Jeg syndes helt klar at Amfetamin og Skunk er en fantastisk blanding, vis man tager 3-4 streger Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) Et godt pibe hoved skunk (ca 03 gram mixet med en smøg) 3-4 streger Amfetamin igen (ca 02-03 gram per streg) Det er noget af det vildeste jeg har prøvet, jeg havde så meget fart på, at jeg kun opfanget vært 3-4 sekund, det var som om jeg var ude af min krop og i en hel anden verden, men på samme tid i den normale verden. Gjorde det sammen med en ven. På et tids punkt spøger min ven om jeg ville hente en topform til ham, jeg svare så ja, 5 minutter efter spøger jeg så min ven om han gider hente en hindbær til mig, han svare så ja, 7-10 minutter efter, rejser vi os op af sofaen på prissis samme tid, på prissis samme tid og fart går vi hen til kasserne med sodavand som stod i den anden ende af stuen, på prissis samme tid tager tager en hindbær og jeg tager en topform, på prissis samme tid, går vi hen til sofaen og på prissis samme tid sætter vi og ned i sofaen, kikker på hinanden, bytter sodavand, åbner den, og fortsætter med hvad vi lavet, det var først da vi havde fået sovet, vi overhoved opfattet hvad vi gjorde, at vi gjorde det, på prissis samme tid, at den anden også var der i situationen og hvor sindssygt gjort det var. Vi havde det satme også fedt, det hele gik bare hurtig, der var smæk på, det var ubeskriveligt VILDT. (Det skal lige siges det var min makker jeg gjorde det med, han er den anden halv del af mig, vi stoler 13132423452435435% på hinanden, det har en meget stor effekt, det var derfor vi havde "det samme trip" og det havde vi fra vi startet til vi sluttet)
Syndes også blandingen af Amfetamin og Ecstasy er fantastisk vis man tager 5-6 streger Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) en streg Ecstasy (Blanding af to forskellige piller) (Kender ikke dosen af Ecstasyen) 1 streg Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) en Ecstasyen pille (Blå hjerter) (Skal lige det er i løbet af en hel aften/nat/morgen) Man får det for sygt vild, alt går mega hurtigt, det hele er fedt, det er som om man er i et spil, du forstår ingen ting rundt om dig, det hele forkår i en anden verden, du sidder bare og kikker rundt.
|