Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Benzodiazepiner og morfika og cannabis! (først var det "bare" hyggeligt, nu er det en røv stærk afhængighed. -er i behandling og nedtrapning, ku slet ikk styre det indså/erkendte jeg tilsidst..)

MDMA + joints; i godt selskab 8)

Et par streger buprenorfin [>~2mg: i alt], og smøger + et laaaangt multiplayer-fps.. joint(s) efter endt gaming: ellers stopper jeg aldrig igen.. :mrgreen:

Halv-lav dosis cub. svampe og en god hash på bong og forrullede joints, på en sommerdag.. <3 mmmums siger jeg bare :D

:arrow: @tråd-starter: mener du egentlig en 2 stofs kombination?..

Senest rettet af STWOD 27 dec 2015 14:02, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er egentligt stoppet, eller i hvertfald trappet drastisk ned, men kom lige i tanker om min kærlighed til sten og dam,
og fuck nogle aftner jeg har haft på benzoer og dam.
Det sagde mig ikke noget, eller jo, men ja, jeg har nu sluppet det efter 9 måneder, roen er væk, men jeg kan også bedre lide at være excentrisk.

Dedikeret medlem

^hej alf :) nu spørger jeg nok lidt blankt men hva er sten og dam?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
STWOD skrev:
:arrow: @tråd-starter: mener du egentlig en 2 stofs kombination?..

Naah, det bare så mange, man har lyst til. Nogen folk skal jo bare prøve, at blande så meget som muligt sammen, mens andre bare vil have en øl og en joint. Så det er sådanset bare, hvad man bedst kan lide.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

STWOD skrev:
^hej alf :) nu spørger jeg nok lidt blankt men hva er sten og dam?

kaffe og grums

kogt cola og diacetylmorphine ;-)

Jeg må lige tilføje, at jeg nu har forsøgt mig med at ryge dmt, imens jeg har været under påvirkning af Ketamin. Det viser sig, at jeg har meget svært ved at bryde igennem af DMT´en, hvilket jeg ikke rigtig har problemer med, imens jeg ikke er påvirket af Keta.
Men det har været nogle mega behagelige oplevelser, uden at være særlig overvældende.

Der er noget bedre synergi imellem LSD og DMT.

Junior medlem
Brugeravatar

For et par år siden var jeg rigtig glad for at kombinere amfetamin og hash!
- Jeg fandt dog viljestyrke til at smide amfen på hylden, inden det tog overhånd!

Den dag idag, kombinerer jeg mit hash med kaffe/té! Det altid en sikker vinder. :)
Jeg ender også altid med at ryge, når jeg er fuld!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
grosewest skrev:
For et par år siden var jeg rigtig glad for at kombinere amfetamin og hash!
- Jeg fandt dog viljestyrke til at smide amfen på hylden, inden det tog overhånd!

Den dag idag, kombinerer jeg mit hash med kaffe/té! Det altid en sikker vinder. :)
Jeg ender også altid med at ryge, når jeg er fuld!

Jeg synes også altid, at det er dejligt med en kop kaffe imens, eller lige før, man får sig en pind. Ender også altid, med at ryge, når jeg har drukket. Det ville jeg dog ønske, jeg ikke gjorde, fordi 90% af de gange hvor jeg ryger på mere end 3-4 genstande, bliver jeg totalt svimmel og for det fysisk dårligt. Ender altid med at ligge og knække mig i et hjørne, men sådan går det, når man har en trang til at blive fucked-up...

Junior medlem

Jeg syndes helt klar at Amfetamin og Skunk er en fantastisk blanding, vis man tager 3-4 streger Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) Et godt pibe hoved skunk (ca 03 gram mixet med en smøg) 3-4 streger Amfetamin igen (ca 02-03 gram per streg)
Det er noget af det vildeste jeg har prøvet, jeg havde så meget fart på, at jeg kun opfanget vært 3-4 sekund, det var som om jeg var ude af min krop og i en hel anden verden, men på samme tid i den normale verden. Gjorde det sammen med en ven. På et tids punkt spøger min ven om jeg ville hente en topform til ham, jeg svare så ja, 5 minutter efter spøger jeg så min ven om han gider hente en hindbær til mig, han svare så ja, 7-10 minutter efter, rejser vi os op af sofaen på prissis samme tid, på prissis samme tid og fart går vi hen til kasserne med sodavand som stod i den anden ende af stuen, på prissis samme tid tager tager en hindbær og jeg tager en topform, på prissis samme tid, går vi hen til sofaen og på prissis samme tid sætter vi og ned i sofaen, kikker på hinanden, bytter sodavand, åbner den, og fortsætter med hvad vi lavet, det var først da vi havde fået sovet, vi overhoved opfattet hvad vi gjorde, at vi gjorde det, på prissis samme tid, at den anden også var der i situationen og hvor sindssygt gjort det var. Vi havde det satme også fedt, det hele gik bare hurtig, der var smæk på, det var ubeskriveligt VILDT. (Det skal lige siges det var min makker jeg gjorde det med, han er den anden halv del af mig, vi stoler 13132423452435435% på hinanden, det har en meget stor effekt, det var derfor vi havde "det samme trip" og det havde vi fra vi startet til vi sluttet)

