Hejsa.
Der var engang den her fyr jeg startede på skole med, vi havde undervisning sammen en gang om ugen i et par timer.. han faldt hurtig for mig og jeg synes egentlig han var vildt irriterende, påtrængende og nærgående, men han blev efter noget tid egentlig også en god ven som var rigtig god og snakke med om alt.
Jeg var overhovedet ikke tiltrukket af ham, altså virkelig i slet ikke! Jeg vidste jo at han var interesseret i mig og jeg gik da også og tænkte på hvordan det ville være hvis vi var sammen, men jeg kunne overhovedet ikke se det ske for mig. Han var bare en ven og skulle IKKE blive andet!!!..
Nå men, så var det at han mente vi skulle tage til tramper fest sammen, han ville rigtig gerne afsted og han var ny i miljøet, men der var ingen der gad med ham, da hans venner ikke var sådan 'typer'.. jeg havde været til det mange gange, så jeg sagde ja.. Vi tog der ind sammen og slugte et par kapsler med Mdma.. Det var hans første gang og jeg havde prøvet det reeeet mange gange..
Rusen går i gang, dejlig og behagelig som altid.. og jeg får øjnene op for ham på en helt anden måde.. han var så dejlig, fantastisk, jeg følte lykke og følte mig smask forelsket i ham hele aften, natten og morgenen.. Og det gengældte han.. vi var klæbet konstant til hinanden og det var som om at ingen andre eksisterede..
Dagene efter var jeg snot forvirret.. kunne jeg virkelig lide ham? og hvorfor kunne jeg så ikke se det fra starten af? var emma skyld i en fake forelskelse?
Spørgsmålene kørte rundt og den dag i dag, ja der ved jeg det sku stadig ikke..
Vi besluttede os for at forsøge med et forhold.. det holdt i 3 år.. vi er gået fra hinanden her fornylig..
Det var min historie, du er velkommen til at sende mig en besked hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere