Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hvad ville i vælge hvis man ikke har taget noget i 10 år?

hvad er nemmest at få fat på her for tiden?

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hvis du ikke har taget noget i 10 år, ville det sgu være syndt at indvige dine næsebor med noget så beskidt som amfetamin, der i best case ligger på 10% renhed. Gør dig selv en tjeneste at købe noget kokain til minimum 800kr grammet. Faktisk helst noget til +1000kr grammet hvis du har mulighed for det. Og kom tilbage i gamet med en så ren blæser som muligt :)

Alt efter hvor i landet du bor, ser det ud til at forskellige stoffer er mere eller mindre tilgængelige. Men generelt er kokain det klart mest udbredte, og burde derfor også være lettest at få fat på.

Billede

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
jordbaer21 skrev:
hvad ville i vælge hvis man ikke har taget noget i 10 år?

hvad er nemmest at få fat på her for tiden?

En lækker omgang dyr cola er en sikker vinder :D

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Koalabjørnen skrev:
Hvis du ikke har taget noget i 10 år, ville det sgu være syndt at indvige dine næsebor med noget så beskidt som amfetamin, der i best case ligger på 10% renhed. Gør dig selv en tjeneste at købe noget kokain til minimum 800kr grammet. Faktisk helst noget til +1000kr grammet hvis du har mulighed for det. Og kom tilbage i gamet med en så ren blæser som muligt :)

Her bør man vist også lige knytte en bemærkning om, at kokain-kvaliteten ligeledes er dalet markant, og der er nogle mere eller mindre nasty fyldstoffer i nu til dags.
Den slags findes der også grafer og rapporter over, hvis man vil.

Når det er sagt, ville jeg nok også vælge kokain af de 2 - evt meth hvis du har det til rådighed og afhængigt af hvad setting er

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Koalabjørnen skrev:
Hvis du ikke har taget noget i 10 år, ville det sgu være syndt at indvige dine næsebor med noget så beskidt som amfetamin, der i best case ligger på 10% renhed. Gør dig selv en tjeneste at købe noget kokain til minimum 800kr grammet. Faktisk helst noget til +1000kr grammet hvis du har mulighed for det. Og kom tilbage i gamet med en så ren blæser som muligt

Citat:
Jeg faldt over et link fra en af mine gode veninder: http://levamicoke.info/

Sitet beskæftiger sig med den uheldige kendsgerning, at op til 90% af verdens kokain er cuttet med levamisole, der er et anti-ormemiddel til dyr. Levamisole har nogen af de samme egenskaber som nikotin, og stoffet slår parasitterne (ormene) ihjel ved at give dem kramper til de dør.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ormemiddel

Synes nu det er coke der er fyldt med alt muligt.

Coca-entusiast
Brugeravatar

@snufkin

Hvis han går ud og bruger minimum en 1000krone på ét gram kokain, burde han få et produkt på den gode side af 65%, altså "kun" 35% upcut.

Hvis han i stedet vælger at købe amfatamin, som på bruger basis har en gennemsnits renheds procent på 5-15%, sniffer han 85-95% upcut stoffer op i sin næse.

Hvad synes du er mest urent?

Lavamisol er ikke noget at bekymre sig om, i de små mængder det forekommer i kokain (max 10%), hvis man som trådstarter har så lille et forbrug. Og husk på at Levamisol i sin tid også har været brugt til mennesker, men blev taget af markedet da det var skadeligt på langt sigt.

Hvis du får fat på noget kokain i 1000krs klassen, har det været cuttet op 1-2 gange. Sandsynligheden for at en af de 2 dealere har valgt at cutte op med en anden skadelig substans er ikke så stor.

Men da amfetamin renheden er så lav, har tilsvarende mange dealere haft fingrene i det.