Syndes også blandingen af Amfetamin og Ecstasy er fantastisk vis man tager 5-6 streger Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) en streg Ecstasy (Blanding af to forskellige piller) (Kender ikke dosen af Ecstasyen) 1 streg Amfetamin (ca 02-03 gram per streg) en Ecstasyen pille (Blå hjerter) (Skal lige det er i løbet af en hel aften/nat/morgen) Man får det for sygt vild, alt går mega hurtigt, det hele er fedt, det er som om man er i et spil, du forstår ingen ting rundt om dig, det hele forkår i en anden verden, du sidder bare og kikker rundt.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
4-mmc og 2cb, hash, sammen med nogle sug lattergas.
Eller bk-mdma og GHB.
Eller oxycontin, heorin, alprazolam, cannabis, og phenergan.
Eller mdma, cannabis og heorin.
Det er kombinationer jeg har haft det lækrest på. Men vil ikke anbefale andre at prøve det. Ikke noget af det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
prissis

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Well, klassikeren over dem alle må være candyflippet, som Kenishii beskriver den. Derudover havde jeg i december en helt fantastisk oplevelse på en mindre dosis LSD (anslået til et sted mellem 50 - 80 mics) først og derefter en ukendt dosis blandede svampe (primært Azurezens) plus cannabis løbende. Det var til min egen forbavselse en fuldstændig fabelagtig kombination!

Medlem
Brugeravatar

MDMA - Keta
Keta - Lattergas
Alkohol - Amf - Cannabi

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
LSD og molly

Troefler og skunk

Keta og tung hash

Andrusha skrev:
Well, klassikeren over dem alle må være candyflippet, som Kenishii beskriver den. Derudover havde jeg i december en helt fantastisk oplevelse på en mindre dosis LSD (anslået til et sted mellem 50 - 80 mics) først og derefter en ukendt dosis blandede svampe (primært Azurezens) plus cannabis løbende. Det var til min egen forbavselse en fuldstændig fabelagtig kombination!

Du så også ud til at have det godt:) Jeg havde det også meget fedt med kombinationen af 35mg 2C-B, cannabis og en ukendt mængde af den selv samme svampe the du omtaler!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Lsd + 2c-b
Mdma + 2c-b
2c-b + Ketamin
Ketamin + mdma
Ketamin + bong
Mxe + bong
Speed + bong

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
I de gode gamle dage hvor jeg godt kunne lide og tage amf, kunne jeg godt lide og kombinere det med masser af joints og så lige en genstand eller 2. Det gav en super synergi effekt efter min mening :)

Ellers hvis man skal hygge med drengene er kokain+hash eller mdma + hash også en god blanding, da hashen lige tager toppen af den speedede effekt :)

Svampe + hash gør også det hele lidt mere underligt og spændende på samme tid, og det er også nice.

Lsd + hash er også ok ;)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Nu har jeg så igen forsøgt mig med Ketamin og DMT, og dennegang kom der sku knald på!

Ketamin dosis er ukendt, da jeg bare havde suget en masse igennem hele aftenen sammen med en kammerat. Tilsidst fik jeg lyst til at ryge DMT, og mig og min kammerat lavede sådan en fælles rejse, hvor vi holdt om hinanden imens vi var godt knaste af Ketaminen, og så delte vi en pibe på 42mg DMT, og det sidste jeg husker før nedsmeltningen var at han siger til mig "hej Ø tager du ikke lige det sidste", hvilket jeg gjorde, også sagde det bum og vi blev skudt godt af sted. Det var en vildt intens og magisk/mystisk oplevelse, som varede i omkring en 40min før vi var tilbage, da DMTen blev godt og grundigt potentieret af Ketaminen:D
Det er en af de oplevelser, der ligger helt i toppen af de bedste og mest af alt intense jeg har haft.

Medlem

Methylphenidat+spiritus
Hash+øl/spiritus
Benzo+øl
Hash+kaffe
Hash+N2O
Kaffe+smøger

:cheers:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]