Hej allesammen, på fredag d.6-06.2014 vil jeg starte min første plantning!
Jeg har 3 femi frø som hedder Bubblegum XL og ellers er resten Amnesia haze auto!
- Men jeg gider ikke bruge alverdens penge på gro telt og gro udstyr, da det ikke er sikkert jeg efter den prøve her, vil plante mere selv! Jeg skal bare kunne forsyne mig med 6 - 9 planter, men ville de kunne stå indendøre, og starte med at gro i et vindue?
- lidt info om vinduerne, så er karmen af sort flise, som holder varmen fra solen rammer, og indtil ud på aftenen efter solnedgang, i det ene vindue, rammer solen, fra tidlig morgen, hen til på formiddagen, hvor den står på den anden side af huset, hvor den sådan set, står hele dagen og aftenen. og med et vindue på klem, så der kommer luft cirkulation?
Jeg har self udstyret mig med Bio Grow fra BioBizz! og hvor meget udbytte ville der kommer af en plante der normalt står der ville komme 600gr i tørret tilstand, hvis den bliver passet med gro udstyr og lign. hvad ender den så med at give når den kommer til at stå i stuen?

Håber i kan komme med nogle tips eller bedre tricks, da jeg også gerne vil prøve hvad det vil sige at kende sit eget røg..
PS! Planterne ville også have mulighed for at blive sat i en lille skov jeg har ved siden af huset, hvor der kun går mig også min hund, som naturligvis også skider derinde, med lort gøder vel kun jorden?
HJÆÆÆLP tak