Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 22:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folkens!

Jeg ved godt det blev lidt langt men håber i kan og vil gøre mig klogere, tak for hjælpen! :)

Her igår lå jeg derhjemme og var syg (forkølet, ondt i halsen, sløv), da en ven ringede og spurgte om jeg ville med på staden og ryge en troldmand.

Da jeg havde røget to omgange kunne jeg mærke at jeg ikke skulle have mere men jeg tog lige et par ekstra hvæs.
I løbet af et minut eller to gik det helt ned for mig. Jeg kunne slet ikke holde ud at være i mig selv og havde bare lyst til at lægge mig på bænken midt i månehaven og sove. Det var som om at min hjerne var overstresset/ude af stand og det føltes lidt som at jeg var helt fortabt i tåge.
Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg præcist kan forklare hvad jeg følte, spørg endelig ind hvis du måske kan formulere det..

På et tidspunkt troede jeg at jeg havde hjertestop men den tanke døde så eftersom jeg fortsatte med at leve..
Jeg begyndte også at svede en hel del på et tidspunkt.
Lidt tid efter drak jeg lidt sodavand/vand og tog mig langsomt sammen til at vi smuttede videre.

På vej hjem fik jeg et par gange en vild nedkøling i kroppen men jeg frøs ikke. Desuden var jeg ret øm i hjernen, maven, brystet og benene. Da jeg kom hjem lagde jeg mig bare til at sove xD og umiddelbart har jeg det fint nu?

For nogle uger siden havde jeg også en anden fucked oplevelse på vej ud af staden efter jeg havde røget en joint med samme ven.
Jeg begyndte at fryse helt vildt og rystede i tænderne og kroppen. Jeg stoppede med at fryse men begyndte at ryste så meget i kroppen at jeg var nød til at stoppe op. Det varede 3 minutter og så havde jeg det fint igen.

Jeg har i perioder røget en del hash og også lidt skunk. Har lige holdt en pause på 3 uger og ryger sjældent nu.
Desuden spiser jeg kun cirka 1 måltid om dagen og drikker ikke så meget vand for tiden hvilket måske har en betydning?

Derudover har jeg ikke oplevet noget særligt udover nogle vilde kogere
Tror også min krop reagere kraftigere på thc end de fleste og plejer desværre ikke at sige så meget når jeg er skæv

Tak for din tid, god weekend :D ! (og go' ryger!)

Junior medlem

Mit ærlige gæt, ville være at det er fordi du er syg, efter min mening bør man ikke stimulere sig selv med nogen form for stoffer mens man er syg, ellers lærer man nok af det ;)
Og jeg tror ugen før blot har været fordi at du var ved at blive syg, men det er ihvertfald det der giver mening for mig, da jeg selv har haft lignende oplevelser mens jeg har været lidt sløj eller på vej til at blive det :)

Junior medlem

Tak for dit bud, der kan selvfølgelig være noget om det men tænker det er lidt overdrevet at kroppen reagere sådan fordi man er lidt syg?
Så skulle det måske være fordi jeg gik i chok over at jeg blev helt lammet i hjernen :P
Har prøvet en gang for længe siden at ryge hvor jeg også var sløj, dagen efter havde jeg det meget bedre så det var bl.a. derfor jeg røg igår
Det flere uger siden jeg fik et rysteanfald og der var jeg ikke syg eller på vej til at blive det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
At du før i tiden har røget meget og nu sjældent ryger, kan selvfølgelig også have noget at gøre med det. Dine symptomer er ikke unormale for en, der har røget for meget og samtidig har været lidt syg. Derudover bør du spise noget mere samt få noget væske, når du skal ryge. Hash får blodsukkeret til at falde, hvilket kan være ret ubehageligt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
altmuligt skrev:
Desuden spiser jeg kun cirka 1 måltid om dagen og drikker ikke så meget vand for tiden hvilket måske har en betydning?

Derudover har jeg ikke oplevet noget særligt udover nogle vilde kogere
Tror også min krop reagere kraftigere på thc end de fleste og plejer desværre ikke at sige så meget når jeg er skæv

Du har ikke nok brændstof til en skævert når du er syg og generelt kun spiser 1 måltid om dagen..
At din kropstemperatur svinger skyldes sandsynligvis at du er syg..

Junior medlem

Okay, troede det var mere unormalt.. Har aldrig oplevet det før og det var rimelig voldsomt.
Men det giver jo meget god mening at min krop gik helt ned når jeg ikke havde noget energi pga. sygdom og ingen mad.
Nu jeg mere rolig, tak for det :) Måske kan i også fortælle noget om dengang jeg pludseligt begyndte at ryste helt vildt?

Medlem

Blev tobakken ristet ordentligt? Det kunne godt lyde som om noget af ubehaget skyldes det.

Medlem
Brugeravatar

Lyder for mig til at have været en kobination af at du var syg og at du muligvis har haft et "mild" angst anfald. Kan forklare dit behov for at ligge ned og din frygt for hjertestop. Håber det var en lære streg til næste gang.
God vind fremover!

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]