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hva så med en gå tur på en svag/mellem dosis??

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Han siger jo at du ikke kan ved en god dose..... hvis han ikke troede at det var muligt ved en lavere dosis tror du så ikke at han ville have skrevet det ? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

rolig nu.. I PsyGoa's trip raport hvor han tripper på Viridis og caapi, går han da ned på tanken.. Jeg ville bare høre om det er noget helt enestående eller om det ellers er totalt umuligt?

hvor mange Perganum caps skal man bruge hvis man har 600-800mg størrelsen for at få en "medium dosis"??

-Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
http://www.erowid.org/chemicals/ayahuas ... asca.shtml
Der skal du nok finde info om dose.

Amgående det at gå tur, så find selv ud af det. Tag den dose du ønsker, og find ud af om det at gå en tur virker for dig ved den givne dose.
Det er det eneste råd der er at give..
Du kan alligevel ikke få en facitliste, men tænke selv og drage egne erfaringer er dog mulig ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fanny skrev:
Nix. Det stammer fra førnævnte citat.
Men er der ikke nogen psykonauter som har prøvet at ryge/sniffe DMT, så vi kan få svar på spørgsmålet? Eller er vi alle sammen blot en samling bogorme, som kan lide at citerer? :lol:

Hilsen Fanny

Hvis du ellers gad at læse mine tidligere posts i denne tråd, så skriver jeg om personlig erfaring med (5-MeO) DMT-rygning!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]