Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

jeg syntes boardet er blevet til en tudestue for fesne drug brugere, der ikke har styr på deres sjæl, stof eller kilder. Der er overdrevent mange hjerne døde "jeg har hashpsykose" "har det dårligt efter narko" ol. sinke topics der ikke hører hjemme her.

de bruger siden til at lukke deres ekstremt uintelligente ugennemtænkte komplet out of touch meninger om hvorfor de har det dårligt. og straks ignorere alle sider af deres liv for at give fx hash eller svampe skylden for deres dårlige oplevelser, hvis jeg havde filmet dem kunne jeg bevise at de var nogle spassere der ikke aner en skid og at deres levemåde er som et børnehave barn, og derfor er deres argumentation og herefter.

TIL SINKERNE: HVIS DU TAGER ET DRUG IGENNEM LÆNGERE TID, SÅ NÅR DU STOPPER LIGE MEGET HVAD FÅR DU EN REAKTION, DET ER NATURLIGT, OG DET VIL DU SE I MINDRE ELLER STØRRER GRAD, AFHÆNGIG AF STYRKEN PÅ SUBSTANCEN, HVIS DU HAVDE SAT DIG IND I TINGENE PÅ FORHÅND, BLANDT ANDET DERFOR SIDER SOM PSYCHEDELIA, EROWID OL. EKSISTERER, HAVDE DU IKKE STILLET DE DUMME SPØRGSMÅL FORDI SÅ HAVDE DU OVERBLIK OG KUNNE FORUDSE HVORFOR DU HAR DET SOM DU HAR ELLER HVORDAN DU VILLE FÅ DET.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hård jul smurf?

Nu er jeg ny på psyc, men der har været medlidenhedhistorier/tråde i den tid jeg har været med.
Man kan vel bare lade være med at besvare disse tråde tænker jeg..

Helt generelt i samfundet, er der stor tendens til tuderi og prettyboys imo.

-John Rooney.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg synes der skulle være en boks på forsiden hvor der står:

LÆS HER FØR DU OPRETTER ET INDLÆG

Også skal der ellers linkes til alle de relevante indlæg om "Kan jeg køre bil uden at få en bøde", "Pis prøve - bliver jeg taget?", "Jeg har indtaget utrolig store mængder amfetamin og har ikke sovet i 10 dage. Hvad kan hallucinationerne skyldes?" "Hvad er dette stof? jeg har ingen information om det.", "Vil det være ansvarligt at indtage LSD og MDMA også når det peaker vil jeg indtage 2 hætter GHB og fire streger keta og på comedown så skal der fire krydser og en halv flaske vodka." "SVAR HURTIGST MULIGT DET ER BARE SÅ SINDSYG VIGTIG!!11".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Er der sket et eller andet drastisk, siden du SÅ pludseligt skal til at fylde hele forummet, med dit had for uvidenhed?
Du er godt nok all over the place for tiden. :)
Kan du som Georg-drengen siger, ikke bare lade være med at gå ind i tråde, der hedder noget ala "Hey, jeg har det mærkeligt, det er stensikkert en psykose"?
Du ville spare dig selv en masse tid, vrede og irritation, for ikke at nævne os andre. :D

Dedikeret medlem

det gør jeg også normalt men engang imellem skal der sættes en tone, for at vække zombierne!

lortet er kørt af sporet.

Dedikeret medlem

Ja det var nemmere dengang alle de dumme bare blev banned så snart de skrev, Så de var nød til at lave nye brugere og spamme videre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes der skulle være en boks på forsiden hvor der står:

LÆS HER FØR DU OPRETTER ET INDLÆG

Også skal der ellers linkes til alle de relevante indlæg om "Kan jeg køre bil uden at få en bøde", "Pis prøve - bliver jeg taget?", "Jeg har indtaget utrolig store mængder amfetamin og har ikke sovet i 10 dage. Hvad kan hallucinationerne skyldes?" "Hvad er dette stof? jeg har ingen information om det.", "Vil det være ansvarligt at indtage LSD og MDMA også når det peaker vil jeg indtage 2 hætter GHB og fire streger keta og på comedown så skal der fire krydser og en halv flaske vodka." "SVAR HURTIGST MULIGT DET ER BARE SÅ SINDSYG VIGTIG!!11".

This!

