Kom lige i tanke om et par andre historier.
Jeg havde engang et lille fint bronze skrin hvor jeg altid havde mit gal i. Det tabte jeg så på vejen (med en lille nål i) Det var ikke så meget at tjalden var blevet væk men mere det lille skrin, som jeg forresten havde købt i Marroko. En uge eller noget senere komme jeg så gående det samme sted (og det skal lige indskydes at det er midt inde i byen) og minsandten der ligger mit lille skrin ude i siden af fortorvet. Virkelig underligt at ingen havde fundet det, da det ser rimelig fint guldagtigt ud
En anden gang for ikke så længe sinden, og det her er faktisk den vildste historie. Jeg sad i bussen på vej ud på Amager. På christianshavns torv beslutter jeg mig så for at skiftet bus, da jeg kan se den anden bus komme. Jeg gå så ud af bussen, og kige med det samme opdagere jeg at min pung med godt 1000kr.- et par kiks og lidt cola er glemt i bussen

(hold kæft hvor jeg god til at smide ting væk

). Jeg løber straks hen og forsøger at standse bussen, men forgæves. Jeg springer så på den anden bus og sætter mig nedslået ned. Jeg kan se den anden bus lidt længere oppe af vejen og ved at den drejer til venster lidt længere oppe nedtur. Men jeg ser så at vi alligevel halle godt ind på den, og går op til charfføren og får på heldigvis ham til at køre bussen op (han synes sikkert det var sjovt med lidt spænding. Så i det største kryds for jeg lov til at springe ud og han kalder den anden bus over radioen og jeg kommer ind i den anden bus...og får min pung igen

Fuck hvor var jeg lykkerlig i det øjeblik (gratis serotonin udslip) Jeg gik nærmest og havde grineflip for mig selv bagefter, pga. adrenalinen tror jeg.