Jeg har haft den sygeste reaktion på amfetamin, og vil derfor høre om der er nogen af jer andre der har oplevet det samme.
For en måneds tid siden oplevede jeg efter nogle dage på amfetamin at jeg havde en sovende fornemmelse i lilletåen på venstre fod.
Jeg tænkte at det var nok noget der gik over igen, så tænkte ikke yderligere over det. I løbet af den måned det har stået på, har det så bredt sig til yderligere 2 tæer. Og det skal siges at det er hele tiden den sovende fornemmelse er der.
Nu har jeg så kørt 4 dage med nogle kammerater og det er gået helt galt her på fjerde-døgnet. Den yderste del af foden og 'trædepuden' (kun den venstre fod der er noget galt med) er hævet ekstremt op, samt alle tæerne er så hævede at jeg nærmest ikke kan bevæge dem. Den sovende fornemmelse er der stadig, og overtages nogle gange af en stikkende følelse. Ud over det har tæerne fået en svag grålig farve, og resten af det hævede område er rødt. Plus der er en konstant smerte i foden, og den er is-kold.
Fingrene på begge mine hænder er hævede og ømme, og har 'pletvise' røde/blålige nuancer. Og så har jeg fået en mærkelig følelse i dem, som er svær at beskrive. Selvom de er tørre, føles de alligevel klistrede (også efter flere forsøg med vand og sæbe

)
Jeg har også fået nogle knopper på armene, og har oplevet en voldsom kløe på specielt arme og ben.
Og så har jeg frosset som bare fanden, og rystet næsten uafbrudt her hen over fjerde-dagen (mere end jeg normalt gør på amfetamin).
Jeg er den eneste af os der har oplevet dette, så ved ikke om jeg bare har været ekstremt uheldig, eller om det evt. Har været cuttet med noget lort som jeg er overfølsom over for. Det skal lige siges at det er en anden amfetamin end den vi plejer. Og jeg har indtaget stoffet endda nogle gange efterhånden, men har aldrig oplevet dette før.
Og jeg indtager det altid oralt i kapsler, da jeg ikke kan nasalt. Og kapslerne indeholder ca. 0,4 - 0,5 g af gangen. Og vi er 2 personer der har delt ca 20g.
Men det med den sovende fornemmelse i foden som jeg har haft i en måned, synes jeg virker.... Hmm.. Ikke helt normalt.
Og ja, det burde nok undersøges ved lægen, men venter lige til mandag for at se om hævelse m.m forsvinder igen, eller om det ligesom den sovende fornemmelse har tænkt sig at blive.
Nogle der har oplevet dette, eller er det bare min krop der er mærkelig og spasser helt ud?