Dealer 1: Fra 99 til 70%
Dealer 2: Fra 70 til 50%
Dealer 3: Fra 50 til 30%
Dealer 4: Fra 30 til 15%
Dealer 5: fra 15 til 7%

Chancen for at en af disse dealere er en kvajpande og har cuttet deres stof med noget der slet ikke er egnet til formålet: mel, kalk, glasskår, hovedpinepiller osv. osv. er meget større.

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
@koalabjørnen - No offence, overhovedet. Men syntes ofte du er alt for skråsikker i dine udmeldelser, helt klart du ved en del om kokain ingen tvivl der, men lad nu vær med at være så sikker på alt du høre. Og btw, den med glasskår er det ikke bare en and fra 90'erne? Har aldrig selv oplevet eller hørt om andre som har oplevet det.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Skitzo skrev:
@koalabjørnen - No offence, overhovedet. Men syntes ofte du er alt for skråsikker i dine udmeldelser, helt klart du ved en del om kokain ingen tvivl der, men lad nu vær med at være så sikker på alt du høre. Og btw, den med glasskår er det ikke bare en and fra 90'erne? Har aldrig selv oplevet eller hørt om andre som har oplevet det.

No offence taken :wink:

Jeg bestræber mig på kun at udtale mig om ting jeg rent faktisk ved noget om, og dobbelt tjekker det ofte online, før jeg poster mine udtalelser herinde. Måske derfor jeg er lidt skråsikker.

Men derudover skal jeg selvfølgelig ikke se mig for god til at indrømme hvis jeg tager fejl, eller der var noget jeg ikke vidste i forvejen.

I forhold til kunst glas der tilsættes narkotika, er det faktuel viden jeg har erhvervet mig, både på den gode og på den dårlige måde, i narko miljøet. Har selv set folk der knuste lysstofrør i en morder for derefter at blande det i amfetamin.

Lige så vel som der er fundet kamel og gedelort i Hashplader, konfiskeret i Holland, findes der også folk der blander knust glas i deres pulver. Begge dele er heldigvis sjældne forekomster

HUSK på at der skal kun 1 idiot til at fucke dit narko op. Og jo flere gange det cuttes op, jo større er chancen.

Skitzo skrev:

Sådan er det, når man har taget for meget coke, så bliver man jo kongen af verden :lol: 8)

Ej det er en joke, jeg synes, du gør et godt arbejde Koala!

Coca-entusiast
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Sådan er det, når man har taget for meget coke, så bliver man jo kongen af verden :lol: 8)

Ej det er en joke, jeg synes, du gør et godt arbejde Koala!

Tak skal du have Ø, og lige over :D :hjerte:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Koalabjørnen skrev:
I forhold til kunst glas der tilsættes narkotika, er det faktuel viden jeg har erhvervet mig, både på den gode og på den dårlige måde, i narko miljøet. Har selv set folk der knuste lysstofrør i en morder for derefter at blande det i amfetamin.

Lige så vel som der er fundet kamel og gedelort i Hashplader, konfiskeret i Holland, findes der også folk der blander knust glas i deres pulver. Begge dele er heldigvis sjældne forekomster

Jeg er ikke i tvivl om at den slags forekommer, men jeg er sikker på at det primært sker FORDI det er en urban myth der stadig lever, at man gør det for at rive slimhinden i næsen op, så stoffet bedre kan optages. Derfor er det vigtigt at sige hver gang den historie nævnes, at DET INTET HAR PÅ SIG! Stoffer virker HELT FINT UDEN GLAS! Så hvis du er pusher og læser dette, så vær rar at finde noget andet at cutte med istedet, f.eks. sukker eller glukose. For der er ingen der har glæde af glas i deres stoffer. Ingen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
йети skrev:
Koalabjørnen skrev:

Jeg er ikke i tvivl om at den slags forekommer, men jeg er sikker på at det primært sker FORDI det er en urban myth der stadig lever, at man gør det for at rive slimhinden i næsen op, så stoffet bedre kan optages. Derfor er det vigtigt at sige hver gang den historie nævnes, at DET INTET HAR PÅ SIG! Stoffer virker HELT FINT UDEN GLAS! Så hvis du er pusher og læser dette, så vær rar at finde noget andet at cutte med istedet, f.eks. sukker eller glukose. For der er ingen der har glæde af glas i deres stoffer. Ingen.

