Urben1 jeg tog ikke for meget amf, under 200mg. chancen er der bare altid fik jeg at vide. og har aldrig haft en overdosis eller ''bad trips'' som sådan. Fik at vide at det var ren uheld. og det kan forekomme ved hvem som helst. Men har også tænkt mig at stoppe med alt der øger blodtrykket voldsomt.
Først og fremmest tillykke med at have overlevet hjerneblødningen og stadig have dine kognitive evner intakte!
Er risikoen der altid for at få hjerneblødninger ved indtagelse af amfetamin?
Hvem har fortalt dig at det var rent uheld og at det kan forekomme ved hvem som helst?
Jeg ved godt det er sur bagdel at skulle opgive det, men jeg vil bestemt mene at hvis man først har oplevet én hjerneblødning, bør man undgå alt der kan stresse kredsløbet mere end højst nødvendigt for endnu et anfald ville virkelig være slemt.
Du siger du har familie? Har du børn? Pas på dig selv!

Tak skal du have!
Lægen på hospitalet sagde til mig at det var noget de så ofte på grund af amfetamin, og det er ligemeget om det er rent eller urent, chancen er der altid. Faktisk jo ''bedre'' kvalitet jo større chance.
Han sagde også mine chancer ville blive forøget drastisk efter jeg har haft det en gang, men han nævnte kun Amfetamin.
Grunden til jeg tænkte jeg måske godt kunne fortsætte engang imellem er jo at stoffer som LSD osv. påvirker nogle helt, helt andre ting i kroppen. og som der jo står på nettet har man aldrig registreret dødsfald på stoffer som LSD eller Cannabis. Så tænkte det måske ikke havde noget med hinanden og gøre.
og nej jeg har ikke børn, mente mere forældre søskende osv.
Jeg mener også selv jeg altid har passet på mig selv, og har aldrig gået i så høj dosis jeg ville kunne få over dosis. Jeg har bare været meget uheldig.