Ø Tripperen! skrev:
Tja okey jeg har lidt svært ved at forstå dine argumenter, men hvis det er din erfaring, så må det jo være sådan.
En Mercedes er ikke bedre kvalitet end en Toyota pga prisen. I virkeligheden har Toyota´erne vist sig at være mere fejlfrie, men jeg forstår hvor du vil hen.
Det har du helt ret i. Den er ikke af bedre kvalitet bare fordi prisen er højere. Prisen er højere fordi det er bedre kvalitet
Jeg kunne lige så godt have sagt Porche og Renault, det skal ikke tages bogstaveligt. Det er den metaforiske sammenligning der er kardinalpunktet i mit eksempel. Kort sagt: Pris og kvalitet hænger næsten altid sammen
Ø Tripperen! skrev:
At det er mere økonomisk at købe Coke til 7-1000kr pr gram, istedetfor et til 500kr, holder heller ikke hele vejen igennem. Det er nu sådan, at rigtig mange kører på til posen er tom med Kokain, sådan er det bare. Og når det er tilfældet, er det faktisk dyrere at købe diamond end standard. Bevares selvfølgelig får man mere Kokain for pengene ved at købe det dyre, men når man så bare vælger at indtage hele posen alligevel, ender det jo med at man har brugt flere penge på en aften med diamond end med standard. Men hvis man har selvkontrollen, er det selvfølgelig både billigere og bedre at købe det dyre.
Hvis man vælger at sætte tingene sådan op mod hinanden, så er det jo umuligt at konkludere noget som helst om noget som helst
At folk vælger at indtage hele posen, nærmest lige meget hvad den indeholder, fortæller mig 2 ting:
De har ingen selvkontrol og/eller de har ikke nok kokain
Den primære gruppe af mennesker jeg indtager kokain med, har alle en stopklods der hedder at kl. 5-6 tiden om morgenen, der er det i hvert fald tid til at pakke sammen, og gå hvert til sit. Og der er nærmest aldrig nogen der har tømt deres poser. Personligt plejer jeg at suge til jeg kan mærke at nu får jeg svært ved at snakke, eller at nu får jeg det dårligt hvis jeg tager mere.
Men jo, jeg kender godt de typer der bare suger til posen er tom, om det så skal tage den til kl 17 næste eftermiddag
Ø Tripperen! skrev:
Det værste ved alt det Kokain jeg har prøvet er, at der har været så mange bivirkninger. Maveonde også skal man skide osv. det ødelægger hele festen for mig, i forhold til mange andre. Det formoder jeg, at man slipper fra med ren Kokain?
Om det Kokain jeg har prøvet, har været 60% skal jeg ikke påstå, det var bare hvad jeg fik at vide fra ejeren. Og det der diamond flake har jeg også prøvet, og jeg var bestemt ikke imponeret.
Der har jeg det på samme måde som dig! Ved indtagelse af, alt andet end ren kokain, får jeg en trykken i maven/solar plexus, og ender med at føle mig stram, utilpas og en smule junkie agtig hen på aftenen. Men det er som om at jeg ikke lagde så meget mærke til bivirkningerne før jeg prøvede noget kokain, hvor der ikke var disse bivirkninger. Jeg troede at det bare var sådan man havde det når man tog kokain, og havde nok egentlig affundet mig med det. Men det er det heldigvis ikke
Hvor meget kokain har du indtaget de gange du har prøvet det? snakker vi 4-5 streger, eller har du suget igennem?
Ø Tripperen! skrev:
Om det Amfetamin jeg har prøvet, har været over 80% aner jeg heller ikke. Har engang fået noget af en kemiker, hvor han sagde, at det var meget rent. Og det jeg har nu, er oplyst til at være +80%, og det er købt igennem darkweb. Jeg er bare ikke videre imponeret.
Synes det er mærkeligt, at du ikke kan finde Amf på darkweb på over 80%, det er da nemt nok.
Det kunne lyde troværdigt nok at det var +80%. Har selv aldrig prøvet andet end "standard" amfatamin, men det lyder mærkeligt at du ikke sinder at der er nogen synderlig forskel på alm gade amfetamin på 5-15% og så et produkt på +80%.
Lider du tilfældigvis af ADHA? Jeg kender et par stykker der har diagnosen, og tager Ritalin imod det, og de har så godt som ingen effekt af amfetamin lige meget hvor meget de indtager.
Har umiddelbart ikke kunne finde noget højere end 72% ved en søgning på "speed", men kan lige tjekke efter én gang til og søge på "amphetamine" denne gang.
Edit: Har lige fundet noget amf på 98%, så det har du fuldstændig ret i
Ø Tripperen! skrev:
Men det vil faktisk sige (selvfølgelig), at hvis man køber pulver, skal man være ret sikker på, at blive snydt. Det er sikkert bare placebo effekter man får af de cutmidler/stimulancer, rusen er jo heller ikke kraftigere, end at det sagtens kunne lade sig gøre
Igen har jeg ikke så meget forstand på amfetamin, men jeg mener at have læst flere steder herinde, og andre steder på nettet, at ren amfatamin gerne skulle være et hvidligt pulver, men strider lidt imod det du siger her? Eller mener du når man køber det på gadeplan?
Ø Tripperen! skrev:
Sjovt at folk glædeligt betaler 500kr, for et gram cutmidler. Gad vide hvad de søger!
Kokain er et opreklameret stof, det skal ikke være nogen hemmelighed. Det er et stærkt brand så at sige. Og i takt med at kokain også til dels er et settings betonet stof, så er alene det psykologiske, i at brugeren nu ved at han/hende skal til at indtage kokain, med til at forbedre rusen. Og så kombinationen af at man bliver så skide snaksagelig, føler man hygger sig og kan drikke meget mere, uden at man udadtil ser alt for blæst ud, med til at gøre det til så godt et stof. At der så blive cuttet en masse aktive cutmidler i der fordrejer og tilfører nogle andre fysiologiske og psykiske effekter, som for eksempel hjertebanken og paranioa, bare noget man må leve med, eller købe sig fra