Tror du har fat i noget rigtigt der - det er mig virkelig bare en gåde, at nogen folk kan være så debile at putte glasskår i kokain f.eks. Det er jo vanvid!

Tror i det hele taget at mange fucked up pusher handlinger sker pga rygter, så tror de uvidende fjolser på det og udføre det i praksis.

Coca-entusiast
Brugeravatar

@йети og skitzo

Det lyder ikke usandsynligt at folk er begyndt at gøre dette, udelukkende på grund af noget, som i sin tid startede som en skræmmekampagne. Men faktum er, at det sker sgu rundt omkring i verden :shock:

Ligesom det er bevist at % delen af psykopater blandt topchefer er højere, vil jeg også vove at påstå at % delen af mindre begavede blandt kriminelle også er højere.

En kæde er ikke stærkere end det svageste led, og den dummeste pusher er ikke født endnu

Vær altid skeptisk, og køb derfor et produkt der er cuttet op så få gange som muligt :wink:

Ergo, må det klare valg være kokain :)

Koala

Hvordan sikrer du dig, at dit produkt ikke er cuttet mere end en enkelt gang? Altså jeg mener, der er ingen garanti for, at jeg får noget ret rent Kokain, bare fordi at jeg giver 1000kr pr gram.

Har ikke nogen vildt erfaring med stimulancer, men uanset hvad folk har givet for det, har jeg altid mistænkt det for at være cuttet ud i uendeligheden.

Det folk vurderer som kvalitets coke eller amf, har jeg vurderet til at være det rene lort. Derfor mistænker jeg, at det muligvis bare er coke, der ikke er noget særligt for mig.

Har prøvet Kokain der skulle være omkring de 60% i renhed, og jeg syntes bare, at det stadig var som det meste andet jeg har prøvet. Jeg har også prøvet noget Amfetamin der skulle være over 80%, og det var stadig mere eller mindre det samme som det meste andet.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Koala

Hvordan sikrer du dig, at dit produkt ikke er cuttet mere end en enkelt gang? Altså jeg mener, der er ingen garanti for, at jeg får noget ret rent Kokain, bare fordi at jeg giver 1000kr pr gram.

Det kan man heller ikke sikre sig, men man kan formindske risikoen ved at købe så dyrt et produkt som man kan støve op. Hvis man ikke kan fremskaffe noget dyrere end "diamond flake", der alt efter hvor i landet man er og hvem man kender, sælges for 700-1000kr grammet, jamen så køber man 1 gram af det. Så holder det måske til 2-3 byturer, i stedet for at købe 1gram til 500kr til hver bytur. Så rent økonomisk giver det også mere mening. Der er bare mange mennesker der har en psykologisk grænse for hvad de er villige til at betale for 1gram kokain, på 500kroner.

Heldigvis hænger pris og kvalitet ofte sammen. Der er en grund til at en Mercedes koster mere end en Toyota.

Så hvis du finder en dealer der ønsker at være konkurrence dygtig og at hans kunder skal komme og købe af ham igen, hvilket jeg synes de fleste plejer at være, så bør du ikke være urolig ved at købe hans top produkt.

Ø Tripperen! skrev:
Har ikke nogen vildt erfaring med stimulancer, men uanset hvad folk har givet for det, har jeg altid mistænkt det for at være cuttet ud i uendeligheden.

Det folk vurderer som kvalitets coke eller amf, har jeg vurderet til at være det rene lort. Derfor mistænker jeg, at det muligvis bare er coke, der ikke er noget særligt for mig.

Faktum er at der er mange der tror at de har fat i "the shit", fordi de ikke ved bedre.

