Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia.

Jeg var til Tam Tam i lørdags, hvor jeg startede ud med at tage en ret stor sten mdma. Da jeg var en kæmpe idiot og ikke tænkte mig om, tog jeg en mere, da jeg ikke synes det virkede ordenligt. Så kickede det ind, og jeg fik det mega lækkert. :D

Jeg tænkte slet ikke over hvor meget jeg tog senere hen, da jeg aldrig har prøvet at være mere væk, end jeg har følt at jeg har styr på det. Det skete så den nat.

Pludselig blev jeg så blæst, at jeg ikke havde styr på hvad der var virkelighed, og hvad der foregik inde i mit hoved. Jeg så de sygeste ting.. Mine venner siger at jeg bare tågede rundt de sidste par timer, og så virkelig fuckd ud, men når de spurgte om jeg var okay, svarede jeg dem at jeg havde det fint. I virkeligheden havde jeg det fucking elendigt, og forstod slet ikke hvad der foregik omkring mig.. :(

Jeg hallucinerede helt vildt, jeg så bla. en rød knap som jeg trykkede på, og da jeg så vågnede op af min tåger, stod jeg og trykkede en mand i nakken... Har aldrig oplevet noget lignende, og er godt nok flov over min opførsel.

Da jeg kom hjem (kan slet ikke huske turen hjem), lagde jeg mig straks i sengen og sov så i knap 16 timer.. Lige siden jeg vågnede op i morges, har jeg haft det elendigt. Jeg har en voldsom trykken i hovedet, og føler mig slet ikke klar til at tage på arbejde i morgen..

Har nogen af jer nogensinde oplevet noget lignende? At komme derud, hvor det bare ikke er sjovt mere? .. Hvad kan jeg gøre for at få det bedre hurtigt, så jeg rent faktisk kan passe mit arbejde i morgen? :/ .. Kan godt være at jeg er pylret, men jeg er nervøs for om jeg har taget permanent skade?...

Mvh. Nicklas :peace:

Medlem

Det er alle sammen klassiske tegn på for meget MDMA. Kroppen har brug for tid til at opbygge serotonin ordenligt igen, og det kan godt tage et godt stykke tid. Ud fra det du skriver, tror jeg overhovedet ikke du skal være bange for permanente skader - dog vil jeg råde dig til at vente MINIMUM 3 måneder med dit næste trip :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Du er nok bare helt tømt for serotonin, det kræver tid at få det op at køre igen. Du kan hjælpe det lidt på vej ved at spise bananer og kylling, motionere og få en god nats søvn. Du er nok ikke ovenpå imorgen, men du skulle gerne have det bedre.
Jeg tror ikke at du har fået nogle permanente skader, men lad det være en advarsel.
!!!!HUSK AT HOLDE MINIMUM 2MÅNEDERS PAUSE IMELLEM MDMA TURE!!!!

-edit: 3 måneder er nok en god idé i dette tilfælde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Få nu anskaffet dig en vægt til næste gang, udover det skal du have en lang pause fra MDMA - spis mad med 5-HTP, eller suppler med det i form af et kosttilskud. Få dyrket motion og spist sundt og godt med kcal. Du har nok ikke taget permanent skade, men det kan altså godt være det tager tid at komme over sådan en tur.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
yes, hold dig fra joints og andre psykedeliske- og småpsykedeliske ting de næste par uger (minimum) og spis som sagt noget 5-htp, enten som kost tilskud, ellers er der højt indhold i rød peber. du kan godt regne med at få nogle rollbacks/flashbacks, det skal du ikke tage dig af det er helt normalt... du burde være oppe på hesten igen fuldstændig om mindre end en uge, men det kan tage længere tid.

stoffer er sjove, men det er ikke legetøj :)

Junior medlem

Tak for de hurtige svar alle sammen :) .

Holder mig i hvert fald væk fra emma o.lign. stoffer i en lang periode, det er helt sikkert.
I har gjort mig en del mere tryg ved situationen. Troede jeg var helt fuck'd haha :) .

Joe_biden, så den pind jeg lige har lavet burde jeg ikke ryge? Mega fedt at du skriver det, for skulle lige til at gå en lang tur og ryge den..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hmm... altså hvis du er bange for psykiske mén så lad være... men hvis du gerne vil have et rollback så go for it. det er en sikker opskrift på at få noget af oplevelsen tilbage, og dét giver mange "badtrip" da de tror de har fået en permanent hjerneskade (det er det ikke). du kommer dig langsommere psykisk hvis du ryger - det gælder i de fleste situationer. men altså... du kommer ikke i den forstand til at forværre noget. gør som du vil, men nu er du "advaret" mod et rollback i hvertfald :)

Junior medlem

Okay, tak Joe :) .

Jeg var på staden med nogen venner i går morges efter tam tam, og da jeg havde røget blev min situation faktisk forværret pænt meget.. Så tror sgu jeg lader pinden ligge :) . Det hjælper bare som regel på tømmermænd o.lign. så ville egentlig bare ryge for at få det lidt bedre i kroppen :p ..
Hvad mener du egentlig med et rollback? . Vil jeg føle mig blæst igen, gense episoder fra aftenen, eller hva mener du? :) Kan godt være jeg spørger dumt nu, men af ren interesse for hvad der ville ske, spørger jeg alligevel :D .

