Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 01:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jeg føler at jeg er begyndt, at blive lidt resistent
mod svampenes virkning.

Amen virkelig? Havde du regnet med andet?

Synes også det lyder som en dårlig idé. Selvom svampe ikke er skadelige lyder det ikke som et eksperiment, der er sundt for psyken.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor mange dage i træk har du indtaget psilocybin og hvor lang tid regner du med at gøre det? Gør du det kun for træningens skyld? Eller nyder du at være små-trippende konstant? Hvis ikke du øger dosis og derved mister effekten ret hurtigtig hvad får du så ud af at blive ved? Du har lige indtaget en 3 gramsdosis, er det ikke en tendens, at du vil begynde at øge dosen for at få virkning igen? Pas nu på.

Medlem

jeg har taget 1 gram hver anden dag, i 17 dage nu,
og jeg føler ikke, at have fået mig nogen problemer psykisk, eller fysisk, tværtimod.
hvilket er derfor at jeg udtrykker min tillid til projektet.

jeg føler ikke det mindste af problemer nærme sig, men tilgengæld har jeg været bedre til at takle mine forrige problemer.
hvilket i mit hovede er skide gode resultater.

jeg har det fint med at ingen af jer tror at det her kan føre til noget godt.
det er blot rationel bekymring.

søvnigt sind: det er virkelig gode spørgsmål.
17 dage, har jeg gjord det, men har erfaring der datere et halvandet år tilbage.
nej det er ikke kun for træningens skyld, blodcirkulationen er meget hurtigere idet at man træner, og hvis jeg skal opdage at svampe kan udføre "mirakler", så tror jeg ikke det skader, at jeg gør det mens jeg er aktiv.
jeg har i øvrigt god erfaring med at været påvirket af svampe, og på samme tid være aktiv.

jeg gør dette over 3 måneder, for at se hvad jeg kan opnå med at tilføje svampe til min træning.

I mit hovede tænker jeg:
der må være andet end blot rusen at opnå, ved indtagelse af svampe.
Derfor spiser jeg 1 gram hver anden dag, som var det en del af en diet, og nej der er ingen tendens at spotte.
min enkelte variation har ikke givet mig blod på tanden til at blive ved med at øge doserne hvilket i nok kunne frygte.

min primære motivation:
hvis der er nogen sundhedsmæssige aspekter ud over det negative, så agter jeg at finde ud af det.
der er en flok videnskabsmænd der i 2013 har haft en konference hvor de har fremlagt at psilocybin svampe kan forårsage neurogenesis.

det er i mit hovede meget interessant at det bliver nævnt.
videnskabsmændene har lavet komparative undersøgelser, med ikke brugere, nybegyndere, og langtidsbrugere. og resultaterne er mindblowing.

jeg vil forsøge at finde nogen af de videoer fra konferencen

Medlem

her er en:
http://www.youtube.com/watch?v=lbRbMavHm-8
her er en:
http://www.youtube.com/watch?v=FNonSMghN40
her er en.
http://www.youtube.com/watch?v=tWeEp0S1AAQ
her er den der er mest interessant:
http://www.youtube.com/watch?v=jT5dZDnJ6J4

mange af de her videoer har ikke meget at gøre med mig, men så vidt så godt er ingen af undersøgelserne negative.
men den sidste er nok den der (hvis nogen) vil have mest betydning i det her projekt.
nemlig neurogenesis aspektet er noget vi alle kan få gavn af.

hvis i ikke gider se det hele så er der en "abstrakt" placeret i beskrivelsen.
bortset fra sidste video

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hvorfor går du ind på et HR forum og fortæller at du æder 1 gram svampe hver anden dag ?
man skulle næsten tro du ønskede denne her slags opmærksomhed... havde du forventet opbakning ? provokation ? eller tror du vi bliver klogere af det ?
For min skyld kan du komme og sige at du er rablende sindsyg bagefter eller at du aldrig har haft det bedre, jeg syntes stadig det er lige respektløst for stoffet og sin hjerne at gøre det, og jeg kunne kun blive bange for at hvis du nu fik bildt dig ind at det var skide godt for dig bare fordi du var så heldig ikke at slippe afsted med en skade - at andre kunne finde på det samme og efterligne, det er jo langt fra alle der ville kunne tåle det (jeg ville personligt blive indlagt på koldbøtte fabrikken) så hvad er det du vil med den her tråd ?

der findes intet wonderdrug.

