Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Hvad er Kex?
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ikke ren narko i Danmark?

Du er vist lige begyndt at happe piller for et par måneder siden, min ven... Når man har været i miljøet i et par år, så skal jeg love dig for at man pludselig støder narko der ikke er procentdele urene, men allerhøjst promiller urene!

...Ja, man bliver hurtig kræsen!

Desuden har ingen monopol på piller... Tror du at alle verdens piller bliver lavet af én producent?

De går jo heller igennem de samme led, så du kan være ret sikker på, at hvis en producent laver ét batch piller, så havner det næste batch hos nogle helt andre forbrugere.

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Desuden har ingen monopol på piller

det er min point. hvis det er nogle lorte piller så kan man ikke få dem afsat. derfor er producenten nød til at levere en god var. Zarathustra skrev at det var forholdsvist sjældent og der er god chance for at få det direkte fra kilden. - ja sagde netop bare at fordi det er svært at få fat i er pusheren bedre stillet mht. renhed. pusheren kan fx også putte for lidt i kapslerne - jeg tror det er de færrest der har deres vægte, med en mg's nøjgtighed, med i byen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]. men kex ved du ihvertfald at uanset hvormage led der her været er der stadig kun en der kan have fucked med det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Citat:
Når man har været i miljøet i et par år, så skal jeg love dig for at man pludselig støder narko der ikke er procentdele urene, men allerhøjst promiller urene!

bare jeg var lige så sej som dig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (undskyld jeg ved godt du ikk mener det såen men jeg kunne ikk lade vær [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

Citat:
De går jo heller ikke igennem de samme led, så du kan være ret sikker på, at hvis en producent laver ét batch piller, så havner det næste batch hos nogle helt andre forbrugere

true. men hvis folk brogger sig gider dealeren jo ikk købe af den samme mellemmand. tilsidst bliver det svært at finde nogle der gider købe noget af skod-producenten...

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
btw. det er rigtigt at jeg er ny og kun har taget i et par måneder. -det har jeg da heller aldrig benægtet.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er ret tydeligt at høre at du er ny i miljøet og at det nok er et liiidt andet miljø end det de fleste andre herinde kommer i.

SELVFØLGELIG findes der ren narko i danmark, bare fordi du ikke kan få fat i det betyder det jo ikke det ikke er der vel?

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Mine kilder er faktisk direkte fra politiet. Der var en gut som blev nakket med 700 af de dejlige smileys... Politiet testede hver og en...

Han har så senere set rapporten osv... Men det er da forholdsvis meget... Vejer de fleste standard str kex ik 300 mg ca?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Testede de alle 700 piller? Sikker?

Var det ikke politiet der påstod at de 3-kantede mitzu piller, indeholdte MDMA?

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Ja jeg er sikker... De havde også fundet ud af at der var 3 forskellige slags. Alm, med skæve øjenbryn og en anden med skæve øjne. De fleste var klar over de alm og så med skæve øjne, men ingen havde lagt mærke til skæve øjne.

Mange havde også sagt der ikke var forskel med eller uden øjenbryn, men det var der altså. Men nu var det jo en så lille forskel så man ikke rigtig ville kunne mærke forskel.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]