Hey Psychedelia.
Jeg var til Tam Tam i lørdags, hvor jeg startede ud med at tage en ret stor sten mdma. Da jeg var en kæmpe idiot og ikke tænkte mig om, tog jeg en mere, da jeg ikke synes det virkede ordenligt. Så kickede det ind, og jeg fik det mega lækkert.
Jeg tænkte slet ikke over hvor meget jeg tog senere hen, da jeg aldrig har prøvet at være mere væk, end jeg har følt at jeg har styr på det. Det skete så den nat.
Pludselig blev jeg så blæst, at jeg ikke havde styr på hvad der var virkelighed, og hvad der foregik inde i mit hoved. Jeg så de sygeste ting.. Mine venner siger at jeg bare tågede rundt de sidste par timer, og så virkelig fuckd ud, men når de spurgte om jeg var okay, svarede jeg dem at jeg havde det fint. I virkeligheden havde jeg det fucking elendigt, og forstod slet ikke hvad der foregik omkring mig..
Jeg hallucinerede helt vildt, jeg så bla. en rød knap som jeg trykkede på, og da jeg så vågnede op af min tåger, stod jeg og trykkede en mand i nakken... Har aldrig oplevet noget lignende, og er godt nok flov over min opførsel.
Da jeg kom hjem (kan slet ikke huske turen hjem), lagde jeg mig straks i sengen og sov så i knap 16 timer.. Lige siden jeg vågnede op i morges, har jeg haft det elendigt. Jeg har en voldsom trykken i hovedet, og føler mig slet ikke klar til at tage på arbejde i morgen..
Har nogen af jer nogensinde oplevet noget lignende? At komme derud, hvor det bare ikke er sjovt mere? .. Hvad kan jeg gøre for at få det bedre hurtigt, så jeg rent faktisk kan passe mit arbejde i morgen? :/ .. Kan godt være at jeg er pylret, men jeg er nervøs for om jeg har taget permanent skade?...
Mvh. Nicklas