Medlem

hvorfor går du ind på et HR forum og fortæller at du æder 1 gram svampe hver anden dag ?
man skulle næsten tro du ønskede denne her slags opmærksomhed... havde du forventet opbakning ? provokation ? eller tror du vi bliver klogere af det ?
For min skyld kan du komme og sige at du er rablende sindsyg bagefter eller at du aldrig har haft det bedre, jeg syntes stadig det er lige respektløst for stoffet og sin hjerne at gøre det, og jeg kunne kun blive bange for at hvis du nu fik bildt dig ind at det var skide godt for dig bare fordi du var så heldig ikke at slippe afsted med en skade - at andre kunne finde på det samme og efterligne, det er jo langt fra alle der ville kunne tåle det (jeg ville personligt blive indlagt på koldbøtte fabrikken) så hvad er det du vil med den her tråd ?

der findes intet wonderdrug.

Jeg udtrykker mig klart, og tydeligt i det første indlæg, at jeg vil hører om nogen har nogen gode ideer.
eller nogen tilføjelser til projektet.

som muligvis kan gøre det mere overskueligt, eller interessant at følge med i.

jeg ønsker ikke at folk skal efterligne mig.

jeg synes det er rigeligt respekt at værdsætte dets potentiale.
men det kan vi mundhugges om for evigt og der er det at det bliver for useriøst og som sagt
det er at foretrække at få seriøse henvendelser.
gider ikke det mundhuggeri, jeg forstår godt dit syn men der er virkelig ingen grund til at gentage dig selv.

det her er for mig et studie som er vigtigt.
derfor dokumentere jeg projektet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Hvilket potentiale er det lige præcis du søger efter? Hvordan påvirker svampene din træning? Altså, bliver din kondi og muskelopbygning bedre fordi du indtager svampe med psilocybin indhold eller fordi du tripper? Jeg kan ikke helt se meningen i at trippe i forbindelse med træning.

Hvad er det du forventer at svampene skal gøre af positive ting for din træning? Jeg kan godt se pointen i at det kan blive nemmere at holde motivationen, have det sjovere og føle sig selv bedre, men kan slet ikke se hvordan svampene eller deres effekt skulle påvirke din træning.

Beklager at du ikke får så meget konstruktiv feedback til din plan (udover alt der er blevet sagt i form af HR), men havde du forventet andet?
Var det ikke bedre at bruge pengene fra svampene til at gå i et fitness center, købe kosttilskud og måske en tid hos en psykolog?

Medlem

Hvilket potentiale er det lige præcis du søger efter? Hvordan påvirker svampene din træning? Altså, bliver din kondi og muskelopbygning bedre fordi du indtager svampe med psilocybin indhold eller fordi du tripper? Jeg kan ikke helt se meningen i at trippe i forbindelse med træning.

Hvad er det du forventer at svampene skal gøre af positive ting for din træning? Jeg kan godt se pointen i at det kan blive nemmere at holde motivationen, have det sjovere og føle sig selv bedre, men kan slet ikke se hvordan svampene eller deres effekt skulle påvirke din træning.

Beklager at du ikke får så meget konstruktiv feedback til din plan (udover alt der er blevet sagt i form af HR), men havde du forventet andet?
Var det ikke bedre at bruge pengene fra svampene til at gå i et fitness center, købe kosttilskud og måske en tid hos en psykolog?

du er nød til at forstå hvad det er jeg skriver, før at du begynder at tro, at du skriver noget konstruktivt.

som sagt tidligere det er ikke at træne pga af svampe men det er at træne med svampe.
hvorfor:
blodcirkulationen er meget hurtigere idet at jeg træner så hvis svampe skulle have nogen bedrende effekt
så er det meget nemmere at finde ud af, imens jeg træner, fremfor at jeg ligger ned.
det mulige potentiale:
ved du hvad "neurogenesis" det er?
du bør nok læse om det, før at du kommer med udtalelser.

