same same... og det har klart hjulpet mig, men mere over længere sigt, ikke bare enkelt trip, selvom det kan gøre underværker.. men at lære mig selv og mine følelser, selvbedrigdigelse, selv insigt og en lysere opfattelse af verdenen..
jeg må tilføje at jeg syntes jeg har det bedre, mange af mine venner syntes måske jeg er gået hen og blevet lidt for skør.. men jeg ser verdenen som en stor legeplads, og elsker at interagere med mennesker, og nogen gange køre jeg måske mit helt eget trip og bare troller alt og alle jeg møder, altså ikke på en negativ måde eller nedladende, bare skabe min egen griner, som nogen jo så finder vildt mærkeligt når jg står og råber om en spøgelses petting zooo, med et fransk spøgelse , et mygge spøgelse og en mus.. brugte en hel dag på at opbygge karaktrende på en festival, og blev for resten af ugen konstant konfronteret med min imaginary selv iscenesættelse.. det jeg måske prøver at sige er jeg på godt og ondt har det mega sjovt og finder trykhed i det.
jeg er selv været på behandlingshjem fra 14 til 17. og det var sku ret fucked...
og i at jeg derpå er " vokset op hvor du enten skulle slåsse hver anden dag, eller blev rykket rundt af en pædagog . det er på en måde svært ikke at tage dette videre .. (det gjorde jeg slet ikke. kan ikke huske jeg har slåsset siden dengang, men det lå hele tiden i mig, otrykheden ved andre, troværdighed eksisterede ikk. alt dette har BÅDE lsd , svampe, gennemnørdning af musik , og producere selv for at få nogle følelser ud! og dyrke dem, og som sagt, har jeg nok ud af omkring 100 lsd trips , endt om med at græde de sidste 2-3 timer.. med vilje .. emo-tronica i ørene og så fucking føle dig selv som ind i helvede! det elsker jeg virkelig, det erjo en smagssag, men jeg er så meget tættere på mig selv.. føler jeg.. så kan vi diskutere om syren er en faktor.-.. men det tror jeg selv... no one knows..!!! du er velkomme til at skrive hvis du vil snakke om dit valg..
og ved ikke om det giver mening... har ikke soovet i snart 3 dage, usual me.. kan ikke stoppe når jeg laver musik
og måske det giver en ide om hvem jeg nu er :
https://soundcloud.com/noianiz/old-scho ... emories-of(det track jeg har lavet) inkl to andre som slet ikke er færdige...happy feel good trylle fløjte happy lalalal
nu...sove.. .skal spille imorgen ...zzzzzzz