Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Så burde klovnen sku da om ikke andet kunne se det fra din side?
drop den idiot, han er da ikke rigtig klog

Jeg overvejede også at skrive det der. Droppede det igen fordi jeg ikke havde lyst til at blande mig så meget i dit liv. Men det lyder sgu som om du har hovedet med dig og derfor gør jeg det nu alligevel. Det lyder som om du er vildere med tanken om at have en kæreste, end du er vild med ham du er sammen med. Jeg tror du vil ende med at blive frygtelig såret, han lyder ikke som typen der ligger stofferne på hylden lige foreløbigt. Ellers så kræv i hvert fald at han tager en måneds pause. Enten det eller også vil du blive ved med at skulle tænke på det hverdag. Men det er svært, jeg bor selv sammen med en der har et hashmisbrug og jeg aner ikke hvordan jeg skal bringe det på banen overfor ham, selvom han engang var en af mine bedste venner.

Du har så evigt ret! Det er nemt at elske tanken om at være elsket, istedet for rent faktisk at elske personen. Hvem har ikke været der.. Alle teenagere!

Hvor gammel er denne person? er du endnu en ung pige der faldet for en alt for gammel badboy(læs:taber), som du tror du kan ændre? Eller har i samme alder?

Ja undskyld jeg udtrykker mig sådan, men han lyder virkelig ikke særlig intelligent.

Medlem

Citat:
]Du har så evigt ret! Det er nemt at elske tanken om at være elsket, istedet for rent faktisk at elske personen. Hvem har ikke været der.. Alle teenagere!

Hvor gammel er denne person? er du endnu en ung pige der faldet for en alt for gammel badboy(læs:taber), som du tror du kan ændre? Eller har i samme alder?

Ja undskyld jeg udtrykker mig sådan, men han lyder virkelig ikke særlig intelligent.

Hold lige kæft. Det kan godt være, en mand engang har knust dit hjerte, men prøv at skru ned for hysteriet og lad være med at bad mouth hendes kæreste. Det er ikke til nogen hjælp og du fremstår selv patetisk.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
HeroWin: Mener du at jeg skal prøve at tage stofferne med ham, for at jeg bedre kan forstå ham?

Jeg har aldrig nogensinde rørt stoffer, kun røget et par sug af en joint, da jeg var 14. Men min kæreste har også forbudt mig at tage stoffer, han har sagt, at hvis han høre eller ser, at jeg har gjort det, så ser jeg ikke mere til ham. Og jeg har heller ikke lyst til at tage stoffer, selvom det fylder meget i mig og min kærestes hverdag, og jeg kan sidde og holde forskellige folks stoffer, så overvejer jeg aldrig at gøre det.

Okay :shock: Jeg har svært ved at bedømme ud fra det du skriver om han er meget dobbeltmoralsk - og måske lidt mandschauvinistisk - eller om han virkelig har indset han har et problem, og elsker dig så højt at han vil beskytte dig for det, fordi han ikke er stærk nok til at stoppe på nuværende tidspunkt.

Men jeg tror en ting er sikkert, han ved du elsker ham højt (deraf truslen med at forlade dig), så pas på du ikke bliver misbrugt. Kærlighed gør blind.

Så nej, jeg vil nok i stedet anbefale at i kigger ned på det lokale misbrugscenter til noget anonym rådgivning og får snakket det igennem med nogle professionelle. De er der for at hjælpe, i er ikke de eneste med disse problemer, og de ser ikke ned på nogen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Måske er hans stofmisbrug slet ikke jeres største problem. Det han har sagt om piger og stoffer er en omgang mandchauvinistisk bullshit og det virker som om, han får lov at diktere hvad du skal og ikke skal, selvom han tydeligvis ikke selv har styr på sit forbrug. Set fra alle kanter, synes jeg han er meget unfair.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
]Du har så evigt ret! Det er nemt at elske tanken om at være elsket, istedet for rent faktisk at elske personen. Hvem har ikke været der.. Alle teenagere!

Hold lige kæft. Det kan godt være, en mand engang har knust dit hjerte, men prøv at skru ned for hysteriet og lad være med at bad mouth hendes kæreste. Det er ikke til nogen hjælp og du fremstår selv patetisk.

Jeg står 100% ved min post. Jeg siger ikke han nødvendigvis er, men er situationen som jeg nævnte så er han.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvad med bare at droppe den fyr. Fortjener du ikke bedre?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den her tråd begynder at følge Phibes' lov...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HAHA! True

Junior medlem

Flux.: Jeg er 16 og han er 20.
Og til jer andre, så tak for jeres svar, jeg har haft en god snak med ham, og han siger, at han vil begynde at holde sig fra et stof af gangen, så nu forsøger han at droppe coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Hvis han ikke retter ind, så drop ham. Det er dumt at spilde din ungdom, på en klaphat der ikke respekterer dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvordan er det gået, HendeDenLille? Er du stadig sammen med ham, droppede han stofferne eller hvordan :)?

Junior medlem

Hej Krimse.
Det begyndte faktisk at gå rigtig godt! - han havde holdt med stofferne helt i en måned, men så gik det hele galt en aften, hvor han kom hjem efter en bytur, og fuldstændig uden grund gik helt amok, og beskyldte mig for utroskab, og skubbede mig ind i vores møbler og råbte af mig. Så jeg smed ham ud, og jeg har det LANGT bedre nu. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Stærkt :-)

Junior medlem

Tak skal du have! :-)

Titel: Slettet
Junior medlem

Slettet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]