Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Har I nogen siden mistet, tabt eller måske ødelagt narkotikum ved et uheld ? Og evt. fundet det igen (i din lomme måske :roll: )

Jeg har i ny og næ kommet til at smide lidt hash væk. Nogen gange har jeg fundet det igen andre gange har nissen løbet med det. Men der hvert fald engang, som jeg husker tydeligt. Et par venner og jeg var til et rave. Jeg havde fem (eller seks måske) e'er i min bryst lomme som jeg skulle del med R (det var hans første gang). Der var rimelig gang i den og vi stod lige foran mixerpulten (den store) mit i salen, og havde det rigtig fedt (som man jo har det til så dan et arrangement) Pludselig opdager jeg at jeg havde tabt alle sammen (hehe) Panik, panik, og vi går begge to rundt og glor ned i gulvet :lol: men finder intet, og jeg tænke at der sikkert er nogen der har trampet dem i stykker. Nå men jeg begynder straks at tænke på man burde få fat i nogen nye, men vi venter lidt med det, fordi vi har det "fint" nok. Nå men tyve minutter (måske) tænker jeg igen på at, nej det kan sgu ikke passe og begynder at glor ned i jorden igen. Jeg bemærker så at der også ligge noget tyggegummi på jorden, og kommer i tanke om at jeg også havde noget tyggegummi i den samme lomme, og pludselig lige op af mixer pulten ligge de alle sammen (på nær en som R finder lige efter) Fuck det var aftenens klimaks. Vi blev helt vilde, som om vi havde vundet i lotto. Lidt triumf skader ikke i ny og næ. En lille historie fra det virkelig liv her fra.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet at miste hash... engang fandt jeg det igen... her er historien:
Mig og ven sad og røg ved på et eller andet grønt areal og så efter det skulle vi op til en pusher og købe mer... Da vi har røget ig været oppe ved pusheren opdager vi på vejen ud at ingen af af hos af min hash pung med 30g i på os.... Så vi panniker jo og går ind til pusheren igen og spør om han har set den... det har han ikke men han går straks igang med at lede... Han var rimelig blæst så han kigge de underligste steder: Sin egen lomme, Under en CD og mange andre dumme steder!
Men han fandt intet... Så vi gik ud og prøvede og se om vi havde glemt der hvor vi røg... og ganske rigtigt... den lå lige der hvor jeg havde siddet og mixet!! :D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Tabte hele min zippose nytårsaften.. en håndfuld kiks og nogle amfbomber, det er så satans nedern at gøre.. bwyyyyygh :(

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har prøvet at miste 5 gram hash. Tilsyneladende var det blevet spist af en hund, for den brækkede sig, og der lå sølvpapir rundt omkring. Jeg har også tabt et gram speed på min skole. Jeg har også prøvet at "miste" et helt gram coke ved at sniffe det med en totalt stoppet næse (jeg havde bihulebetændelse). Det var totalt spild, men jeg måtte bare prøve at få en god rus på, da det var nytårsaften.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jeg har prøvet at tabe min pung med lidt af hvert i og så senere fået den igen af en jeg kender som så spurgte mig hvad det der lå i pungen.
Ikke sjovt!!!
Gem altid jeres narko i en lille gemt lomme i jeres pung så hvis i taber den finder folk det ikke lige med det samme når de ser efter hvem ejeren af pungen er:)

HilsenCope

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Heh.. lykkedes mig igår kort før midnat, rigtig godt træt på vej hjem fra København, at kaste to zipposer på disken sammen med en 50'er til kakao og frugt på Statoil..

