Hej alle på PSY!
Jeg skal simpelthen bruge jeres hjælp, jeg er ved min trejde grow forsøg.
Og intet er lykkes mig endnu!
- Jeg ved der måske vil sidde nogen og tænke, hold da kæft en idiot. kan han ikke engang stikke et frø i jorden også vente på det kommer op.
- Og det har du svaret på her! Nej jeg kan ikke vente, jeg er simpelthen så nysgerrig!.
Ikke nysgerrig som at jeg går og piller ved det jeg har sået, vander for meget, vander for lidt, gøder for meget eller gøder for lidt!
Jeg er simpelthen nødtil at få en nødvendig plan for dette her grow! - så ved du nu, at du kun har negative ting at skrive, eller ikke har forstanden på sórten jeg planter, så bedes du/i ikke kommentere indslaget!
Men nu til problemet!
- Som sagt er jeg ved mit tredje ''mislykkede'' grow, jeg har alle gangene plantet Bubblegum fra TH seeds, autoflowering!
De er forspirret i en lille pose med vand, lagt et dejligt mørkt og lunt sted!
Altid efter 24 timer, er frøene ''klækkede'' ikke så roden er mere ude end en millimeter, men som jeg har set hos andres grows, behøver de ikke være andet end bare klækket, med bare lidt rod ude?
Hvis det er forkert må i gerne rette på det jeg skriver, så jeg får mere viden selvfølgelig!
- Jeg har denne gang forsøgt mig med, 5 BG auto fra TH jo, de var forspirret, alle sammen på én dag!
De er sået i Jiffy-7s, som har været gennemvædet, men har stået så vandet lige har kunne rende fra, så de ikke var totalt gennemblødte!
- De har sådan set, stået mørkt 75% af tiden nu, det vil sige det er fjerde dag de er i jorden!
Jeg ved at jeg måske bekymre mig for meget om, at de overhovedet kommer op.
- da jeg også har læst ældre frø, kan vare lidt længere tid om at komme op af jorden.
Idag, 10-07-14 lod jeg mine Jiffys komme ud, det skal siges at jeg har lavet et lille mini drivhus, ud af to plastik kropper, hvor den ene er halveret, også en hel udover, der i stod mine Jiffys, også har de fået sol og varme siden klokken 06:00 til nu, her klokken 22:00
- De er nu stillet i en skuffe, hvor der er totalt sort nede, da jeg læste at de havde bedre af, at stå der?
- endnu en af mine spørgsmål er, hvad jeg skal forholde mig til? endnu efter 4 dage i jorden, kan kimplanter ikke ses. også idag fandt jeg en af frøene, heldigvis ikke oppe af jorden, men så man kunne se ned til det, efter det havde fået lidt vand, intet på de 4 dage er sket med frøene!?
Hvad er fejlen?
Jeg har haft plantet en white widow, på 100% samme måde som jeg har gjort denne her gang, og den var oppe 4 dage efter frøet røg i jorden, og det skal siges mit WW frø ikke var forspiret?
Alle 3 gange jeg har plantet BG frø, er de ikke kommet op af jorden?
Virker måske idiotisk at blive ved med at forsøge med disse ellers ikke så billige frø, men jeg er så meget konkurrence menneske af jeg mener at der må komme en sejr, i sådan et game?
Jeg har Fish-mix som det eneste, gødning.
Ved jeg måske skulle have udrustet mig en del bedre, men det er altså ikke sket.!
Jeg vil gro dem udendørs, så længe som muligt nu her sommeren endelig er kommet op i det Nordjyske!
- Når de ikke kan stå ude mere, kommer lys indendørs.
Men nogen der har en idé, udover at få bedre tålmodighed, eller nogen med BG erfaring?
Er så desperat efter hjælp, at det halve kunne være nok..