Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Nej nej og atter nej, USA's grund var ikke på grund af masseødelæggelsesvåben, det var ikke derfor! Det var kun et alibi, et påskud, for ellers havde de jo aldrig fået lov! folk skulle have frygt indgivet, de skulle være bange, for når det kommer til alt så er alt for mange kun interesseret i at hytte deres eget skind!

- så det er bare i orden at politikere lyver for borgerne, så længe at formålet er et du er enig i?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
- så det er bare i orden at politikere lyver for borgerne, så længe at formålet er et du er enig i?<HR></BLOCKQUOTE>

Som princip er løgn ikke godt, men sommetider kan folk bare ikke administrere sandheden, sommetider kan det være n ødvendigt når man vil have noget igennem på et højere politisk plan, folk forstår simpelthen ikke visse ting, derfor kan det sommetider være nødvendigt at benytte visse specielle forholdsregler og forøvrigt så er der jo ikke rigtig noget nogen kan gøre så meget ved, andet end at skabe splid og det løser jo så absolut intet [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Anima > Det fede ved din argumentation, er at du både argumenterer for at Irak's befolkning skulle befries, samtidig med at du synes USA skal styre landet...Hvordan fanden får du det til at hænge sammen? Dankdawg har jo ret, du er tilsyneladende tilhænger af diktatur, eftersom du mener at politikerne ved hvad der er bedst for folket.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Anima > Det fede ved din argumentation, er at du både argumenterer for at Irak's befolkning skulle befries, samtidig med at du synes USA skal styre landet...Hvordan fanden får du det til at hænge sammen? Dankdawg har jo ret, du er tilsyneladende tilhænger af diktatur, eftersom du mener at politikerne ved hvad der er bedst for folket.

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

De kan jo for søren jo ikke selv finde ud af at styre landet, hvis USA forlod landet nu så ville der blive borgerkrig, i Irak har vi en hel generation af amoralske mennesker som ikke kender andet end Saddam Husseins regime

Det ville simpelthen ende i kaos... Det er der vel ikke nogen som er interesseret i, eller hva?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Anima > Det fede ved din argumentation, er at du både argumenterer for at Irak's befolkning skulle befries, samtidig med at du synes USA skal styre landet...Hvordan fanden får du det til at hænge sammen?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg kan heller ikke få det til at hænge sammen. Især ikke når han siger, at den irakiske befolkning skal befries, og derefter tilføjer:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Men for Muslimerne er vi jo bare uægte børn og de skal jo overtage verden (de er også godt på vej til at infiltrere hver eneste europæiske land)

Det her er ikke en kamp imod den Irakiske befolkning, det her er resten af verdens kamp imod Islam.
<HR></BLOCKQUOTE>

øhhhhhhhh??! Du siger rent faktisk, at muslimer er ude på at overtage verden - dvs muslimer er fjenden - og samtidig siger du, at irakere (muslimer = irakere), altså fjenden, skal befries?

Good point, dude! Tror du ikke det er USA som vil overtage verden?

[ 14 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
øhhhhhhhh??! Du siger rent faktisk, at muslimer er ude på at overtage verden - dvs muslimer er fjenden - og samtidig siger du, at irakere (muslimer = irakere), altså fjenden, skal befries?

Good point, dude! Tror du ikke det er USA som vil overtage verden?

<HR></BLOCKQUOTE>

Nu må du ikke misforstå mig, jeg er humanistisk, jeg anser ikke de enkelte muslimer som fjenden, men derimod selve ideologien, muslimerne er blot ofre for vildførelse og den Irakiske befolkning har udmærket illustreret at de ikke er modne til at klare sig selv, det ville blot ende i borgerkrig, USA er ikke ude på at overtage verden, de er blot ude på at skabe stabilitet
selvfølgelig kan man ikke sige at ALT som kommer fra USA er godt, men hvor mange lande kan man sige det om?

