Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har engang snakket med en der mente at Rockerne købte det til ca. 7 kr. pr.g. men jeg ved ikke hvad han byggede det på. Men det er jo ikke særligt svært at få det til ca. 20 så hvis man kender nogen og køber nogle 100 g. tror jeg altså der er en lille mulighed men skriv mig på til 2-3oo g. hvis det er sandt !!!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
ha ha nicho det er famne meget hash du skal skaffe nu...såååå du skulle jo ikke have noget problem med at skaffe det for 7 kroner [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
når har du fået købt noget af den 7 kroners rimlig hash endnu eller var han bare en fucking taber der bare snakker for at holde sig vågen.ellers send mig lige en pm
nicho

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Lyder lidt underligt, prøv at tjecke ham igen :D

Har købt noget standard engang til 12.- grammet, men det var så heller ikke bedre end standard. Købte 40g.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tror du ikke bare at det er pot... for så er 7kr en rimelig normal pris

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Skyd-Sven skrev:
Tror du ikke bare at det er pot... for så er 7kr en rimelig normal pris

Tror du ikke at folk kan se/smage/lugte/føle forskel på pot og standart hash?? :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
jamen nicho du må da osse lige smide en plade i min retning når/hvis du finder ud af om det passer

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
det lyder sandsynligt, men det er langt de færreste pushere/dealere der vælger at sælge god hash så billigt for små mængder.. tit er det sådan, at jo mere du køber, jo billigere bliver det... måske en grov sammenligning: køber du 100-300g, så kan du få grammet for 7 kr... eller noget i den stil. Hvis han kan få det for 7 kr, bare han køber et par gram, så tager jeg hatten af få ham - og så må du gerne smide en PM til mig :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
i denne tråd kan man vidst godt se hvem der er 15 og hvem der ikke er dohhhhh

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

killahkristian
Jo men hvis han er en spade ham der siger det med 7 kroner så tror han sikkert at hash og pot er det samme... kender da folk der tror at pot bare er et slang for hash.... kender oss en der troede at "chillum" var slang for hash... der er jo spader derude...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Ja den slags har man jo hørt før. Folk der prøver på at spille smarte ved godt at man til en vis grad er "sej" hvis man kan skaffe ting billigere end de fleste.

Her er mine priser:
semiryger/60'er: 20-25kr/g
ryger/70'er: lige under/omkring 30kr/g

de gælder for køb for 50-100kr
Så må i satme selv vælge om i stempler mig som "sej" eller lystløgner

Jeg ved ikke engang om jeg havde troet på det jeg lige har skrevet, her for et par år siden, men jeg bor heldigvis lige i udkanten af kbh, og jeg er kommet på staden i flere år. Tricket er at man skal købe af de samme pushere hele tiden, i længden husker de en, og giver en bedre end en de ikke husker. Husk at hvis i køber på staden er der jo ikke bare 1pusher, men langt over 20 at vælge imellem det meste af tiden. Og det vil jo automatisk skabe konkurence. Hvis du er på staden og ikke har forstand på hvor du skal købe, så gå efter de pushere hvor der er kø. Det kan godt betale sig at vente et minut eller to, da der jo som regel er en grund til køen(goe noller fra pusheren). Nu vil jeg ikke sidde og reklamere for bestemte pushere, men her er et lille fif: drop pusherstreet og køb i abegrotten. Der er garanteret mange rygere herinde der ved hvad jeg snakker om. 8)

Men jeg sælger absolut ikke. Men det er da sket at nogle af mine ryge venner stikker mig en hund, fordi de ved jeg får det til en god pris, også selv om jeg kræver at ryge med på den 1. mix, som en slags provision =). Men i mine øjne er de absolut ikke kunder men venner jeg gør en tjeneste.

Venlig hilsen
Fråder

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hold da kæft hvor er i blæste :D

Check datoen på den første post!

Derudover er det ikke lovligt at bede ham om at købe fed til jer, læs regelsættet.

VH Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kan vi ikke godt få lukket denne åndsvage tråd?

det står højt og tydeligt at pris-diskutioner ikke er tilladte... :!:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
ja tråden skal lukkes pga. Pris diskutioner
Og helt ærligt 7kr. for go hash.....?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Yep. Tråden burde være lukket/slettet allerede fra start af, men nu lukkes den og kan sidenhen slettes helt hvis admin/mod føler for det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]