Jeg gik selv i mange år og troede at nu havde jeg nået toppen af kvalitetspyramiden. Troede at jeg havde fingrene i det bedste, og der var heller ingen der var uenige i at det var klart det bedste de havde prøvet. Men i min søgen på kvalitet fandt jeg ud af, som med så meget andet, hvis man vil have noget gjort ordentligt, så skal man gøre det selv! :wink:

Her lærte jeg om a/b ekstraktion og ramte et helt nyt niveau af kvalitet. Nogle måneder senere fik jeg så, her på psy, et tip om DarkNet Markets, hvor man faktisk kan få noget der er næsten lige så rent som hvis man selv laver en ekstraktion (91% er det højeste jeg har set), men en HEL DEL billigere. Så hvis man ikke har tid/lyst til at kaste sig ud i at lege kemiker, vil jeg klart anbefale at man køber 1gram eller 2 på nogle af de markeder.

Ø Tripperen! skrev:
Har prøvet Kokain der skulle være omkring de 60% i renhed, og jeg syntes bare, at det stadig var som det meste andet jeg har prøvet. Jeg har også prøvet noget Amfetamin der skulle være over 80%, og det var stadig mere eller mindre det samme som det meste andet.

Kokain omkring de 60% burde være til at få fat på i DK hvis man har lidt kontakter og er villig til at betale det som det koster. Og en ting man skal vide om kokain er , at jo renere det bliver, jo mere subtil er rusen også. Har flere gange formået at sidde hamrende cola blæst, og tænke: "Jeg føler mig ikke specielt blæst", for derefter at gå ud og kigge mig selv i spejlet og lige mærke efter engang, for at kunne konstatere at jeg var skam blæst. Standard cola er meget mere "in your face" end ren kokain.

Jeg har endnu ikke mødt nogle mennesker, der ikke kan lide den følelse man får af ren kokain. Ikke fordi at følelsen af 500krs kokain er i øst og ren kokain er i vest. Men forskellen er lige så stor som en tung sofa slasker af en røg, og så følelsen af en super high sativa skunk.

Men amfetamin på +80% lyder usandsynligt, med mindre de gutter du har fået det af, selv har renset det op. Og grunden hertil er at jeg, inde på Grams, som søger på de største DarkNet markeder, ikke kan finde noget på over 70%. Og her plejer man at kunne finde alt mellem himmel og jord ;) Men da jeg ikke ved hvilke former for kontakter du har, skal jeg ikke kunne udelukke noget fuldstændigt. Er ikke selv den store amfetamin bruger, men jeg har da hørt en gang eller to, om når nogle af rødderne havde fået et produkt der skillede sig positivt ud fra mængden, og de har ikke været op i den renhed du her nævner. Og udfra det burde du ikke være i tvivl, hvis du fik et par streger at noget +80% rent amfetamin, om at det var pænt vildt :rocking:

Tja okey jeg har lidt svært ved at forstå dine argumenter, men hvis det er din erfaring, så må det jo være sådan.

En Mercedes er ikke bedre kvalitet end en Toyota pga prisen. I virkeligheden har Toyota´erne vist sig at være mere fejlfrie, men jeg forstår hvor du vil hen.

At det er mere økonomisk at købe Coke til 7-1000kr pr gram, istedetfor et til 500kr, holder heller ikke hele vejen igennem. Det er nu sådan, at rigtig mange kører på til posen er tom med Kokain, sådan er det bare. Og når det er tilfældet, er det faktisk dyrere at købe diamond end standard. Bevares selvfølgelig får man mere Kokain for pengene ved at købe det dyre, men når man så bare vælger at indtage hele posen alligevel, ender det jo med at man har brugt flere penge på en aften med diamond end med standard. Men hvis man har selvkontrollen, er det selvfølgelig både billigere og bedre at købe det dyre.
Det værste ved alt det Kokain jeg har prøvet er, at der har været så mange bivirkninger. Maveonde også skal man skide osv. det ødelægger hele festen for mig, i forhold til mange andre. Det formoder jeg, at man slipper fra med ren Kokain?
Om det Kokain jeg har prøvet, har været 60% skal jeg ikke påstå, det var bare hvad jeg fik at vide fra ejeren. Og det der diamond flake har jeg også prøvet, og jeg var bestemt ikke imponeret.