Sidst jeg hørte om meningsmålingerne så var 3 ud af 4 Amerikanere for at Irak stadig skulle være under USA's beskyttelse, så jeg kan ikke forstå når du siger at du ikke har noget imod den Amerikanske befolkning men så samtidig kritisere og håner deres Præsident?

Han er jo blot en kransekage figur, du tror vel ikke at han tager de beslutninger alene?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg mener ikke at amerikanerne skal trække sig ud af landet endnu, jeg påpeger bare paradokset i at du på den ene side synes den Irakiske befolkning skal befries, samtidig med at du synes det er fint nok at amerikanerne besætter landet.

-Psyko

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Sidst jeg hørte om meningsmålingerne så var 3 ud af 4 Amerikanere for at Irak stadig skulle være under USA's beskyttelse, så jeg kan ikke forstå når du siger at du ikke har noget imod den Amerikanske befolkning men så samtidig kritisere og håner deres Præsident?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har overhovedet intet imod den amerikanske befolkning - selvom jeg er muslim. Jeg har intet imod jøder, kristne, sorte eller hvide. Jeg er fuldstændig fordomsfri - og de vil du også mene hvis du kendte mig. Men det der irriterer mig ved USA, er det samme som irriterer mig ved Danmark - det betyder, at jeg ikke hader befolkningen, men REGERINGEN. Befolkningen har intet gjort - det er det samme her i Danmark... hver gang der bliver taget en beslutning i folketinget, så kan vi ikke gøre en skid - om vi demonstrerer eller ej, så får vi Anders Fogh's røv moonet i hovedet.

Det samme med USA, men mit had for USA's regering er langt større end til den danske regering. Jeg har aldrig haft noget imod præsident Clinton - jeg synes rent faktisk han opførte sig ordentligt, og gjorde hvad han kunne for at undgå krig, så derfor 100% respekt til ham og hele den amerikanske befolkning.

Det samme siger jeg om Social Demokratiets tidligere formand, Poul Nyrup Rasmussen. Ham kunne jeg også li. Men jeg mener, at vi både har fået en idiot på magten her, en idiot på magten i USA, og til sidst, men ikke mindst, en tidligere idiot på magten i Irak.

Jeg har altid været imod krig, og jeg gennemhuller med glæde folks kommentarer, når det handler om at støtte krigen. Af den grund har jeg så meget imod USA's beslutning, og mit had til GeorgieBoy er også vokset af samme grund. Smid ham i regeringen i Ukraine, og han vil opføre sig på samme måde, selvom han havde mindre magt... den store forskel vil være, at han får sit hoved sprunget i luften, hvis han havde samme opførsel.

Hans far og ham selv er krigsliderlige, og der findes ALDRIG en grund der er stor nok til at føre krig mod et andet land! Der findes altid en anden løsning. Du vil sikkert spørge hvad løsningen ville være, og det kan jeg ikke svare på - men hvis EU fik lov til at få den tid de skulle bruge, er jeg ikke det mindste i tvivl om at de havde fundet en mere fornuftig løsning. Bush gik udenom verden - han gik uden om EU - han gik udenom reglerne, og det er en forbrydelse i sig selv.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Jeg har overhovedet intet imod den amerikanske befolkning - selvom jeg er muslim. Jeg har intet imod jøder, kristne, sorte eller hvide. Jeg er fuldstændig fordomsfri - og de vil du også mene hvis du kendte mig. Men det der irriterer mig ved USA, er det samme som irriterer mig ved Danmark - det betyder, at jeg ikke hader befolkningen, men REGERINGEN. Befolkningen har intet gjort - det er det samme her i Danmark... hver gang der bliver taget en beslutning i folketinget, så kan vi ikke gøre en skid - om vi demonstrerer eller ej, så får vi Anders Fogh's røv moonet i hovedet.

