Anima, det var da utroligt. Hitler ville have været stolt af dig sønneke.
Du skriver:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
De kan jo for søren jo ikke selv finde ud af at styre landet
- Du har åbenbart så indgående kendskab til det irakiske folk at du kender hver enkelt. Jeg ved ikke hvem "de" er, men de er åbenbart supertåbelige, siden "de" ikke engang kan styre deres eget liv.
Det er godt nok IRAKERNES land, men det er åbenbart ligegyldigt for Anima, der selvfølgelig mener at et land styres langt bedre af de superkloge vestlige politikere der lyver for deres egne vælgere. (noget du jo har argumenteret for er helt i orden)
Hvorfor er det lige at vestlige politikere ved bedre end "almindelige" mennesker?
Citat:
jeg er humanistisk
LØGN. Du er en fascist.
Citat:
Du lyder til at være en fredelig person, det er jeg generelt også, men jeg er bare bekymret over fundamentalisterne...
- Løgn. du har tidligere sagt at alle muslimer var fundamentalister.
Citat:
Ønsker heller ikke andet end fred i verden, men problemet er at alle os nice guys vi bliver rendt over ende af alle de bad guys hvis vi ikke gør modstand... Rent teoretisk er jeg pacifist men når det kommer til det rent praktiske på et mere globalt plan så holder det desvære ikke, hvis alle os nice guys skal kunne overleve
- Hvis nice guy = mussolinis yngel, så har du ret. Du er ikke en skid pacifist, det er noget vås. Og du ønsker ikke fred, du ønsker at USA skal besejre alle og styre dem med hård hånd. Det er ikke fred, det er undertrykkelse.