Hey folkens!
Jeg ved godt det blev lidt langt men håber i kan og vil gøre mig klogere, tak for hjælpen!

Her igår lå jeg derhjemme og var syg (forkølet, ondt i halsen, sløv), da en ven ringede og spurgte om jeg ville med på staden og ryge en troldmand.
Da jeg havde røget to omgange kunne jeg mærke at jeg ikke skulle have mere men jeg tog lige et par ekstra hvæs.
I løbet af et minut eller to gik det helt ned for mig. Jeg kunne slet ikke holde ud at være i mig selv og havde bare lyst til at lægge mig på bænken midt i månehaven og sove. Det var som om at min hjerne var overstresset/ude af stand og det føltes lidt som at jeg var helt fortabt i tåge.
Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg præcist kan forklare hvad jeg følte, spørg endelig ind hvis du måske kan formulere det..
På et tidspunkt troede jeg at jeg havde hjertestop men den tanke døde så eftersom jeg fortsatte med at leve..
Jeg begyndte også at svede en hel del på et tidspunkt.
Lidt tid efter drak jeg lidt sodavand/vand og tog mig langsomt sammen til at vi smuttede videre.
På vej hjem fik jeg et par gange en vild nedkøling i kroppen men jeg frøs ikke. Desuden var jeg ret øm i hjernen, maven, brystet og benene. Da jeg kom hjem lagde jeg mig bare til at sove xD og umiddelbart har jeg det fint nu?
For nogle uger siden havde jeg også en anden fucked oplevelse på vej ud af staden efter jeg havde røget en joint med samme ven.
Jeg begyndte at fryse helt vildt og rystede i tænderne og kroppen. Jeg stoppede med at fryse men begyndte at ryste så meget i kroppen at jeg var nød til at stoppe op. Det varede 3 minutter og så havde jeg det fint igen.
Jeg har i perioder røget en del hash og også lidt skunk. Har lige holdt en pause på 3 uger og ryger sjældent nu.
Desuden spiser jeg kun cirka 1 måltid om dagen og drikker ikke så meget vand for tiden hvilket måske har en betydning?
Derudover har jeg ikke oplevet noget særligt udover nogle vilde kogere
Tror også min krop reagere kraftigere på thc end de fleste og plejer desværre ikke at sige så meget når jeg er skæv
Tak for din tid, god weekend

! (og go' ryger!)