Det samme med USA, men mit had for USA's regering er langt større end til den danske regering. Jeg har aldrig haft noget imod præsident Clinton - jeg synes rent faktisk han opførte sig ordentligt, og gjorde hvad han kunne for at undgå krig, så derfor 100% respekt til ham og hele den amerikanske befolkning.

Det samme siger jeg om Social Demokratiets tidligere formand, Poul Nyrup Rasmussen. Ham kunne jeg også li. Men jeg mener, at vi både har fået en idiot på magten her, en idiot på magten i USA, og til sidst, men ikke mindst, en tidligere idiot på magten i Irak.

Jeg har altid været imod krig, og jeg gennemhuller med glæde folks kommentarer, når det handler om at støtte krigen. Af den grund har jeg så meget imod USA's beslutning, og mit had til GeorgieBoy er også vokset af samme grund. Smid ham i regeringen i Ukraine, og han vil opføre sig på samme måde, selvom han havde mindre magt... den store forskel vil være, at han får sit hoved sprunget i luften, hvis han havde samme opførsel.

Hans far og ham selv er krigsliderlige, og der findes ALDRIG en grund der er stor nok til at føre krig mod et andet land! Der findes altid en anden løsning. Du vil sikkert spørge hvad løsningen ville være, og det kan jeg ikke svare på - men hvis EU fik lov til at få den tid de skulle bruge, er jeg ikke det mindste i tvivl om at de havde fundet en mere fornuftig løsning. Bush gik udenom verden - han gik uden om EU - han gik udenom reglerne, og det er en forbrydelse i sig selv.
<HR></BLOCKQUOTE>

Du lyder til at være en fredelig person, det er jeg generelt også, men jeg er bare bekymret over fundamentalisterne... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Ønsker heller ikke andet end fred i verden, men problemet er at alle os nice guys vi bliver rendt over ende af alle de bad guys hvis vi ikke gør modstand... Rent teoretisk er jeg pacifist men når det kommer til det rent praktiske på et mere globalt plan så holder det desvære ikke, hvis alle os nice guys skal kunne overleve...

Psychedelia Gay Overlord

Citat:
Som princip er løgn ikke godt, men sommetider kan folk bare ikke administrere sandheden, sommetider kan det være n ødvendigt når man vil have noget igennem på et højere politisk plan, folk forstår simpelthen ikke visse ting, derfor kan det sommetider være nødvendigt at benytte visse specielle forholdsregler og forøvrigt så er der jo ikke rigtig noget nogen kan gøre så meget ved, andet end at skabe splid og det løser jo så absolut intet

- Det var da en utroligt dejlig holdning. Du snakker om demokrati, men dette er jo anti-demokratisk.

Du mener altså at man ikke selv skal have indflydelse på hvad ens penge bruges til? De penge som man selv har arbejdet for...

I stedet vil du have en regering der lyver for borgerne, for et højere formåls skyld. I det ligger implicit at politikere er klogere end almindelige borgere...hvorfor er de det?

Og er de også klogere end dig?

Der er mange problemer i det du siger, men det største er at du rent faktisk er tilhænger af diktatur, hvis man altså skal følge din logik i denne sag, lidt længere.

Tak for kaffe. Du viser igen din fascistoide tendenser. SIEG HEIL til Anima herfra.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Anima
Hmm, hvorfor var USA så desperate efter en krig? Bush er krigsliderlig! Et eller andet sted, så var vi ALLE enige om at Saddam skulle væk. Bush gad bare ikke vente på EU's godkendelse - og han begyndte at give EU 2 og 3 uger til at ordne det, ellers ville han gå udenom - er det ikke at ødelægge Europa, når han hiver forskellige lande med udenom EU? Jeg synes det er lamt.

Og jeg nægter at tro på at USA vil føre krig for at være fair - det hele handlede om olie! metroExpressen skrev forleden et sindsygt beløb på forsiden, som bush havde tænkt sig at bruge til krigen - tror du han ville gøre det, hvis han ikke var sikret at få bonus (olie) som refundering? Dét er noget jeg ikke vil høre modsigelser om.

