Tak for alle jeres tilbagemeldinger! det er simpelthen så rart at der sidder flinke folk der ude som er klar på at hjælpe!
Jeg har undersøgt mulighederne med gødning, og tror jeg prøver GHE i stedet for Biobizz, koster kun det halve, dog har jeg læst mig from til, at man skal passe mere på med overgødning med GHE end med Biobizz, men det føler jeg ikke kommer til at blive det største problem.
Et andet plus, er at rootjuice er med i deres produkter, hvilket er en god ting når man omplanter.
Jeg sidder så og overvejer om deres FloraMicro (5-0-1) er noget værd? som jeg forstår det, så hjælper den til at holde på Ph-værdien, men den kan jo ikke både hæve og sænke ph-værdien, så giver det ikke det samme hvis man selv justere den?
Vi har planer om at opsætte et billigt festtelt, så de kan sagtens stå halv tag. og så vil jeg gøre mit bedste med at fjerne visne blade og tynde ud i den.
Nu læste jeg lige en anden tråd i havde skrevet i også, omkring såning for drivhus, min plan er nu, at om 2-3 uger vil jeg sætte dem til spiring, og så have dem i vindueskarmen til de første kimblade er fremme, og så kommer de i et fælles drivhus som jeg deler med naboen, hvor jeg så tager dem ind i vindueskarmen om natten, så ryger de ud i mit eget minidrivhus (tror det vil være for kold i det til at starte med), når de begynder at tage form.

Jon, det må blive den dag jeg har noget meget plads til at gøre godt med! for så meget vindues plads har jeg ikke endnu
Desuden, så sidste år, der havde vi en plante som knækkede da den hun havde fået 4 blade, den var ikke helt knækket, men det var tæt på. jeg fik bundet den op med nogle grillspyd, og den overlevede, fik en flot tyk stamme og var den plante vi så mest potentiale i, så et par tæv kan også styrke dem.
Ligesom hvis du har en plante som står inde hele tiden, og pludselig kommer ud og oplever vinden, den kan du risikere ikke er ligeså modstandsdygtig som de som har været ude hele tiden.
Ret mig gerne hvis min tankegang er helt ude i hampen