Hvilket potentiale er det lige præcis du søger efter? Hvordan påvirker svampene din træning? Altså, bliver din kondi og muskelopbygning bedre fordi du indtager svampe med psilocybin indhold eller fordi du tripper? Jeg kan ikke helt se meningen i at trippe i forbindelse med træning.
Hvad er det du forventer at svampene skal gøre af positive ting for din træning? Jeg kan godt se pointen i at det kan blive nemmere at holde motivationen, have det sjovere og føle sig selv bedre, men kan slet ikke se hvordan svampene eller deres effekt skulle påvirke din træning.
Beklager at du ikke får så meget konstruktiv feedback til din plan (udover alt der er blevet sagt i form af HR), men havde du forventet andet?
Var det ikke bedre at bruge pengene fra svampene til at gå i et fitness center, købe kosttilskud og måske en tid hos en psykolog?
du er nød til at forstå hvad det er jeg skriver, før at du begynder at tro, at du skriver noget konstruktivt.
som sagt tidligere det er ikke at træne pga af svampe men det er at træne med svampe.
hvorfor:
blodcirkulationen er meget hurtigere idet at jeg træner så hvis svampe skulle have nogen bedrende effekt
så er det meget nemmere at finde ud af, imens jeg træner, fremfor at jeg ligger ned.
det mulige potentiale:
ved du hvad "neurogenesis" det er?
du bør nok læse om det, før at du kommer med udtalelser.
neurogenesis er noget alle mennesker, der har været igennem et misbrug kan have godt af.
neurogenesis er noget alle kan have godt af faktisk, raske eller syge.
og det er blevet bevist igennem de studier jeg har linket til.
men da jeg er nysgerrig tager jeg og hopper ind i projektet og opfordre ingen til at gøre det samme.
men i så fald: hav en god grund.
fremover kunne det være rart at i bare venter, til at jeg kommer med en opdatering,
eftersom at i tilsyneladende ikke har noget seriøst at komme med ud over konklusioner, som i har trukket fra den tynde luft.
det jeg siger er at i bør studere, hvis ikke nær studere de videoer som jeg har linket til.
og forstå dem før i begynder på alt muligt pjat