Joe Biden siger noget, men jeg synes det er frisk trådstarter stiller fokus på problemet.
Jeg oplever ærligt talt ofte, at brugere her på siden har ganske travlt med at fordømme andre og reagere med vrede, afsky, had og masser af andre utroligt negative følelser, istedet for at forholde sig konstruktivt og tænke i løsninger.
Det emmer af malplaceret vrede, med et snert af ignorance, hvis i spørger mig.
Guilty as charged! Eller det vil sige, sådan var jeg også selv en stor del af de første 4-5 år på psy. Aner ikke hvorfor jeg stadig kigger med her. Tager jo ikke rigtig stoffer længere, bortset fra phenibut en gang imellem til at tage stressen. Er jeg blevet en træt, desillusioneret lønslave, der reagerer med opgivende ironisk distance overfor alting. Sådan er alderdommen venner... den kommer før i ved af det. Nyd det mens i stadig tror på at i kan gøre en forskel.
jeg syntes boardet er blevet til en tudestue for fesne drug brugere, der ikke har styr på deres sjæl, stof eller kilder. Der er overdrevent mange hjerne døde "jeg har hashpsykose" "har det dårligt efter narko" ol. sinke topics der ikke hører hjemme her.
de bruger siden til at lukke deres ekstremt uintelligente ugennemtænkte komplet out of touch meninger om hvorfor de har det dårligt. og straks ignorere alle sider af deres liv for at give fx hash eller svampe skylden for deres dårlige oplevelser, hvis jeg havde filmet dem kunne jeg bevise at de var nogle spassere der ikke aner en skid og at deres levemåde er som et børnehave barn, og derfor er deres argumentation og herefter.
Hvor er det godt at vi trods alt også har sådan nogen som dig!
#ironiskdistance