neurogenesis er noget alle mennesker, der har været igennem et misbrug kan have godt af.
neurogenesis er noget alle kan have godt af faktisk, raske eller syge.
og det er blevet bevist igennem de studier jeg har linket til.

men da jeg er nysgerrig tager jeg og hopper ind i projektet og opfordre ingen til at gøre det samme.
men i så fald: hav en god grund.

fremover kunne det være rart at i bare venter, til at jeg kommer med en opdatering,
eftersom at i tilsyneladende ikke har noget seriøst at komme med ud over konklusioner, som i har trukket fra den tynde luft.
det jeg siger er at i bør studere, hvis ikke nær studere de videoer som jeg har linket til.
og forstå dem før i begynder på alt muligt pjat

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tynd luft ? .... du tror virkelig ikke på at du kan tage skade gør du :) ?

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke se hvordan det er "pjat" at folk råder dig til måske at genoverveje din situation. Du vælger trods alt at spørge til råds om et stort forbrug af narko inde på et HR forum. Jeg tror ikke, der er nogen, der er i tvivl om, at du har gjort overvejelser om hvorfor du gør det. (Ang. neurogenesis, træning osv.) Men havde der ikke været kritiske spørgsmål eller advarsler til dig herinde fra, ville forummet i mine øjne have spillet fallit.

Jeg må indrømme, at jeg da også synes, det er et spændende projekt, som jeg gerne vil høre resultaterne på. Men pas nu på dig selv.

Medlem

Jeg kan ikke se hvordan det er "pjat" at folk råder dig til måske at genoverveje din situation. Du vælger trods alt at spørge til råds om et stort forbrug af narko inde på et HR forum. Jeg tror ikke, der er nogen, der er i tvivl om, at du har gjort overvejelser om hvorfor du gør det. (Ang. neurogenesis, træning osv.) Men havde der ikke været kritiske spørgsmål eller advarsler til dig herinde fra, ville forummet i mine øjne have spillet fallit.

Jeg må indrømme, at jeg da også synes, det er et spændende projekt, som jeg gerne vil høre resultaterne på. Men pas nu på dig selv.

jeg tastede også lige i dag ordene "eating magic mushrooms everyday"

og jeg faldt over flere der faktisk har gjord det fuldstændig samme.
og det var folk der ville vinde over depression, som mig.
en af dem sagde specifikt at der blev indtaget 1 lille mængde svampe HVER DAG, hvilket er lidt mere end jeg indtager.
men at der også var gode resultater, det er for mig interessant.

og som alle i har sagt indtil videre, så de der indtager så ofte stopper med at mærke effekten.
efter tre dage, men som sagt det er ikke pga rusen jeg gør det.
det er studiet i sig selv, der er interessant.

Dedikeret medlem

"og det var folk der ville vinde over depression, som mig." ?

Er det den egentlige grund til dit forsøg?

Edit for det vil give mere mening for mig end den der marathon historie :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg syntes nu også at depressions delen er meget relevant i den her sammenhæng, så forstår ikke lige hvorfor det ikke var en del af dit oprindelige indlæg. Ikke at det gør det mindre dumt at indtage svampe SÅ ofte, men det giver mere mening.

Jeg prøver ikke på at være efter dig eller noget, ej heller nedgøre hvad du gør og hvad din plan er med det. Har bare givet udtryk for, hvad jeg personligt mener om det.
Og har ikke set de video'er du har linket til, da jeg ikke tror det ville ændre min mening på nogen måde alligevel.

Men held og lykke med det, jeg håber da du får en masse positivt ud af forsøget og det ikke ender galt for dig. (Ingen sarkasme her)

Mvh

Medlem

Jeg syntes nu også at depressions delen er meget relevant i den her sammenhæng, så forstår ikke lige hvorfor det ikke var en del af dit oprindelige indlæg. Ikke at det gør det mindre dumt at indtage svampe SÅ ofte, men det giver mere mening.

Jeg prøver ikke på at være efter dig eller noget, ej heller nedgøre hvad du gør og hvad din plan er med det. Har bare givet udtryk for, hvad jeg personligt mener om det.
Og har ikke set de video'er du har linket til, da jeg ikke tror det ville ændre min mening på nogen måde alligevel.

