Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg kunne ikke falde i søvn, her I går aftes, klokken var omkring 03:20 og jeg gik neden under, og gik ind på min brors værelse, jeg klar gjorde et hash-mix til bongen, og røg 3 normale hoveder, ikke for små, ikke for store, men nok til at jeg kunne lige suge den røg fri.

Det tog mig cirka 10 minutter at ryge de 3 hoveder, hvor fra det meste af den tid, var afslapning I sofaen.
Men, jeg tog det 3'ede hovede, og jeg rejste mig op, og gik ud på toilettet, og slog en streg, og så fortsatte jeg op af trappen, og lige som jeg når toppen, slår mit syn fra, og jeg ser KUN mørkt / hvidt flimmer, jeg var rimelig skæv til lige med.

Jeg går ikke I panik, fordi det er sket før, hvor det gik væk efter 5 sekunder, og jeg tænke, "jeg rejste mig vist for hurtigt", og jeg går langs væggen, blind som en flager mus, og føler mig frem til min dør, efter lang søgen fandt jeg endelig hånd-taget, og jeg fik døren op, jeg lukkede døren, og det tog mig en god 15-20 sekunder at lukke døren, fordi jeg ikke kunne se hvor langt jeg var i lukningen af den, efter døren bliver lukket, prøver jeg at nå over til min seng, og jeg kravler op I den, jeg er stadig ikke i panik, og jeg ligger mig som en død fisk i sengen. og der går 2-3 sekunder, og så kommer mit syn tilbage.

Jeg var blind I 3-4 minutter, og jeg ville gerne vide hvad der skete.
:joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Har selv prøvet det samme da jeg røg bong på et tidspunkt, det var dog kun i omkring 10 sekunder da jeg rejste mig op for hurtigt som du også siger. Det skyldes muligvis at din hjerne har fået for meget THC og ikke har fået nok oxygen. Det kan nok også skyldes andre årsager, men burde ikke være noget at bekymre sig om medmindre det er noget som sker ofte.

Junior medlem

Ja, jeg kender godt til det kan ske hvis jeg rejser mig op for hurtigt, men det sker næsten aldrig.
Jeg blev bare en smule usikker, fordi det ikke skete da jeg rejste mig, Jeg nåede at gå på toilet, vaske hænder, og gå op ad trappen, og så slår mine alarmer til, fordi jeg kun har oplevet det, ved at rejse mig for hurtigt.

Dedikeret medlem

hej Greenfield! :-)
træls nok oplevelse..
har du prøvet at få det sår'n ved rygning af grønt? [cannabis, skunk, pot, weeeeed]
mvh stw

Dedikeret medlem

https://www.google.dk/search?q=cannabis ... e&ie=UTF-8

Ingen ved hvorfor. Jeg ville gætte på at det relaterer til to ting, der gør at specielt bong og overdrevet rygning lader til at være en trigger. Cannabis sænker i sig selv blodtrykket, og den kraftige røg i et sug fra en bong, putter stor belastning på kredsløbet. Det giver i hvert fald mening, for mange af beretningerne. Virkeligheden er sikkert mere kompleks, der kunne sagtens være noget CNS-relateret indover. Visse cannabinoider påvirker vist også det intraokulære tryk, sådan lidt ud fra usikker hukommelse, det kunne måske også spille ind.
Det lyder jo ikke som lavt blodtryk, når folk kan beskrive at de går rundt i hele minutter uden at kunne se..

Jeg har aldrig selv hørt om dette ske for nogen, men åbenbart er det ikke voldsomt ualmindeligt for nogle personer.

Junior medlem

Jeg prøvede det selv efter af have indtaget 0,7 gram kraftigt OG Kush i kager. Ret ubehageligt at stå på Nørreport station, med en masse mennesker, uden at kunne se længere frem end 1 meter, men det varede i alt 5-8 minutter. Det føles præcis som når man rejser sig for hurtigt op og bliver let svimmel, og synet bliver kraftigt svækket, bare længere tid. Kunne som sagt være noget med blodtrykket.

Junior medlem

Det var nu lidt en forskrækkelse, men det må vel være et tegn at jeg skal stoppe med bong, det er nu heller ikke sundt for mine lunger, alt det sugeri. :roll: Så er det frem med papers.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]