Var det ikke dig der også skrev inde på DBB?...
Altså 1G alene er jo også helt sygeligt... Hvor mange gange har du lige redoseret for at komme op på den mængde?

Jeg tog MDMA for en uge siden, og på daværende tidspunkt var det præcist en måned siden jeg sidst har taget det. Har næsten ikke nogen eftersymptomer længere, men hele ugen har jeg også kørt træning, spist en masse frugt og drukket en fandens masse juice (kort sagt bare kørt udrensning af kroppen). Mængderne jeg tog kom dog slet ikke op på det du har taget, og jeg blandede det endda med alkohol sidste gang.. Husk nu at have dømmekræften med når du begiver dig ud i dit stof(mis)brug, ellers går det sateme hurtigt galt...
Personligt kan jeg nu også mærke, at jeg skal have en lang god pause. Havde slet ikke tænkt mig at tage det i fredags, men tilfældighederne ville have det at det bare passede rigtigt godt, og havde også en super fed aften. Men vil i hvert fald vente til engang i sommeren nu, før jeg begiver mig ud med tøsen igen. Vil også råde dig til, som de andre har sagt, at tage en god lang pause med ALLE former for drugs...
Jeg håber IKKE at du bliver ved med at suge coke oven på den omgang der. Coke er en TRI (triple-uptake inhibitor), som udover at påvirke din Norepinephrine og Dopamin transportatorer, også påvirker din Serotonin transportator. Og hvis du har taget 1g er din receptor fuldstændigt fuckd, kan ikke forestille mig der er meget at rode rundt med lige nu, så coke vil højst sandsynligt gøre det værre.