Men held og lykke med det, jeg håber da du får en masse positivt ud af forsøget og det ikke ender galt for dig. (Ingen sarkasme her)

Mvh

depressionsdelen var også nævnt kort i første indlæg:
"ofte har jeg prøvet at føle at jeg er endt ved en blindgyde, og det er den mest depressive oplevelse indimellem."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Men dem som er i behandling for depression får jo kun en lille mængde svampe om dagen, overhovedet ikke nok til at trippe på. Omkring 0.25g, mener jeg at have hørt.

Jeg synes det virker voldsomt at du går sådan til den. Jeg kender godt det at hverdagen virker skod, men løsningen er ikke at rende rundt på svampe nærmest hele tiden. Det kan du ikke gøre for evigt. Verden er kold og ond, at du blæser rundt hver anden dag på 1-3g tørrede svampe ændrer det ikke.

Pak det ind i træning eller behandling af depression, jeg tror nu der ligger mere bagved end bare de par ting.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Men dem som er i behandling for depression får jo kun en lille mængde svampe om dagen, overhovedet ikke nok til at trippe på. Omkring 0.25g, mener jeg at have hørt.

Jeg synes det virker voldsomt at du går sådan til den. Jeg kender godt det at hverdagen virker skod, men løsningen er ikke at rende rundt på svampe nærmest hele tiden. Det kan du ikke gøre for evigt. Verden er kold og ond, at du blæser rundt hver anden dag på 1-3g tørrede svampe ændrer det ikke.

Pak det ind i træning eller behandling af depression, jeg tror nu der ligger mere bagved end bare de par ting.

du har ret, der ligger mere bag det.

nemlig studiet.
det er 18. dagen i dag.
jeg føler mig frisk som en havørn.
jeg synes at den mængde tid på et gram svampe hver anden dag, uden at føle det mindste af at verden er kold og ond imod mig.
det er ret betydningsfuldt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
men det er jo ikke ægte? det er jo falsk glæde og overskud, som du får fra svampene på den måde. I stedet burde du have ET godt trip, som kunne holde dig oppe over længere tid.
Det du har gang i lige nu, vil jo svare til, hvis jeg følte mig frisk og veloplagt hver dag, hvis jeg var på speed hele tiden. Det er ikke fucking holdbart, åben nu bare øjnene, du ender med at smadre din psyke, hvis du bliver ved.

Edit: og jeg er ked af at sige det, men hvis du ikke kan se problemet i det her, så er du fandme for dum. Har du overhovedet overvejet psykisk afhængighed? Hvis du godt kan lide at trippe, er der da ikke noget at sige til, at du har det godt, hvis du tripper hele tiden. Ligesom hvis man godt kan lide at onanere, og så bare går rundt med hånden i buksen og filer den af hele tiden, så vil man da også have det nice, men det du har gang i, holder bare ikke!!!

Medlem

men det er jo ikke ægte? det er jo falsk glæde og overskud, som du får fra svampene på den måde. I stedet burde du have ET godt trip, som kunne holde dig oppe over længere tid.
Det du har gang i lige nu, vil jo svare til, hvis jeg følte mig frisk og veloplagt hver dag, hvis jeg var på speed hele tiden. Det er ikke fucking holdbart, åben nu bare øjnene, du ender med at smadre din psyke, hvis du bliver ved.

Edit: og jeg er ked af at sige det, men hvis du ikke kan se problemet i det her, så er du fandme for dum. Har du overhovedet overvejet psykisk afhængighed? Hvis du godt kan lide at trippe, er der da ikke noget at sige til, at du har det godt, hvis du tripper hele tiden. Ligesom hvis man godt kan lide at onanere, og så bare går rundt med hånden i buksen og filer den af hele tiden, så vil man da også have det nice, men det du har gang i, holder bare ikke!!!

du skal også tage og læse hvad der bliver skrevet.
efter tre dage føler man ingen psychedeliske effekter længere. hvilket gør at jeg ikke kan opbygge nogen former for psykisk afhængighed.
jeg kan sagtens mærke på mig selv at det her er ikke afhængigheds dannende.

det er også en del af studiet at finde ud af hvor godt jeg kan have det psykisk efter projektets ophørelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]