Se dét var ikke åbenlyst!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Citat:
Jeg har kun prøvet at miste hash... engang fandt jeg det igen... her er historien:
Mig og ven sad og røg ved på et eller andet grønt areal og så efter det skulle vi op til en pusher og købe mer... Da vi har røget ig været oppe ved pusheren opdager vi på vejen ud at ingen af af hos af min hash pung med 30g i på os.... Så vi panniker jo og går ind til pusheren igen og spør om han har set den... det har han ikke men han går straks igang med at lede... Han var rimelig blæst så han kigge de underligste steder: Sin egen lomme, Under en CD og mange andre dumme steder!
Men han fandt intet... Så vi gik ud og prøvede og se om vi havde glemt der hvor vi røg... og ganske rigtigt... den lå lige der hvor jeg havde siddet og mixet!!
ja det kan jeg sQ godt huske, holdkæft vi blev glade...
Jeg har også kun tabt hash... Jeg kan huske engang for ikke så længe siden jeg var ude i haven lort om natten for at mixe og lige pludselig kommer der et vind stød og kæntre mit mix-papir. Nå men jeg tabe lidt meget lidt nok 1 g eller sådan noget.. så jeg ledte efter det i en halv time med lys fra min mobil... og fandme ja der lå det sQ det var også meget lækkert....

-Sven jeg tror faktisk også du var der dengang... :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

har kun tabt ½g amf på et gulvtæppe... skal siges jeg var ramt i forvejen og rystede lidt da banerne skulle oplægges :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Har engang tabt 0,5g kola i min jakkelomme fordi jeg lige sku skynde mig at tage det væk, og så var posen ikke lukket ordentligt :( fuck det var nederen... Var negativ de næste mange timer... Heldigvis havde min ven da en pose til, men alligevel...
Det slår dog ikke en anden af mine venner der lige havde investeret i 100 kix mens har var mega blæst.. Og tabt dem igen med det samme, uden at have opdaget det :shock:
Han var så havnet i en helt anden by og kunne ikke finde ud af noget som helst.. Jeg mødte ham så, og fik heldigvis lejet en bil til at køre os derhen hvor han troede han havde tabt dem (Efter ca 3 timer), og mindsandten om vi ikke fandt dem igen efter 5 minutters søgen.. De lå næsten helt ude på fortorvet..
Damn vi var glade derefter..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
spacey skrev:
Jeg mødte ham så, og fik heldigvis lejet en bil til at køre os derhen hvor han troede han havde tabt dem (Efter ca 3 timer), og mindsandten om vi ikke fandt dem igen efter 5 minutters søgen.. De lå næsten helt ude på fortorvet..
Damn vi var glade derefter..
Damn heldigt.. :D Ville være trist at miste 100 kix :shock:

Har heldigvis aldrig mistet andet end lidt amf der røg på toilet gulvet, hvis der kom ubudne gæster eller lignende :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Hehe.. Jeg fandt engang 3g amfetamin på disko, bonus! :D

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Jeg er en gang (eller var det i Lørdags!?) kommet til at smide mit kæreste (og sidste) lsd væk på vej til amager bio :twisted:

Det kan bestemt ikke andbefales da det lægger lidt en dæmper på den i forvejen planlagte aften...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kom lige i tanke om et par andre historier.

Jeg havde engang et lille fint bronze skrin hvor jeg altid havde mit gal i. Det tabte jeg så på vejen (med en lille nål i) Det var ikke så meget at tjalden var blevet væk men mere det lille skrin, som jeg forresten havde købt i Marroko. En uge eller noget senere komme jeg så gående det samme sted (og det skal lige indskydes at det er midt inde i byen) og minsandten der ligger mit lille skrin ude i siden af fortorvet. Virkelig underligt at ingen havde fundet det, da det ser rimelig fint guldagtigt ud

