@Trådstarter: Som du kan høre er Snufkin ude med "hater-hatten" igen igen igen i år når man taler om tam-tam

Der er en del af de ultra hipster syrehoveder, der slet ikke kan forstå hvorfor man vil høre mainstream israelertramp fremfor at støtte de små lokale fester hvor den største overarm er 20 cm i omkreds. (Intet ondt ment Snufkin

Håber jeg også du ved!

- Men... da jeg så tråden tænkte jeg... "Nu har han sikkert ytret sig omkring det samme som sidste år"). ;b
@Polen: Hvordan kan du mene at tjald virker dæmpende på MDMA effekten?

Det forstår jeg godtnok ikke! Hash giver en synergisk effekt sammen med mere eller mindre alle andre stoffer.
On topic: Så har jeg selv kun oplevet "ballade" én gang til tamtam, hvor der kort fortalt var en ung gut der var blevet busted (går jeg ud fra) som ikke vil vises ud, og forsøgte at stikke af fra civilpanseren der var ved at følge ham ud. Det hele sluttede med at der indenfor 20 sekunder stod 10 vagter i en rundkreds rundt om 3-4 betjente der lå ovenpå ham her udbryderkongen.
Ellers kan jeg kun sige at Politiet igennem årene har øget deres indsats til lige præcis tamtam. Oprettede på et tidspunkt den her tråd:
viewtopic.php?f=19&t=44218&p=606485&hilit=tam+tam#p606485Der følger du narkobetjentene til tam tam.
Har en enkelt gang haft en smugle besvær med politiet. Eller det vil sige.. Havde lige været på toilet og dyppe næsen i noget cola, og efterladt en streg til min ven der stod og holdte vagt udenfor min bås, og som skulle banke på når der var fri bane så han kunne få den bås jeg lige havde været i. Og i samme sekund som jeg åbner døren vælter der 3 civilbetjente ind, jeg skynder mig at stikke halen mellem benene mens min ven forsøger at komme ind i den bås hvor der lå en god streg cola og ventede på ham. Men det fik betjentene sat en stopper for, hvorefter de spørger min ven hvem der lige havde været derinde. Hvilket han selvfølgelig ikke kunne huske

Ved godt det er dårlig HR at tilråde andre at blande flere stimulansser på en gang. Så det lader jeg andre om. Og vil blot mindes dengang man var ung og dum og ikke vidste bedre, og sagtens kunne fylde både amf og emma indenbors til den store klapsalve. Uden at der skete noget ved det, nu er jeg blevet klogere. Så derfor er det ikke noget der planlægges, som i de gamle dage.