Om det Amfetamin jeg har prøvet, har været over 80% aner jeg heller ikke. Har engang fået noget af en kemiker, hvor han sagde, at det var meget rent. Og det jeg har nu, er oplyst til at være +80%, og det er købt igennem darkweb. Jeg er bare ikke videre imponeret.
Synes det er mærkeligt, at du ikke kan finde Amf på darkweb på over 80%, det er da nemt nok.

Men det vil faktisk sige (selvfølgelig), at hvis man køber pulver, skal man være ret sikker på, at blive snydt. Det er sikkert bare placebo effekter man får af de cutmidler/stimulancer, rusen er jo heller ikke kraftigere, end at det sagtens kunne lade sig gøre :lol: :peace:

Sjovt at folk glædeligt betaler 500kr, for et gram cutmidler. Gad vide hvad de søger!

Medlem

Synes også at coke og virkingen afhænger meget af setting. Jeg har haft fede byture på mellemgod coke, fordi det trods alt havde en eller anden god effekt på trods af, at kvaliteten næppe oversteg 40-50 procent hvis overhovedet så meget. Blev glad i låget, snakkende, tømmermænd gik væk, kunne drikke mere osv. Så man kan klart få en del ud af mellemvaren, synes jeg - skal nok bare tage lidt mere af skidtet end hvis man havde et ret rent produkt, og så sørge for at også andre ting sætter humøret i vejret (musik, venner, disko dasko osv). Så forstærker selv mellemgod coke det hele.

Men INTET kan måle sig med den ægte vare. Prøvede engang nogle få streger midt på dagen hos en ven fra "et æg", der lige var kommet ud af røven på en n..... i lufthavnen - det var altså ikke cuttet op her i DK i hvert fald - og jeg fløj og snakkede løs nærmest resten af dagen. Det havde en smag/lugt i næsen, jeg aldrig har oplevet lignende herhjemme før eller siden. Ville ønske den slags var lidt billigere og mere tilgængeligt, haha :-D

Coca-entusiast
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Tja okey jeg har lidt svært ved at forstå dine argumenter, men hvis det er din erfaring, så må det jo være sådan.

En Mercedes er ikke bedre kvalitet end en Toyota pga prisen. I virkeligheden har Toyota´erne vist sig at være mere fejlfrie, men jeg forstår hvor du vil hen.

Det har du helt ret i. Den er ikke af bedre kvalitet bare fordi prisen er højere. Prisen er højere fordi det er bedre kvalitet :wink:

Jeg kunne lige så godt have sagt Porche og Renault, det skal ikke tages bogstaveligt. Det er den metaforiske sammenligning der er kardinalpunktet i mit eksempel. Kort sagt: Pris og kvalitet hænger næsten altid sammen :lol:

Ø Tripperen! skrev:
At det er mere økonomisk at købe Coke til 7-1000kr pr gram, istedetfor et til 500kr, holder heller ikke hele vejen igennem. Det er nu sådan, at rigtig mange kører på til posen er tom med Kokain, sådan er det bare. Og når det er tilfældet, er det faktisk dyrere at købe diamond end standard. Bevares selvfølgelig får man mere Kokain for pengene ved at købe det dyre, men når man så bare vælger at indtage hele posen alligevel, ender det jo med at man har brugt flere penge på en aften med diamond end med standard. Men hvis man har selvkontrollen, er det selvfølgelig både billigere og bedre at købe det dyre.