Jeg prøvede engang at gøre noget ved cannabis forummet, ved at lave en FAQ. Den blev dog aldrig sticky, fik ikke rigtigt fortalt hvorfor, synes selv den kommer med nogle korte brugbare svar på nogle ofte stillede spørgsmål. Vil gerne komme med rettelser hvis der står noget forkert.

viewtopic.php?f=3&t=42009&hilit=FAQ+om+cannabis

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg føler at mange af smurfs indlæg er styret af brugerens følelser, jeg føler at smurf burde bruge sin hjerne mere og sit hjerte mindre når smurf opretter tråde hele tiden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
This!

Jeg prøvede engang at gøre noget ved cannabis forummet, ved at lave en FAQ. Den blev dog aldrig sticky, fik ikke rigtigt fortalt hvorfor, synes selv den kommer med nogle korte brugbare svar på nogle ofte stillede spørgsmål. Vil gerne komme med rettelser hvis der står noget forkert.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... m+cannabis

Det er præcis sådan noget der vil være brugbart. Jeg ved godt vi har en wiki, men man kan vidst hurtig konstanter at de færreste nye brugere kigger der først.

EDIT:
Billede

Der kan selvfølgelig fyldes meget mere på, men det var lidt det min ide var, hvis vi skulle lave en FAQ.
Jeg synes den måde det står når man folder en kategori ud på wikipedia er en god idé til at have det samlet og overskueligt.
Billede

Senest rettet af rootmood 05 jan 2014 17:15, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Hvis en person er nervøs over sit eget helbred, skal personen selvfølgelig oprette en tråd. Hellere en tråd for meget end en tråd for lidt.
Det er selvfølgelig irriterende at der bliver oprettet den samme tråd hver 2. dag, men man skal heller ikke være bange for at spørge fordi der sidder nogle "dedikerede medlemmer" fra 1981 og flamer mod alle de nye indlæg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Joe Biden siger noget, men jeg synes det er frisk trådstarter stiller fokus på problemet.

Jeg oplever ærligt talt ofte, at brugere her på siden har ganske travlt med at fordømme andre og reagere med vrede, afsky, had og masser af andre utroligt negative følelser, istedet for at forholde sig konstruktivt og tænke i løsninger.

Det emmer af malplaceret vrede, med et snert af ignorance, hvis i spørger mig. ;)

Jeg synes vi skulle gå i tænkeboks sammen angående begge disse problemer og finde frem til en løsning.

Helt dumme er vi trods alt ikke, på trods af følelserne koger op i ny og næ.

Senest rettet af StåendeBifald 05 jan 2014 17:51, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
slap nu lidt af smurf, mon ikke du er gået hen og blevet et parnoidt brokkehoved :lol: ?
tudestue ? du har vist glemt hvad siden går ud på, den hedder jo ikke http://www.smurfcorner.dk vel ? lav din egen knark side, jeg skal nok tilmelde mig just for the hack of it.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Joe Biden siger noget, men jeg synes det er frisk trådstarter stiller fokus på problemet.

Jeg oplever ærligt talt ofte, at brugere her på siden har ganske travlt med at fordømme andre og reagere med vrede, afsky, had og masser af andre utroligt negative følelser, istedet for at forholde sig konstruktivt og tænke i løsninger.

Det emmer af malplaceret vrede, med et snert af ignorance, hvis i spørger mig.

Guilty as charged! Eller det vil sige, sådan var jeg også selv en stor del af de første 4-5 år på psy. Aner ikke hvorfor jeg stadig kigger med her. Tager jo ikke rigtig stoffer længere, bortset fra phenibut en gang imellem til at tage stressen. Er jeg blevet en træt, desillusioneret lønslave, der reagerer med opgivende ironisk distance overfor alting. Sådan er alderdommen venner... den kommer før i ved af det. Nyd det mens i stadig tror på at i kan gøre en forskel.

jeg syntes boardet er blevet til en tudestue for fesne drug brugere, der ikke har styr på deres sjæl, stof eller kilder. Der er overdrevent mange hjerne døde "jeg har hashpsykose" "har det dårligt efter narko" ol. sinke topics der ikke hører hjemme her.

de bruger siden til at lukke deres ekstremt uintelligente ugennemtænkte komplet out of touch meninger om hvorfor de har det dårligt. og straks ignorere alle sider af deres liv for at give fx hash eller svampe skylden for deres dårlige oplevelser, hvis jeg havde filmet dem kunne jeg bevise at de var nogle spassere der ikke aner en skid og at deres levemåde er som et børnehave barn, og derfor er deres argumentation og herefter.

Hvor er det godt at vi trods alt også har sådan nogen som dig!

