Jeg læste lige et af de andre topics igennem og fandt et link fra anima hvori der er en der har haft helt den samme hallucination som jeg har haft op til flere gange!
Astral skrev:
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... 03741&r=25 Ja NOSTALGIC og Smurf
Jeg kan jo godt regne ud at i ikke vil tabe ansigt, men foroven har i beviset på at det i siger er noget fis...
Hvis mennesker ikke e beviser HVA ER SÅ???
I ser sq lidt for snævertsynede
For mange bonghoveder? citat slut
Jeg poster lige posten
Citat:
I have only once had significant hallucinations from Cannabis - but they were incredibly intense.
I had barely smoked for a few weeks while travelling, and the last time before that I had smoked was really crap hash that did very little for me.
So I stop over in Amsterdam for a couple of hours and have just enough time to go into town from the airport and get high - have some food and then go back.
I smoked a big spliff of the best weeds at Homegrown Fantasy in a single joint, and totally lost my grounding in reality. I saw intense open eye visuals of cartoon characters running around and spinning in circles as the morphed into all kinds of weird shit. This went on for god knows how long, me sitting and laughing and pointing at the wall, everyone thinking: "Tourist..."
Basically, weed is a psychedelic. As rare as it is for this to happen, you can hallucinate from it under the right circumstances. I've never experienced anything even close to that insane trip I had trying to find my way back to Schiphol with cartoon hippos laughing at me
--- G. Citat slut.
Jeg er fanme ved at være overbevist om at Walt Disney har haft de samme oplevelser som mig og ham fra citatet, og er blevet stærkt inspireret på denne måde!! Mange af de gode opfindere hos Walt Disney og andre tegnefilmsproducenter ryger sikkert osse hash engang imellem fordi de ved at de får disse halluer under de rette omstændigheder, og inspireres herfra!
Jeg har postet en triprapport under hash/pot/skunk som var noget af det første jeg skrev om da jeg kom her til siden! Jeg ved godt at det måske lyder langt ude for nogle, men ihvertfald en anden har tilsyneladende oplevet næsten det samme som mig!!
Ps. dette bliver nok min sidste post herinde på psy i et langt stykke tid hvor jeg sandsynligvis ikke får mulighed
for at bruge internet!