Hvis man vælger at sætte tingene sådan op mod hinanden, så er det jo umuligt at konkludere noget som helst om noget som helst :shock:

At folk vælger at indtage hele posen, nærmest lige meget hvad den indeholder, fortæller mig 2 ting:
De har ingen selvkontrol og/eller de har ikke nok kokain :lol:

Den primære gruppe af mennesker jeg indtager kokain med, har alle en stopklods der hedder at kl. 5-6 tiden om morgenen, der er det i hvert fald tid til at pakke sammen, og gå hvert til sit. Og der er nærmest aldrig nogen der har tømt deres poser. Personligt plejer jeg at suge til jeg kan mærke at nu får jeg svært ved at snakke, eller at nu får jeg det dårligt hvis jeg tager mere.

Men jo, jeg kender godt de typer der bare suger til posen er tom, om det så skal tage den til kl 17 næste eftermiddag :eyes:

Ø Tripperen! skrev:
Det værste ved alt det Kokain jeg har prøvet er, at der har været så mange bivirkninger. Maveonde også skal man skide osv. det ødelægger hele festen for mig, i forhold til mange andre. Det formoder jeg, at man slipper fra med ren Kokain?
Om det Kokain jeg har prøvet, har været 60% skal jeg ikke påstå, det var bare hvad jeg fik at vide fra ejeren. Og det der diamond flake har jeg også prøvet, og jeg var bestemt ikke imponeret.

Der har jeg det på samme måde som dig! Ved indtagelse af, alt andet end ren kokain, får jeg en trykken i maven/solar plexus, og ender med at føle mig stram, utilpas og en smule junkie agtig hen på aftenen. Men det er som om at jeg ikke lagde så meget mærke til bivirkningerne før jeg prøvede noget kokain, hvor der ikke var disse bivirkninger. Jeg troede at det bare var sådan man havde det når man tog kokain, og havde nok egentlig affundet mig med det. Men det er det heldigvis ikke :D

Hvor meget kokain har du indtaget de gange du har prøvet det? snakker vi 4-5 streger, eller har du suget igennem?

Ø Tripperen! skrev:
Om det Amfetamin jeg har prøvet, har været over 80% aner jeg heller ikke. Har engang fået noget af en kemiker, hvor han sagde, at det var meget rent. Og det jeg har nu, er oplyst til at være +80%, og det er købt igennem darkweb. Jeg er bare ikke videre imponeret.
Synes det er mærkeligt, at du ikke kan finde Amf på darkweb på over 80%, det er da nemt nok.

Det kunne lyde troværdigt nok at det var +80%. Har selv aldrig prøvet andet end "standard" amfatamin, men det lyder mærkeligt at du ikke sinder at der er nogen synderlig forskel på alm gade amfetamin på 5-15% og så et produkt på +80%.
Lider du tilfældigvis af ADHA? Jeg kender et par stykker der har diagnosen, og tager Ritalin imod det, og de har så godt som ingen effekt af amfetamin lige meget hvor meget de indtager.

Har umiddelbart ikke kunne finde noget højere end 72% ved en søgning på "speed", men kan lige tjekke efter én gang til og søge på "amphetamine" denne gang.

Edit: Har lige fundet noget amf på 98%, så det har du fuldstændig ret i

Ø Tripperen! skrev:
Men det vil faktisk sige (selvfølgelig), at hvis man køber pulver, skal man være ret sikker på, at blive snydt. Det er sikkert bare placebo effekter man får af de cutmidler/stimulancer, rusen er jo heller ikke kraftigere, end at det sagtens kunne lade sig gøre :lol: :peace:

Igen har jeg ikke så meget forstand på amfetamin, men jeg mener at have læst flere steder herinde, og andre steder på nettet, at ren amfatamin gerne skulle være et hvidligt pulver, men strider lidt imod det du siger her? Eller mener du når man køber det på gadeplan?

Ø Tripperen! skrev:
Sjovt at folk glædeligt betaler 500kr, for et gram cutmidler. Gad vide hvad de søger!

