Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg tager selv derover med en kammi, og 2 veninder. Og vi har alle tænkt os at give den maks gas med emma. Min erfaring siger mig at det kommer meget an på dosen, og hvilke omgivelser du er i. Har dog også lidt amf med, hvis man nu skulle få dingel ben :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg tager selv derover med en kammi, og 2 veninder. Og vi har alle tænkt os at give den maks gas med emma. Min erfaring siger mig at det kommer meget an på dosen, og hvilke omgivelser du er i. Har dog også lidt amf med, hvis man nu skulle få dingel ben :-D

Fedt, man. Du lyder til at have godt styr på dine ting. Især det der med at give den "maks gas med emma" og blande med amf. Top dollar, dude!

On a more serious note: Få lige styr på, hvad fanden du render rundt og propper i hovedet.

Junior medlem

Ro på fyr!
For det første, så beklager jeg sku mange gange at jeg ikke præcist har beskrevet hvor mange mg osv jeg har tænkt mig at indtage.. (ironi kan forekomme) Når jeg siger, gi" den maks gas med emma" snakker jeg ikke noget om at jeg har tænkt mig at tage kæmpe doser, uden omtanke. Tværtimod. jeg syntes selv jeg er meget påpasselig, og lytter til min krop.
At jeg måske, har tænkt mig at fyre lidt amfetamin oveni er en anden ting. - Men igen, jeg lytter til min krop. Og har trods utallige ture, på diverse sjove ting og sager, aldrig haft en dårlig oplevelse. og det mener jeg, er af den grund.
Så pak dit pis sammen, og lad da være med at konkludere ud fra et simpelt indlæg om jeg har styr mine ting.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Halose skrev:
Det er ikke godt at blande amfetamin og MDMA. Fra wikien:

http://www.psychedelia.dk/wiki/MDMA skrev:
Indtag ikke MDMA og amfetamin på samme tid (eller andre stærke stimulanter). Det er en dårlig kombination og er skadeligt for hjernen. Amfetamin øger især risikoen for hjerneskader og overophedning fordi det i sig selv har en kraftigere ophedende effekt end MDMA. Amfetamin er en kraftigere stimulant end MDMA, og dens "doping virkning" øger den dansendes udholdenhed, men kroppen og hjertet bliver ikke stærkere af at indtage en stimulant og man kan dø af hjertestop.

http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA

Senest rettet af snufkin 01 okt 2013 17:47, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
@Trådstarter: Som du kan høre er Snufkin ude med "hater-hatten" igen igen igen i år når man taler om tam-tam :P Der er en del af de ultra hipster syrehoveder, der slet ikke kan forstå hvorfor man vil høre mainstream israelertramp fremfor at støtte de små lokale fester hvor den største overarm er 20 cm i omkreds. (Intet ondt ment Snufkin :P Håber jeg også du ved! ;) - Men... da jeg så tråden tænkte jeg... "Nu har han sikkert ytret sig omkring det samme som sidste år"). ;b

@Polen: Hvordan kan du mene at tjald virker dæmpende på MDMA effekten? :o Det forstår jeg godtnok ikke! Hash giver en synergisk effekt sammen med mere eller mindre alle andre stoffer.

On topic: Så har jeg selv kun oplevet "ballade" én gang til tamtam, hvor der kort fortalt var en ung gut der var blevet busted (går jeg ud fra) som ikke vil vises ud, og forsøgte at stikke af fra civilpanseren der var ved at følge ham ud. Det hele sluttede med at der indenfor 20 sekunder stod 10 vagter i en rundkreds rundt om 3-4 betjente der lå ovenpå ham her udbryderkongen.
Ellers kan jeg kun sige at Politiet igennem årene har øget deres indsats til lige præcis tamtam. Oprettede på et tidspunkt den her tråd: viewtopic.php?f=19&t=44218&p=606485&hilit=tam+tam#p606485
Der følger du narkobetjentene til tam tam.

Har en enkelt gang haft en smugle besvær med politiet. Eller det vil sige.. Havde lige været på toilet og dyppe næsen i noget cola, og efterladt en streg til min ven der stod og holdte vagt udenfor min bås, og som skulle banke på når der var fri bane så han kunne få den bås jeg lige havde været i. Og i samme sekund som jeg åbner døren vælter der 3 civilbetjente ind, jeg skynder mig at stikke halen mellem benene mens min ven forsøger at komme ind i den bås hvor der lå en god streg cola og ventede på ham. Men det fik betjentene sat en stopper for, hvorefter de spørger min ven hvem der lige havde været derinde. Hvilket han selvfølgelig ikke kunne huske 8)

Ved godt det er dårlig HR at tilråde andre at blande flere stimulansser på en gang. Så det lader jeg andre om. Og vil blot mindes dengang man var ung og dum og ikke vidste bedre, og sagtens kunne fylde både amf og emma indenbors til den store klapsalve. Uden at der skete noget ved det, nu er jeg blevet klogere. Så derfor er det ikke noget der planlægges, som i de gamle dage.

Medlem

Geografisk sted: København
Hvis i absolut skal tag MDMA må en af jer næsten være foruden, så der altid en der kan holde styr på jer da folk ikke kan tag vare på sig selv der inde. MONGOL LAND med alle de fineste fra hele København

Når jeg tag til koncert begynder jeg ca. 8 timer før da det for mig tag noget tid og få gang i de små øre, hvis i nu begynder nogle timer før undgår i os og falde rundt i en evt. MDMA rus hvor man dårligt kan se ud af øjene.

VIGTIGT: Lad nu hver med at gå med det MDMA selv, få en anden til det som i måske ikke kender så godt.
Når man først er blevet taget med narko en gang er det gennemsøgning af bilen og jer selv hver eneste gang i har kontakt med Politiet.

Junior medlem

Vil vil svare og fortælle det var det fedeste vi har oplevet :P alle var SÅ glade, selv de store tussede fyre og deres bitches :)) stemningen var rigtig god - eller også så var det fordi jeg var på emma ;)

Medlem

Vil vil svare og fortælle det var det fedeste vi har oplevet :P alle var SÅ glade, selv de store tussede fyre og deres bitches :)) stemningen var rigtig god - eller også så var det fordi jeg var på emma ;)

Gætter på det var fordi du var på emma, i den tilstand er det næsten umuligt at oplevede noget negativt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]