Jeg kunne ikke falde i søvn, her I går aftes, klokken var omkring 03:20 og jeg gik neden under, og gik ind på min brors værelse, jeg klar gjorde et hash-mix til bongen, og røg 3 normale hoveder, ikke for små, ikke for store, men nok til at jeg kunne lige suge den røg fri.
Det tog mig cirka 10 minutter at ryge de 3 hoveder, hvor fra det meste af den tid, var afslapning I sofaen.
Men, jeg tog det 3'ede hovede, og jeg rejste mig op, og gik ud på toilettet, og slog en streg, og så fortsatte jeg op af trappen, og lige som jeg når toppen, slår mit syn fra, og jeg ser KUN mørkt / hvidt flimmer, jeg var rimelig skæv til lige med.
Jeg går ikke I panik, fordi det er sket før, hvor det gik væk efter 5 sekunder, og jeg tænke, "jeg rejste mig vist for hurtigt", og jeg går langs væggen, blind som en flager mus, og føler mig frem til min dør, efter lang søgen fandt jeg endelig hånd-taget, og jeg fik døren op, jeg lukkede døren, og det tog mig en god 15-20 sekunder at lukke døren, fordi jeg ikke kunne se hvor langt jeg var i lukningen af den, efter døren bliver lukket, prøver jeg at nå over til min seng, og jeg kravler op I den, jeg er stadig ikke i panik, og jeg ligger mig som en død fisk i sengen. og der går 2-3 sekunder, og så kommer mit syn tilbage.
Jeg var blind I 3-4 minutter, og jeg ville gerne vide hvad der skete.