Kokain er et opreklameret stof, det skal ikke være nogen hemmelighed. Det er et stærkt brand så at sige. Og i takt med at kokain også til dels er et settings betonet stof, så er alene det psykologiske, i at brugeren nu ved at han/hende skal til at indtage kokain, med til at forbedre rusen. Og så kombinationen af at man bliver så skide snaksagelig, føler man hygger sig og kan drikke meget mere, uden at man udadtil ser alt for blæst ud, med til at gøre det til så godt et stof. At der så blive cuttet en masse aktive cutmidler i der fordrejer og tilfører nogle andre fysiologiske og psykiske effekter, som for eksempel hjertebanken og paranioa, bare noget man må leve med, eller købe sig fra :eyes:

Jeg forstår dig godt, jeg flueknepper bare :P

Ja præcis jeg kan også få den der trykkende følelse i brystet. Jeg har ikke suget igennem nej. Et sted imellem 4-6 streger over en aften. Jeg stopper, så snart jeg kan mærke, at nu bliver rusen ikke større, og det synes jeg kommer meget hurtigt. Allerede efter de første 2-3 streger, synes jeg at virkningen har toppet, og at de andre streger næsten har været overflødige.

Om jeg lyder af ADHA eller ADHD, ved jeg ikke. Det har jeg aldrig mistænkt mig selv for, og har heller ikke fået nogen hentydning fra andre, om at jeg har nogle af symptomerne. Men det kan selvfølgelig godt være. Dog ikke noget der generer mig.

Jo ren Amfetamin er hvid, tør, lugt og smagsfri. Det er det jeg har også. Det er nemlig på gadeplan at man ihvertfald skal være sikker på at blive snydt. Men muligvis også på darkweb, har jo ingen anelse om, om det nu er 80% i renhed eller ikke. Jeg tvivler!

Du har nok helt ret. Bivirkningerne må man nok leve med, hvis ikke man selv renser det. Det er en mærkelig verden vi lever i :lol:

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Koalabjørnen skrev:
Men amfetamin på +80% lyder usandsynligt, med mindre de gutter du har fået det af, selv har renset det op. Og grunden hertil er at jeg, inde på Grams, som søger på de største DarkNet markeder, ikke kan finde noget på over 70%. Og her plejer man at kunne finde alt mellem himmel og jord ;) Men da jeg ikke ved hvilke former for kontakter du har, skal jeg ikke kunne udelukke noget fuldstændigt. Er ikke selv den store amfetamin bruger, men jeg har da hørt en gang eller to, om når nogle af rødderne havde fået et produkt der skillede sig positivt ud fra mængden, og de har ikke været op i den renhed du her nævner. Og udfra det burde du ikke være i tvivl, hvis du fik et par streger at noget +80% rent amfetamin, om at det var pænt vildt

Dette giver ofte anledning til misforståelser, men forklaringen er såre simpel. 100 % ren amfetamin er som andre aminer en free base, hvilket man yderst sjældent (for ikke at sige aldrig) støder på. Når denne base krystalliseres til et salt (typisk til amfetaminsulfat) vil den teoretisk højeste andel ren amfetamin være 72%, da resten af molekylet udgøres af saltet. Det er så blevet et markedsføringstrick at skrive et tal omkring 72%, ligesom mange markedsfører deres MDMA som "84% pure", men det er naturligvis helt umuligt at vide noget om med mindre man - som du selv er inde på tidligere - er klar på at udføre en a/b ekstraktion eller sender sit produkt til GC/MS analyse ved et professionelt laboratorium.

Jeg har tidligere haft fat i både ren kokain (inddampede øjendråber) og ren racemisk meth samt amfetamin af høj (men ikke testet) kvalitet og selvom kokain er fantastisk lækkert, er meth nu engang det bedste! Amfetamin af god kvalitet rummer en masse forskellige potentialer, men er ikke helt euforisk nok til at kunne måle sig med de to andre substanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]