Hej Hansenmd,
jeg tror ikke du skal frygte for dit helbred. Som Abradolf Lincler skriver kan dine fornemmelser godt skyldes at du ikke er kommet "helt" igennem, fordi det var en lille dosis. Det har efterladt dig i limbo, hvor du har sære kropsfornemmelser.
Jeg kan fortælle dig hvad der sker på en større dosis: Her vil du blive så overmandet af stoffet, at din fysiske krop helt "smelter" væk, og du vil få en oplevelse af at være ren energi, hvis du lægger dig ned og lader dig flyde med. Sådan en "nedsmeltning" skaber oftest et godt trip, hvor personen accepterer at kroppen er blevet noget som er meget langt væk, eller som er gennemsigtig. Energitilstanden bliver her set som den primære tilstand, og er oftest rar at være i. Når man vender tilbage til kroppen, vil man forstå hvordan den hænger sammen med energitilstanden, og det vil derfor være lettere at accepterer fremtidige nedsmeltninger, fordi man har været hele vejen igennem.
Jeg tror at det du oplever er starten på en nedsmeltning som aldrig kom helt igennem, og derfor bliver du bange. Det skal du ikke være. Prøv istedet at flyde med den, og lyt til noget musik i et lys-dæmpet lokale. Sig "Ja" til din tilstand. Så vil den vise sig at have et større potentiale i sig, end du var klar over.
Sov godt

Hilsen Fanny