En anden gang for ikke så længe sinden, og det her er faktisk den vildste historie. Jeg sad i bussen på vej ud på Amager. På christianshavns torv beslutter jeg mig så for at skiftet bus, da jeg kan se den anden bus komme. Jeg gå så ud af bussen, og kige med det samme opdagere jeg at min pung med godt 1000kr.- et par kiks og lidt cola er glemt i bussen :shock: (hold kæft hvor jeg god til at smide ting væk :cry: ). Jeg løber straks hen og forsøger at standse bussen, men forgæves. Jeg springer så på den anden bus og sætter mig nedslået ned. Jeg kan se den anden bus lidt længere oppe af vejen og ved at den drejer til venster lidt længere oppe nedtur. Men jeg ser så at vi alligevel halle godt ind på den, og går op til charfføren og får på heldigvis ham til at køre bussen op (han synes sikkert det var sjovt med lidt spænding. Så i det største kryds for jeg lov til at springe ud og han kalder den anden bus over radioen og jeg kommer ind i den anden bus...og får min pung igen :D :D :D Fuck hvor var jeg lykkerlig i det øjeblik (gratis serotonin udslip) Jeg gik nærmest og havde grineflip for mig selv bagefter, pga. adrenalinen tror jeg.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Min kæreste fandt en gang noget skunk og halvtreds kr i mønter i sin sofa, og det var ikke engang noget han ledte efter!
Jeg har engang fundet en halvtredser ved et busstoppested, heller ikke noget jeg ledte efter... men man bliver sgu glad for gaver... :)

Btw., rimelig vild historie, Alloedee

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Jeg har 2 gange tabt min pung, een gang med 1200kr og et par G skunk i... Fik sendt den tilbage vha. postkontoret, den var blevet rippet for både penge og skunk - men alt andet var der (ID-kort osv. ...)

Sidste sommer fandt mig og min ven en pung i en skov, med lidt over 1400kr i, og der var ikke noget ID i, kun et næsten fuldt alle-zoners kort og 3 stimorol-kondomer :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
glemte en gang min taske i toget, efter at have været på staden og købt et sted mellen 10 og 20 gram svampe og en bunke joints. desuden lå der en af mine venners harddiske i, så han var sq heller ik særlig glad. men fuck, var sq lidt nervøs for at en eller anden dsb-fætter sq støde på det, og sende den videre til politiet. men jeg fik den da tilbage med alt intakt.

og så har jeg en ven der har været så heldig at finde et par gram fed 2 eller tre år i træk på roskilde-festival.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Misjal skrev:
Fik sendt den tilbage vha. postkontoret, den var blevet rippet for både penge og skunk - men alt andet var der (ID-kort osv. ...)

Frækt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ehm.. jeg tabte min pung med kiks, eller rettere jeg var oppe på mit arbejde lige efter morgenfest og ville købe hygge med hjem til at stene foran tv-et... da jeg kom hjem kunne jeg bare ikk finde den skide pung og jeg kiggede overalt i 3 timer, kunne lige se det for mig at min utrolig nysgerrige mor havde fundet den og kigget i den (jeg ved hun kigger i alt selv mine dagbøger da jeg var mindre)
jeg var helt ude af den, var mega ked af det hvis mine forældre skulle opdage det! Da jeg dagen efter tog på a4bejde var min pung blevet lagt ude begved, så jeg vidste altså at en eller anden havde kigget i den.. men de andre snakkede ikke om det til mig i laang itd, men så pludselig sagde en af dem som arbejde i kiossken til mig "tina skal du så være fuldstændig skæv i aften af E" og så fik jeg ud af hende hvem der vidste hvad og hvordan! heldogvis er der ikk blevet sladret til bossen.. men siden dengang har jeg ikk spist piller! eller lagt det i min pung! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
I sommers sad vi et par stykker og festede hos et kærestepar, hvor han på det tidspunkt solgte amf.
Amf'en var MEGET tandpasta agtig, og vi blev enige om lige at smide noget af det i oven et par minutter så det kunne tørre lidt! Vi sætter os tilbage og snakker, da der pludselig lugter meget underligt i hele lejligheden. Vi finder så ud af at ovnen har stået på grill, og amf'en er fuldstændig brændt af. Føj det lugtede :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
En af mine venner (der ikke tar stoffer) har engang fundet 2g cola ude foran et bumset værtshus ved højlys dag. Uden og vise eller fortælle mig noget, skyndte han sig at sælge det videre...... danm jeg slog ham!!!! han ku fanme godt ha' givet mig noget!!!!! men han tjente da 1000kr.. og gav en tur i byen :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]