Hej alle i dejlige psy-tossehoveder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg har været lidt i tvivl om jeg sku' poste denne sang, men det har jeg altså valgt at gøre. Så here goes:
Min moster gik bort for nogle dage siden [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Alt for tidligt.
Man ka' selvfølgelig ikke se det på de bogstaver jeg skriver, men det er ret hårdt synes jeg.
Hun efterlader min onkel og deres 3 børn (2 kusiner og en fætter), der selv alle har familie.
Hun døde af cancer, som har været tiltagende i noget tid, så det var sådan set ventet at det ville gå den vej. Selvom man jo altid håber lige til det sidste, at et eller andet mirakel vil ske. Men mirakler hænger jo desværre ikke på træerne [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Anyway; jeg har skrevet en sang idag, med alt det her i tankerne, som jeg altså har valgt at lægge op her. Jeg håber ikke der er nogen der synes det er plat eller dårlig etik eller noget.
Jeg har indspillet melodien for nogle år siden, men skrevet teksten idag (og også indspillet vokalen idag). Jeg sad og lyttede til melodien og overvejede om jeg sku' lægge den ud som instrumental, da jeg pludselig fik en sætning i hovedet. Så greb jeg ellers bare blok og pen og skrev løs.
Melodien er indspillet uden brug af metronome eller sequencer eller noget, så den er ikke særlig tight.
Fingerspils-guitaren var det første jeg optog. Bagefter lagde jeg bas og 2 andre distortion-guitar spor på. Tilsidst kom så synth sporet.
Der er ingen trommer på den her.
Det var sådan set aldrig meningen at der sku' ord på den, men det er der altså kommet nu.
Normalt lægger jeg ikke mine melodier på nettet med det samme jeg har lavet dem, men plejer at vente indtil jeg er sikker på jeg synes de er som jeg vil ha' dem. Men denne har jeg altså valgt at lægge op med det samme. Så må de fejl der er i den bare komme med. Sådan er det.
Jeg håber naturligvis nogen vil synes om den, men hvis ikke; så håber jeg i vil vente med at kritisere mine musiske eller tekst-mæssige evner indtil jeg lægger den næste melodi op (jeg havde ellers lavet en musik-video jeg ville lægge op i forbindelse med rum-ugen, men den må så vente til lidt senere)
Så vil jeg ikke sige så meget mere, andet end at hvis jeg har fået snerret ad nogen i det sidste stykke tid, eller kommer til at gøre det i den nære fremtid, så håber jeg i ikke vil ta' det så alvorligt.
Nå, men hvis nogen har lyst så ka' sangen høres/downloades her (sang-teksten står også på siden):
JEL - "Sad song"