OG ALLLE SKAL VÆRE KLARE OVER DETTE:
USA ville ikke ha et storbritanien blandede sig i genopbygningen. Faktisk måtte EU slet ikke blande sig i det - HVORFOR MON?!. Det er DEM der vil ha bonus, det er dém som vil ha olien - og det er dem som vil eje landet. Når USA først har ført krig, så går de aldrig ud af landet! De lever stadig i den tidsalder, hvor det hele gik ud på at eje så meget land som muligt.

EU måtte ikke være med, fordi de ikke deltog i krigen. Men Storbritanien var jo med til at føre krig, hvorfor måtte DE ikke være med til genopbygning? Hvorfor skændtes Bush og Blair om det til sidst?
FUCK hvor er det klamt at tænke på!

Og jeg fatter ikke hvorfor VI førte krig... Det var så grimt! Hvad hulen skulle de bruge en dansk ubåd til?! HAHAHA, vi gjorde os selv til grin foran hele verden... det er så pinligt.

Psychedelia Gay Overlord

Anima, det var da utroligt. Hitler ville have været stolt af dig sønneke.

Du skriver:

Citat:
De kan jo for søren jo ikke selv finde ud af at styre landet

- Du har åbenbart så indgående kendskab til det irakiske folk at du kender hver enkelt. Jeg ved ikke hvem "de" er, men de er åbenbart supertåbelige, siden "de" ikke engang kan styre deres eget liv.

Det er godt nok IRAKERNES land, men det er åbenbart ligegyldigt for Anima, der selvfølgelig mener at et land styres langt bedre af de superkloge vestlige politikere der lyver for deres egne vælgere. (noget du jo har argumenteret for er helt i orden)

Hvorfor er det lige at vestlige politikere ved bedre end "almindelige" mennesker?

Citat:
jeg er humanistisk

LØGN. Du er en fascist.

Citat:
Du lyder til at være en fredelig person, det er jeg generelt også, men jeg er bare bekymret over fundamentalisterne...

- Løgn. du har tidligere sagt at alle muslimer var fundamentalister.

Citat:
Ønsker heller ikke andet end fred i verden, men problemet er at alle os nice guys vi bliver rendt over ende af alle de bad guys hvis vi ikke gør modstand... Rent teoretisk er jeg pacifist men når det kommer til det rent praktiske på et mere globalt plan så holder det desvære ikke, hvis alle os nice guys skal kunne overleve

- Hvis nice guy = mussolinis yngel, så har du ret. Du er ikke en skid pacifist, det er noget vås. Og du ønsker ikke fred, du ønsker at USA skal besejre alle og styre dem med hård hånd. Det er ikke fred, det er undertrykkelse.

Psychedelia Gay Overlord

Hej Anima,
tro ikke at jeg ikke kender til religion. Jeg har læst både biblen ( i diverse udgaver ), mormons bog, koranen samt masser af new age skrifter, ting fra diverse bhakti bevægelser, guds børn, you name it. Det du mener er nok at jeg ikke har den samme forståelse for det som du har, men nu er jeg jo heller ikke budbringer fra Gud, sådan som du hævder at være.

du skriver:

Citat:
Jeg synes du trækker dig selv ned i en muddepøl ved at kalde mig faschist og ved at lave sammenligninger med både Hitler og Mussolini, men det som du ikke kan forstå er at der findes kulturer som er mindre udviklede rent moralsk og så findes der ligeledes religioner som er laverestående...

Og Anima (gud budbringer), bestemmer hvad der er laverestående?

Det er flot at du prøver at tilbagevise dine fascistiske tendenser, men i stedet kommer du til at understrege dem med sådan et indlæg.

Din foragt for mennesker og deres evne til at styre deres eget liv er helt utrolig. Du taler om menneskefjendske religioner, men det er DIG der er menneskefjendsk. Du foragter simpelthen mennesker, og det værste er at du tror du støtter noget godt.

