Ja den slags har man jo hørt før. Folk der prøver på at spille smarte ved godt at man til en vis grad er "sej" hvis man kan skaffe ting billigere end de fleste.
Her er mine priser:
semiryger/60'er: 20-25kr/g
ryger/70'er: lige under/omkring 30kr/g
de gælder for køb for 50-100kr
Så må i satme selv vælge om i stempler mig som "sej" eller lystløgner
Jeg ved ikke engang om jeg havde troet på det jeg lige har skrevet, her for et par år siden, men jeg bor heldigvis lige i udkanten af kbh, og jeg er kommet på staden i flere år. Tricket er at man skal købe af de samme pushere hele tiden, i længden husker de en, og giver en bedre end en de ikke husker. Husk at hvis i køber på staden er der jo ikke bare 1pusher, men langt over 20 at vælge imellem det meste af tiden. Og det vil jo automatisk skabe konkurence. Hvis du er på staden og ikke har forstand på hvor du skal købe, så gå efter de pushere hvor der er kø. Det kan godt betale sig at vente et minut eller to, da der jo som regel er en grund til køen(goe noller fra pusheren). Nu vil jeg ikke sidde og reklamere for bestemte pushere, men her er et lille fif: drop pusherstreet og køb i abegrotten. Der er garanteret mange rygere herinde der ved hvad jeg snakker om.
Men jeg sælger absolut ikke. Men det er da sket at nogle af mine ryge venner stikker mig en hund, fordi de ved jeg får det til en god pris, også selv om jeg kræver at ryge med på den 1. mix, som en slags provision =). Men i mine øjne er de absolut ikke kunder men venner jeg gør en tjeneste.
Venlig hilsen
Fråder