Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!

Er der nogen af Jer, der har fundet Jeres kæreste mens du/I var på MDMA?

MDMA/'The Love Drug' er jo kendt for at gøre brugeren kærlig og opstemt. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen af Jer, som har mødt en sød pige/dreng, mens I var på MDMA og endt med at blive forelskede?

Jeg er studerende på 7. semester på Journalisthøjskolen - og jeg er i gang med et lidt kunstnerisk projekt, hvor jeg undersøger kemien bag kærlighed. Efter at have researchet og rådført mig med en af Danmarks førende neuropsykologer, har jeg fundet ud af, at MDMA fremkalder mange af de samme kemiske reaktioner i hjernen, som når man er forelsket.

Jeg vil meget gerne høre fra et par, der har brugt MDMA til at 'bryde isen', og er blevet forelskede på stoffet.

DET HELE ER SELVFØLGELIG ANONYMT(!)

Med i opgaven er også en pige, der har taget MDMA på en date for at se, om hun blev 'mere forelsket' end normalt.

Skriv endelig, hvis du har prøvet noget lignende eller kender nogen, der har. Det er ikke bindende til noget at kontakte mig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
mit forrige forhold opstod efter et rimeligt heavy mdma trip, dog tror jeg ikke at mdma'en havde særligt meget med det at gøre da doserne for mig personligt var for voldsomme som gjorde jeg var ret meget nede psykisk en tid efter, som var en indledningen til det der smadrede forholdet.

men hvis man kan styre sine doser (som jeg ikke kunne den aften) er der vel ikke noget i vejen for det at trippe og møde en sød pige/fyr, det ville da på en måde bare være små sørgeligt hvis det var et stof/selve rusen der førte to mennesker sammen, og ikke helt "normalt" samvær.
Jeg vil også lige nævne at jeg på ingen måde følte mig forelsket i vedkommende jeg endte sammen med under mdma trippet, det kom faktisk først en del tid inde i forholdet, jeg vil nærmere mene at mdma'en gjorde det svært for mig at være forelsket i tiden derefter hvilket var dybt frustrerende da jeg endelig havde mødt en sød pige jeg viste jeg "skulle" være forelsket i. lyder åndsvagt, men svært at forklare :D

Junior medlem

Mange tak for Jeres svar! :) Keep 'em coming!

Mr. Gone skrev:
min nuværende kæreste blev forelsket i mig mens jeg var på MDMA, et halvt år før vi blev kærester og vi har været sammen i halvandet år nu.

Nu er det jo længe siden, men kan du huske noget om, hvordan det skete? Blev du også forelsket i hende den aften?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har lige slået op med min kæreste, men ellers mødte jeg hende og scorede hende mens jeg var på MDMA. Vi var sammen lige knap et år.

Junior medlem

Hejsa.

Der var engang den her fyr jeg startede på skole med, vi havde undervisning sammen en gang om ugen i et par timer.. han faldt hurtig for mig og jeg synes egentlig han var vildt irriterende, påtrængende og nærgående, men han blev efter noget tid egentlig også en god ven som var rigtig god og snakke med om alt.
Jeg var overhovedet ikke tiltrukket af ham, altså virkelig i slet ikke! Jeg vidste jo at han var interesseret i mig og jeg gik da også og tænkte på hvordan det ville være hvis vi var sammen, men jeg kunne overhovedet ikke se det ske for mig. Han var bare en ven og skulle IKKE blive andet!!!..

Nå men, så var det at han mente vi skulle tage til tramper fest sammen, han ville rigtig gerne afsted og han var ny i miljøet, men der var ingen der gad med ham, da hans venner ikke var sådan 'typer'.. jeg havde været til det mange gange, så jeg sagde ja.. Vi tog der ind sammen og slugte et par kapsler med Mdma.. Det var hans første gang og jeg havde prøvet det reeeet mange gange..

Rusen går i gang, dejlig og behagelig som altid.. og jeg får øjnene op for ham på en helt anden måde.. han var så dejlig, fantastisk, jeg følte lykke og følte mig smask forelsket i ham hele aften, natten og morgenen.. Og det gengældte han.. vi var klæbet konstant til hinanden og det var som om at ingen andre eksisterede..

Dagene efter var jeg snot forvirret.. kunne jeg virkelig lide ham? og hvorfor kunne jeg så ikke se det fra starten af? var emma skyld i en fake forelskelse?
Spørgsmålene kørte rundt og den dag i dag, ja der ved jeg det sku stadig ikke..

Vi besluttede os for at forsøge med et forhold.. det holdt i 3 år.. vi er gået fra hinanden her fornylig..

Det var min historie, du er velkommen til at sende mig en besked hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde en veninde, som jeg gik og var lidt småforelsket i.. Vi knaldede en del, men hun havde ikke følelser for mig, og gad ikke være kærester med mig. Hun var ny indenfor stof- og tranceverden, som jeg mere eller mindre inspirerede hende til at undersøge. En dag besluttede vi os så for at tage hul på hendes MDMA-mødom, til en skovfest. På dette tidspunkt havde jeg imidlertid besluttet at vi ikke længere skulle knalde, og i stedet bare være venner der deler alt med hinanden, og følelserne var ret døde fra min side.. Min ven advarede mig mod, at når et par af hvert køn tager MDMA sammen, kan man godt blive kemisk forelskede i hinanden..

Det skete så, og efter en uge tog hun mig ud fra en fest og ville snakke med mig. Og spurgte om ikke jeg kunne mærke noget anderledes? Hun var blevet helt forelsket i mig siden turen.. Jeg tog så chancen, og vi kom sammen.. I 3 dage, så var det forbi :D

Så min erfaring indenfor emnet får mig til at tænke, at det muligvis er de samme stoffer der går igen under forelskelse og MDMA-rus.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg havde en kæreste på et tidspunkt som jeg fandt sammen med under påvirkning af MDMA. Jeg havde gået og kigget på hende i nogle uger, da vi gik på samme skole, men aldrig snakket med hende. Jeg holdte så en dag fest, og min kammerat havde en veninde med, som sjovt nok var hende som jeg havde kigget efter i skolen! =)

Hen på aftenen tog jeg omkring 100mg MDMA, jeg har aldrig "pakket det ind" eller skjult det for andre, da jeg har det sådan at det er mit hus, mine regler. Så hvis folk ikke vil se på det, må de smutte. Så hun så at jeg tog det, og det havde hun ikke noget imod, så længe det ikke var hverdags drugs. Da virkningen kom på maksimal, blev jeg ekstremt åbent og meget kærlig! Jeg glemte helt festen og dem jeg havde indviteret. Jeg havde kun hende i mine tanker. Timerne gik virkelig hurtigt, pludselig tog folk hjem. Jeg spurgte om hun ville blive, og hun sagde ja. De næste dage var vi også sammen, og vi blev ret hurtigt kærester. Vi flyttede også sammen og var sammen i lidt over 3 år.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Spændende tråd, og fede historier I kommer op med!
Jeg har aldrig fundet en kæreste på mdma, men jeg har taget mdma med kærester, og det forstærker kærligheden pænt meget. Det er som om at man går ind i en verden, hvor man ikke sanser andet uden for det fællesskab man har med den anden. Jeg har oplevet sammensmeltninger hvor selv musikken forsvandt, og man bare sansede hinanden og de visioner man delte. Det er et ret godt stof hvis man skal ind og forstå hinanden.

Hilsen Fanny

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
mødte flux på mdma, det er næsten ligeså godt må jeg indrømme. bromance for life<3

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
håårh.... <3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]