Hej Psychedelia!
Jeg ser ingen debat i medierne om legalisering, sidste gang jeg kan huske hash var i medierne var da cutter havde åbnet en coffeeshop, men det er jo efterhånden to år siden!
Jeg har tænkt mig at skabe noget debat i samfundet, så vi forhåbentligt kan få folket til at lægge pres på regeringen så vi kan få vores dejlige tjald legaliseret.
Og jeg snakker ikke bare afkriminaliseret, jeg snakker fuldt legaliseret så butikker med licens kan sælge det, folk kan havde et vidst antal planter i hjemmet og flere hvis de får en licens til at dyrke hash til kommercielt salg. Altså det samme som de gør i Colorado.
Så derfor har jeg tænkt mig at lave en serie af info-plakater som jeg vil uploade og forsøge spredet bla. på Facebook, men når de endelig kommer, så opfordrer jeg psychedelia brugere til at printe/trykke disse info-plakater og hænge dem op på forskellige og synlige steder, så folk kan få det skidt legaliseret. Serien kommer til at bestå af 3 plakater, en introduktion til hash til folk der er fuldstændigt uvidende om det/har været ignorante over for det, en plakat der præsenterer argumenter for legalisering og en plakat der præsenterer hashens medicinske egenskaber og anvendelsesmetoder.
Problemet er dog at jeg mangler argumenter for at hash skal legaliseres, og jeg mangler viden om hash's medicinske egenskaber, jeg ved blot at de findes.
Så Psychedelia, lad os sammen skabe denne serie af info-plakater, samle information om hash og hjælpe hinanden med at skabe det.
Som i poster argumenter og medicinske egenskaber vil jeg samle dem sammen i denne her OP.
Argumenter for legalisering:
Hash bør legaliseres så det kan beskattes, i dag tjener rockerne og kriminelle flere millioner på hash, millioner af penge der er
sorte, disse penge bruges til formål som er langt værre end noget så harmløst som at sælge hash, disse penge bruges formentligt til ting som at købe sex-slaver, våben og hårdere stoffer til salg
Medicinske egenskaber:
Mr. Gone skrev:
nogle stykker:
insomnia - søvndyssende
menstruationssmerter - lindrer/fjerner smerter
cancer/kemo - stimulerer appetit og lindrer kvalme
AIDS - stimulerer appetit og lindrer kvalme
MS - lindrer kramper
grøn stær - reducerer trykket i øjet
OG MANGE FLERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------
de fleste af dem kan jeg huske fra den gamle wiki.psychedelia !
Lad os gøre det her, Psychedelia! Som Bliglad synger: "Ud med kærlighed til folket", på samme måde skal vi "Ud med information til folket"!