Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hey her for nogle uger siden tog caqtus og jeg et hæftigt svampe trip, svampene var psilocybin cubensis, og vi åd ca. 4-4,5g hver, og kvaliteten var i top næsten "indra" styrke.

på et tidspunkt under trippet som kom iløbet af 15min. fra første virkning. oplevede jeg at tiden simplethen forsvandt lige så hurtigt den gik, altså hvis der lige er gået 1 sec, så var det væk,, alt tid tilbage var forsvundet, og så snart der gik noget tid forsvandt det.

En anden meget underlig fornemmelse, som jeg kun har oplevet 1per udover mig selv have, var at jeg følte jeg ikke havde spist svampene, jeg vidste jo udemærket at jeg havde guffet en temmelig stor dosis, men jeg følte det 100% som om jeg intet havde spist, det er en ret SÆR fornemmelse at være så blæst så man syntes man er helt normal, og normalt på svampe er man jo ikke helt ude af den, selvom ens hjerne fokker max, virker man jo ikke sløv eller blæst... men her følte jeg sgu at jeg var vendt tilbage til det normale stadie i sansecentret, for kort efter at vende vejen tilbage igennem muren til det helt normalestadie.

det er lidt ligesom om, at psilocybin ved høje doser ophæver sin egen virkning, den anden person jeg kan huske at have oplevet den virkning på, var med på sidste triptur, han havde ædt ca. 6g cubensis superkvalitet + en røvfuld peganum harmala, hvilket virkelig er en HØJ dosis. han sagde ikke at han ikke kunne mærke dem, men virkede helt klar og utrolig bestemt i sin være måde, hvilket jo ikke tyder på at han var blæst...

jeg oplevede det fuldstændig lige sådan som jeg oplevede at han oplevede det på tripturen, hvilket fik mig til at tænke på den hændelse der skete på tripturen2000, hvilken jeg faktisk havde glemt fuldstændigt.

nogen der kender til dette symtom..??

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
det var ellers noget af en tur...

jeg kunne "smage" ting bare jeg rørte ved dem, det var for vildt! Bl.a sølvpapir og de der hvide pringles- det var helt ekstremt, jeg kunne smage dem lige så tydeligt som hvis jeg havde puttet dem i munden!

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg har oplevet noget lignende, men på kun 2g danske, det er svært at forklare men ja man føler sig helt normal, dette var midt i et trip og trippet vendte også tilbage, mystisk var det! nå men det jeg vil frem til er at jeg tror ikke det dose-bestemt jeg har både før og efter været oppe på ca 10 g danske og ikke set noget til den omtalte effekt, jeg vil i stedet forklare det med at på svampe er alt muligt, alle tænkelige måder at tænke på bliver tilgængelige i et trip, derfor er "normal" også en mulighed.

hygge

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg har oplevet det samme med tiden på syre, det er ret mærkeligt, for mig tog det ca. 20 timer fra klokken var kvart i tre til den var tre. Det med at føle sig upåvirket har jeg også oplevet på svampe, jeg tror det skyldes at det ikke var den rigtige dag til det, i flg. min erfaring er det 100 % bestemt af set & setting, man kan "arbejde" sig ud af det.

/Lyn

Dedikeret medlem

AX/chill> ... man er så dybt påvirket at man bliver normal igen, og der er absolut ingen tvivl når du oplever det - helt sikkert.!!
en helt anden tin er at psilocybin aktivere sansecentret og derfor øger inputtet i hjernen hvilket forsager trippet, jeg tror at ved en bestemt mængde psilocybin, øges aktiviteten til fx. det dobbelte, og når dette sker virker det som om man er normal igen, hvorefter psilocybin langsomt bliver metaboliseret, så ryger man ned under dette niveau, og tripper som før, afhængig af dosen varer dette længere/kortere, og tidsmæssigt varede min oplevelse lidt kortere end ham på tripturen, som jo oxo havde spist en del flere svampe.

Dr_Lynstang> jeg ævler ikke om at tiden føles anderledes som normalt, men at tiden simpelthen forsvandt, så hurtigt den gik.

og det har absolut ikke noget med Set&setting at gøre, det har noget at gøre med hvor meget psilocybin du har indtaget, og det er jeg 100% sikker på, da disse symptomer kun er oplevet på store doser...
Og desuden er det jo ikke noget man skal arbejde sig ud af..??? forstår ikke lige meningen med det.. jeg tager sgu da svampe for netop at opleve sådanne ting, og C hvordan psilocybinen påvirker ens hjerne, og sammen tidigt have det sjovt..!

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
tror vi snakkerlidt forbi hinanden smurf, jeg skrev jo netop jeg havde oplevet det samme på en mindre dose psylb, at jeg ikke formulerede mig klart er min fejl.
at du tror det her stiller sig uden for set/setting mener jeg er helt hen i vejret, det handler til en hvis grad ikke om hvor meget man indtager (seføli skal der indtages en bestemt mængde for at trippe kraftigt) men tro mig nogle af mine low-dose trips har været meget vildere end mine high-dose trips. jeg snakker selvfølgelig med folk om hvad jeg oplever i mine trips, og da jeg fortalte om denne oplevelse var der ikke nogle der kunne nikke genkendende til det, og det er folk der har trippet så kraftigt at hjernen slog fra og de kolapsede. jeg beklager, men jeg er 101% sikker på det ikke har noget med dose at gøre.

indse at ingenting er 100% sikkert når det gælder svampe.

Dedikeret medlem

jeg snakker generelt... der er altid folk som nemmer eller mindre let bliver påvirket osv.. og set og setting har noget at gøre med trippets stemning, men denne "oplevelse" har jo ikke en brik med stemningen i trippet at gøre, men en reaktion pga. psilocybinen.

du siger at det ikke har noget at gøre med dosen, og det har du tildels ret i, du siger at du kender nogle folk som har ædt så meget at de trillede, JA men de folk kan oxo æde 20 piller, eller sniffer et par g. amf uden at de bemærker noget syndeligt,,,,
og den type person ville aldrig opleve sådan en situation, de lægge ikke mærke til en brik af hvad der foregår, men doper sig selv i stedet for at nyde det de indtager..!

og derfor hjælper det ikke noget at sige aqt du kender nogen som har ædt til de trillede for det har intet med sagen at gøre...

men for at komme ind på noget helt andet, så er det sandt at man kan kører trippet op, som du selv nævner...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]