Jeg bukker og nejer for jeres enormt behjælpelige råd. Nu vil jeg æde nogen bananer og stene en film, inden jeg smutter i seng. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg tror ikke det var pga. mdma at du havde det så skidt. Det var simpelthen bare fordi du var til et utrolig elendigt bad karma arrangement...

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg kiggede kun forbi tråden, fordi jeg skulle se Snufkin's hate

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kan ikke forstå folk der hater på tamtam, har selv kun været der 1 gang, men der var brian og hans slæng altså i utroligt godt humør.

ja, et rollback er at få de samme følelser tilbage som man havde under trippet... et slags utroligt stærkt minde om situationen. det kan godt virke ret overvældende. personligt kan jeg godt lide det, og det er jo bare hvad man gør det til... men man må sige at ens hjerne kan spille en et puds engang imellem :)

Junior medlem

Hvad er da f.eks. et godt karma arrangement Snufkin? :) Folk er altid så glade og åbne til Tam Tam, har aldrig oplevet dårlig karma derinde.. At toiletterne osv. var møg klamme, er så hvad det er. Det gav mig næppe det dårlige trip :) .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puha, skal virkelig til at skrive mine oplevelser med TamTam igen igen igen.

Citat:
1: Tam Tam har sendt tæskehold ud for at true andre arrangør. Bare det her punkt, er nok til at opretholde min boycut.

2: Tam Tam har snydt med Line-uppen flere gange. Også denne gang, hvis det kun var ½ af 1200. 600 Mics kunne de jo fint ha taget navneforandring til.

3: Tam Tam har flere gange lukket for mange folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og de havde ikke mulighed at refunderer billetten.

4: Tam Tam snød engang med vandet på Halvandet. Hængte sedler op hvor der stod at vandet fra hanen på toilettet var forurenet, men solgte selv samme vand i baren til 20 kr.

Så er der hele problematikken angående det klientel der frekventerer Tam Tam festerne. Der skal folk være fuldstændig frie til at afgøre om det er nogen de gider at feste sammen. Der giver jeg medhold ;)

Lige et par tilføjelser til listen over TamTams fadæser:

5: Til Winter TamTam 2012 "glemte" arrangørerne at der skulle være varme i teltet.

6: Til Winter TamTam 2013 havde arrangørerne ikke styr på forholdene i teltet igen, så det blev en indendørs svømme mudderpøl

7: Til Winter TamTam 2013 havde arrangørerne lovet lasershow, hvilket ikke var at finde til arrangementer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad er da f.eks. et godt karma arrangement Snufkin? :) Folk er altid så glade og åbne til Tam Tam, har aldrig oplevet dårlig karma derinde.. At toiletterne osv. var møg klamme, er så hvad det er. Det gav mig næppe det dårlige trip :) .

En af Tam Tam festerne for par år siden blev evakueret, fordi der var en der taget en håndgranat med ind. Jeg kunne også nævne 100 andre årsager, men jeg synes faktisk det er rigeligt til at illustrer hvad jeg mener.

Dedikeret medlem

Som de andre siger ! Anskaf din en vægt så er det hele meget nemmere. DE ting du beskriver du oplevede oplever jeg HVERGANG jeg ruller HÅRDT !

Junior medlem

Du har helt ret i det med poolen i teltet .. Det var pænt nederen :) . De ting du skriver lyder ret fuckd.. Hvis de passer, så må jeg erkende at du har helt ret :) .

Jeg har dog aldrig interesseret mig for, hvem arrangøren egentlig er, og hvad de foretager sig. Jeg har bare deltaget i et par fester med en masse venner, hvor vi har hygget os helt vildt :) . Der er dog altid nogen mangler, som viser at de måske skulle planlægge lidt mere.

Men mit badtrip var altså min egen skyld. Tog alt for meget emma, og drak for lidt vand..

Okay, Kool. Det var et eller andet sted sjovt at opleve, men på den anden side var det ret nederen et sted som det, da jeg næsten ikke var i stand til at danse eller noget. Tågede bare rundt og så alle mulige smadrede ting :) ..

Men tak for respons alle sammen, alt sammen har været meget nyttigt :) .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du har begået nogle fejl.

1) Aldrig tag til Tam Tam fest.

2) Lad være med at overdoser. Research det narko du vil tage, vej det op, drik lidt vand, lad være med at redosere mere end én gang og husk at få søvn

3) Aldrig tag til Tam Tam fest. Hvis du kan, så få festen lukket.

3) Spis en masse, masse mad nu, en masse god mad. De få gange jeg har haft det som det (dog ikke lige så slemt), har det hjulpet ekstremt meget at spise en masse mad, vitaminpiller og frugter osv., samt at få en solid søvn.

4) Aldrig tag til Tam Tam fest. Næste gang du overvejer det, så overvej, om det ikke er federe at begå selvmord.

5) Find nogle federe fester. De er derude.

//Zp4ff3H

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

^^ +1
Alt for nice, made me laugh :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Spaffeh said it.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja du er sikkert i godt serotonin-underskud og medtaget af mulig dehydrering, udmattelse og generelle drug-hangovers.
Søvn, varme, vitaminer, vand og evt. 5-htp hvis du har tilgang til det. Hold dig fra al knark, inkl. alkohol i minimum et par uger. Ingen MDMA i nogle måneder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]