#ironiskdistance

Medlem
Brugeravatar

Smurf.. har vist fået karantæne på det lokale bodel :sucks: :stupid: :life:

FOLK DER HAR BRUG FOR HJÆLP, SKAL HA ADGANG TIL DET OGSÅ SELV OM DE HAR GJORT NOGET DUMT EL. ER UVIDENE !

FOLK DER HAR ET PROBLEM MED DETTE MÅ HELLER SKÆRE LIDT NED PÅ ANABOLERNE :!:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hvis en person er nervøs over sit eget helbred, skal personen selvfølgelig oprette en tråd. Hellere en tråd for meget end en tråd for lidt.
Det er selvfølgelig irriterende at der bliver oprettet den samme tråd hver 2. dag, men man skal heller ikke være bange for at spørge fordi der sidder nogle "dedikerede medlemmer" fra 1981 og flamer mod alle de nye indlæg.

Slet ikke enig med dig her..

Hvis folk er nervøse over eget helbred, skal de kontakte en læge først!

Folk skal gøre sig den ulejlighed selv at søge på svar, før et spørgsmål bliver stillet.
Det står også under reglerne :).
Mener så også at det er folkene bag psychedelia, der har til opgave at gøre relevante tråde sticky.

Din kommentar til dedikerede medlemmer, er vel bare fordi du har lidt ondt i røven..?

-John Rooney.

Medlem

Er enig med Smurf.

Det kan godt ødelægge et godt forum, uanset hvad der er dets primære fokuspunkt, at der kommer overdrevne mange ligegyldige emner. Dette vil automatisk medføre, at dem som har et lidt højere intellektuelt niveau (skal ikke opfattes negativt) bliver væk fra forummet, da standarden er faldende, og der vil dermed også blive givet flere forkerte svar til brugerne, da dem som ellers var kvalificeret til at svare på disse spørgsmål, ikke gider besøge forummet længere.

Der skal være plads til alle, men måske man burde indføre en kontrol, på de første 10 emner som en ny bruger opretter. Det ville nok hjælpe en del, desuden så hvis man søger er ens spørgsmål med garanti blevet stillet før. Ellers så bør man ringe til sin læge i stedet for at søge råd på nettet, hvis det virkelig er akut.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Er enig med Smurf.

Det kan godt ødelægge et godt forum, uanset hvad der er dets primære fokuspunkt, at der kommer overdrevne mange ligegyldige emner. Dette vil automatisk medføre, at dem som har et lidt højere intellektuelt niveau (skal ikke opfattes negativt) bliver væk fra forummet, da standarden er faldende, og der vil dermed også blive givet flere forkerte svar til brugerne, da dem som ellers var kvalificeret til at svare på disse spørgsmål, ikke gider besøge forummet længere.

Der skal være plads til alle, men måske man burde indføre en kontrol, på de første 10 emner som en ny bruger opretter. Det ville nok hjælpe en del, desuden så hvis man søger er ens spørgsmål med garanti blevet stillet før. Ellers så bør man ringe til sin læge i stedet for at søge råd på nettet, hvis det virkelig er akut.

det er jeg sådan set enig i. problemet er blot at smurf slet ikke har et intellekt som berettiger brugeren til at kritisere nogen. smurf er i den grad selv ophavsmand til en masse emner som er spekulative og i komplet fravær af seriøse, underbyggende kilder. hvis ikke det er trolling fra smurf's side, så er det dybt sørgeligt, da brugeren i så fald er fuldstændig ude at skide psykisk.

Dedikeret medlem

du er tilfare for dig selv unge naive zombie barn.

Medlem

Haha.. Ved ikke om i kender hinanden privat, men hvis i gerne vil have, at diskussionen skal tages seriøst, og andre skal byde ind med saglige indlæg, så bør I også selv holde en fornuftig tone/debat. Er ikke mod, men synes emnet er en diskussion værd.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Billede

jeg håber virkelig ikke du er seriøs.

som med denne flotte PM:
smurf3000 skrev:
Emne: psychedelia blevet til tudestue for dumme misbrugere

Firoozahfuck skrev:
Er enig med Smurf.

det er jeg sådan set enig i. problemet er blot at smurf slet ikke har et intellekt som berettiger brugeren til at kritisere nogen. smurf er i den grad selv ophavsmand til en masse emner som er spekulative og i komplet fravær af seriøse, underbyggende kilder. hvis ikke det er trolling fra smurf's side, så er det dybt sørgeligt, da brugeren i så fald er fuldstændig ude at skide psykisk.

klovne forestilling.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]