Shaolin skrev:
Tak for svaret.Men jeg er overbevist om at jeg har en stærk nok karakter til at prøve det.
Famous last words. Jeg tror faktisk folk der har været overbevist om det modsatte er noget nær ikke-eksisterende. Afhængigheden er naturligvis fuldstændig ligeglad med hvad du tror om din egen karakter. Når det så er sagt tror jeg det er muligt at tage en enkelt eller få gange uden at udvikle afhængighed, men pas rigtig meget på. Det er vanvittigt vanedannende.
Citat:
Erowid skriver således "Insufflated doses of heroin probably start at between 5 and 20 mg of pure heroin and intravenous doses probably start between 5 and 10 mg.". Jeg synes ligesom dig at det lyder af meget små doser. Jeg beskylder dem måske for at have misset en 0, og rent faktisk mener 50mg og 250mg. Men altså jeg vil gerne høre nogle der med sikkerhed kan sige hvad en fornuftig mængde RENT brunt heroin er når det indtages nasalt.
De har under ingen omstændigheder "misset et 0". Hvis du sniffede 200-250mg uden tolerance er jeg ret sikker på du ville risikere at dø.
Det kan virke lavt, men nøgleordene er "pure" og mere implicit for erowid generelt, "harm reduction". Brun heroin er ikke rent. No.3 er ofte cuttet op med koffein for at sænke temperaturen hvorved det fordamper, da meningen med No.3 er at ryge det. Derudover kan der være andre cuts. Dermed er dosen højere. Men erowids dosisforslag er garanteret udmærkede. At det virker lavt er bare godt. Det værste du risikerer ved at dosere for lavt er en slatten oplevelse og en eventuelt redosering. Risikoen ved at dosere for højt er at du dør.