Mennesker er forskellige Anima, og derfor kan du aldrig få dem til at gøre som du vil. I hvert fald ikke alle sammen.

Du mener så at det er OK at bruge vold, undertrykke dem, manipulere dem til at gøre det som er "det rigtige".

Men den eneste grund til at du tror at du har patent på det rigtige er at du er sindssyg, og tror at Gud taler til dig på en eller anden måde.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
EDIT: Ja, lidt offtopic, men sådan går det jo næsten med alle diskussionerne herinde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Citat:
Men nu er det ikke alle som er ægte muslimer, ligeledes er heller ikke mange af dem som kalder sig Kristne ægte Krisne, faktisk er der rigtig mange af dem som kalder sig Kristne som ikke har forstået ret meget af Kristendommen men som blot er det som et resultat af deres familie, folk og fædreland.

Anima, har du tænkt over at der er flere forskellige muligheder for at tolke Biblen, Koranen, etc? Jeg tror lidt problemet med jeres diskussioner er at du har en bestemt tolkning af Biblen som du er fuldstændig sikker på er den rigtige - Be openminded! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 15 Juli 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Psychedelia Gay Overlord

Problemet er at Anima tror at han er budbringer fra Gud, som han har skrevet til mig i en personlig besked en gang.

Jeg er ved at være træt af at hans religiøse vrøvl afsporer samtlige diskussioner i Politisk Forum.

Man kan ikke diskutere med en der ikke bruger rationelle argumenter. Og det gør Anima ikke. Derfor er jeg også meget tæt på at udelukke ham fra det politiske forum, selv om jeg helst ser at alle kommer til orde herinde. I Animas tilfælde er det dog meget ødelæggende, eftersom at alle diskussioner kommer til at handle om Gud, Islam og hvad ved jeg...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Hvis man er ægte Muslim, så følger man også det lovbud at Allah erklære verden som arv til alle Muslimer og at de skal erobre den!<HR></BLOCKQUOTE>

Sorry, dude... You're wrong again. Det er ikke helt rigtigt - og hvis du har det fra episoderne mellem Israel og Palastina, så kan jeg fortælle dig at Palastina er sure over at Isreal tog deres land i 40'erne (tror jeg vistnok det er?). Hvad kan de gøre, når Isreal får USA's støtte? (endnu en grund til at hade USA's regering for at støtte noget dårligt og ikke lade dem være - forstå mig ret). Palastina kan intet gøre, og de kaster sig så ud i selvmordsbomber og alt muligt andet, i håb om at få landet - i håb om at få guds godkendelse.

At forbinde episoderne dernede med Allah's skrifter, er en hel forkert måde at gøre det på. Det kan godt VÆRE at der står at muslimerne må og skal overtage hele verden, men så er det i hvertfald ikke noget JEG har stødt på, når jeg har læst den arabiske og originale version af Koranen. Så jeg tror regelen er opstået i takt med konflikterne i Mellemøsten.

Dedikeret medlem

Israel tog ikke palæstina, i 1940'erne, men meget tidligere, Herzel kickstartede den zionistiske verdensbevægelse med "Der Jüdenstat" i 1890, omkring 1900 startede den første jødiske indvandring, det interessante var, at den gang var problemerne til at overskue. De første jødiske kibutser var Socialister der levede i rimelig harmoni med deres palæstinæsiske naboer. Det er først oppe omkring 1925-1930 der begynder at komme så stor en jødisk indvandring at det bliver et problem, det er også heromkring at den mere højreorinterede af den zionistiske bevægelse begynder at få magt i palæstina, via forsættelsen af den strategi der var brugt fra starten, altså jordopkøb fra palæstinæsiske rigmænd. Det er omkring 1937 at de begynder at blive hårde og de første højreorinterde millitante jødiske bevægelser slår igennem, samtidigt med at en del af den venstreorinterede opposition er rejst til spanien bla.
efter krigen går det helt amok da den britiske regering prøver at spille på to heste, de vil gerne være venner med de arabiske lande i området, men samtidigt vil de ikke støde jøderne fra sig, så de prøver at stoppe den jødiske indvandring, hvilket ikke lykkes særligt godt og 1947 såvidt jeg husker overgives området til fn, der giver den jødiske bevægelse i palæstina ret til at konstruere en stat.

