<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Desuden har ingen monopol på piller
det er min point. hvis det er nogle lorte piller så kan man ikke få dem afsat. derfor er producenten nød til at levere en god var. Zarathustra skrev at det var forholdsvist sjældent og der er god chance for at få det direkte fra kilden. - ja sagde netop bare at fordi det er svært at få fat i er pusheren bedre stillet mht. renhed. pusheren kan fx også putte for lidt i kapslerne - jeg tror det er de færrest der har deres vægte, med en mg's nøjgtighed, med i byen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]. men kex ved du ihvertfald at uanset hvormage led der her været er der stadig kun en der kan have fucked med det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Citat:
Når man har været i miljøet i et par år, så skal jeg love dig for at man pludselig støder narko der ikke er procentdele urene, men allerhøjst promiller urene!
bare jeg var lige så sej som dig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (undskyld jeg ved godt du ikk mener det såen men jeg kunne ikk lade vær [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])
Citat:
De går jo heller ikke igennem de samme led, så du kan være ret sikker på, at hvis en producent laver ét batch piller, så havner det næste batch hos nogle helt andre forbrugere
true. men hvis folk brogger sig gider dealeren jo ikk købe af den samme mellemmand. tilsidst bliver det svært at finde nogle der gider købe noget af skod-producenten...