Hejsa allesammen, har aldrig været herinde før, så i må meget gerne bære over med mig hvis der er noget jeg ikke lige forstår, men hvis der er noget sted jeg kan finde svar på mit spørgsmål, er jeg sikker på det er her
For et par måneder siden kom jeg til at tage en lille lur i min bil imens jeg kom kørende, hvor jeg trillede rundt ud på en mark. Siden den dag oplever jeg flere gange i ugen meget slemme rygsmerter, især om morgenen, eller om aftenen efter arbejde, dette gør jeg tit ikke kan sove ordentlig, eller sjældne gange må melde mig syg, kan og får stadig dolol'er på recept, men de er altså bare ikke altid stærke nok, specielt ikke om aftenen når man skal sove, og der har jeg altså taget helt op til 4 nogle gange.
Mit spørgsmål lyder nu, er der nogle måder man kan tage disse på så effekten bliver stærkere, har fået af vide fra min læge jeg ikke må tage dem sammen med andre piller, har prøvet at ryge på dem få gange, hvilket jeg synes har virket, men bare ikke noget jeg gider at begynde på så ofte.