Hey guys, jeg og min kammerrat har fået os en GIB 600w MH/HPS ballast (ikke digital) Samt en 600w HPS pære (Også af mærket GIB).
Men jeg kan sgu ikke få skidtet til at lighte? Jeg har haft ballast før, og har forståelse for hvordan det skal foregå, hvor tykke ledninger man helst skal bruge, og naturligvis ved jeg også hvordan man skal sætte det til.
Men som sagt, kan jeg ikke få den skide pære til at lyse.. Hvad kan der være galt? Jeg hører et meget svagt summen, fra ballasten, så den får strøm.. men pæren sker der ingenting med. Alt har jord-forbindelse, og det burde fungere (kan ikke udmåle desværre.). Har lige prøvet at bytte stikkene til pæren rundt, i ballasten.. heller ingenting.
Jeg kan ikke se nogen fejl, inde i pæren overhovedet.. Og jeg har prøvet med 2x E40 fatninger nu. En helt ny, og en som jeg personligt har set virke sidst den var i brug.. still nothing. Hvad kan der muligvis være galt?
Er det virkelig ballasten der er defekt?

Pæren har som sagt ingen synlige skader, og har ikke rørt den med fedt fingre én eneste gang. Både pære og ballast er HELT nyt og kun lige købt.
Har nogle billeder af hvordan ledninger osv, sidder hvis det skulle være. (dog burde de nu meget gerne sidde rigtigt)
Hvad kan andre mulige syndere evt. være?
Takker på forhånd mange gange for den hjælp, vi med sikkerhed vil få herinde!
Cheers guys.