Hey her for nogle uger siden tog caqtus og jeg et hæftigt svampe trip, svampene var psilocybin cubensis, og vi åd ca. 4-4,5g hver, og kvaliteten var i top næsten "indra" styrke.
på et tidspunkt under trippet som kom iløbet af 15min. fra første virkning. oplevede jeg at tiden simplethen forsvandt lige så hurtigt den gik, altså hvis der lige er gået 1 sec, så var det væk,, alt tid tilbage var forsvundet, og så snart der gik noget tid forsvandt det.
En anden meget underlig fornemmelse, som jeg kun har oplevet 1per udover mig selv have, var at jeg følte jeg ikke havde spist svampene, jeg vidste jo udemærket at jeg havde guffet en temmelig stor dosis, men jeg følte det 100% som om jeg intet havde spist, det er en ret SÆR fornemmelse at være så blæst så man syntes man er helt normal, og normalt på svampe er man jo ikke helt ude af den, selvom ens hjerne fokker max, virker man jo ikke sløv eller blæst... men her følte jeg sgu at jeg var vendt tilbage til det normale stadie i sansecentret, for kort efter at vende vejen tilbage igennem muren til det helt normalestadie.
det er lidt ligesom om, at psilocybin ved høje doser ophæver sin egen virkning, den anden person jeg kan huske at have oplevet den virkning på, var med på sidste triptur, han havde ædt ca. 6g cubensis superkvalitet + en røvfuld peganum harmala, hvilket virkelig er en HØJ dosis. han sagde ikke at han ikke kunne mærke dem, men virkede helt klar og utrolig bestemt i sin være måde, hvilket jo ikke tyder på at han var blæst...
jeg oplevede det fuldstændig lige sådan som jeg oplevede at han oplevede det på tripturen, hvilket fik mig til at tænke på den hændelse der skete på tripturen2000, hvilken jeg faktisk havde glemt fuldstændigt.
nogen der kender til dette symtom..??
|