alt dette er ud fra hukomelse, så et enkelte årstal kan være smuttet, og der er selvfølgeligt en meget hurtig historisk gennemgang

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, så er det sat på plads... var selv meget usikker. Har ikke rigtigt studeret datoerne, men det var et eller andet med 40'erne, og noget med anden verdenskrig, så vidt jeg husker - har ikke lige lyttet i historie-timerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men nok med off-topic - det var bare en lille tilføjelse til, hvorfor folk går og tror at muslimer vil overtage verden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima, det var da utroligt. Hitler ville have været stolt af dig sønneke.

Du skriver:

- Hvis nice guy = mussolinis yngel, så har du ret. Du er ikke en skid pacifist, det er noget vås. Og du ønsker ikke fred, du ønsker at USA skal besejre alle og styre dem med hård hånd. Det er ikke fred, det er undertrykkelse.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes du trækker dig selv ned i en muddepøl ved at kalde mig faschist og ved at lave sammenligninger med både Hitler og Mussolini, men det som du ikke kan forstå er at der findes kulturer som er mindre udviklede rent moralsk og så findes der ligeledes religioner som er laverestående...

Disse er en trussel for verdensfreden, selvfølgelig kan man ikke dadle det enkelte menneske eftersom der altid vil optræde undtagelser som blot er ofre for en forkert kultur og/eller religion, disse mennesker ved ofte i regelen slet ikke hvad der er de egentlige bagvedliggende og motiverende kræfter for den kultur strømning eller religion som de er tilstluttet, men ikke desto mindre så har det en enorm skadelig virkning.

Hvis man er ægte Muslim, så følger man også det lovbud at Allah erklære verden som arv til alle Muslimer og at de skal erobre den!

Men nu er det ikke alle som er ægte muslimer, ligeledes er heller ikke mange af dem som kalder sig Kristne ægte Krisne, faktisk er der rigtig mange af dem som kalder sig Kristne som ikke har forstået ret meget af Kristendommen men som blot er det som et resultat af deres familie, folk og fædreland.

Det samme er gældende for Muslimer, blot er det det fundamentale grundlag for disse to religioner som er så modstridende, Kristendommen er en kærlighedsreligion, Islam er en krigsreligion/erobringsreligion

Det ville du også vide hvis du kendte noget dybere til religion [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

hehe, så er det sat på plads... var selv meget usikker. Har ikke rigtigt studeret datoerne, men det var et eller andet med 40'erne, og noget med anden verdenskrig, så vidt jeg husker - har ikke lige lyttet i historie-timerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men nok med off-topic - det var bare en lille tilføjelse til, hvorfor folk går og tror at muslimer vil overtage verden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er ikke rigtigt det du siger, mange Mulaer prædiker død over kristne og jøder og der er faktisk organiserede udvandringer til de vestelige lande for helt systematisk at infiltrere den vestelige verden, du kender helt åbenlyst ikke så meget til historie, kender du noget til Korstogene ? Dengang blev de slået tilbage, men nu prøver de igen
Det kan godt være at du kalder dig Muslim, men du skal bare vide at mange af dine med-Muslimer har ÉT mål og det er at overtage verden, de har selv tilkendegivet at det er de de ønsker, det er Præsterne fra deres hjemland som beordre mange af dem til at føre Jihad imod den vestelige verden, hvis du undersøger dine rødder så vil du også se at den måde Islam fik udbredelse i starten netop var ved erobring og Krig, det er et fast element i Islam det kan du ikke løbe fra, selv om du gerne ville tro noget andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]