Vær opmærksom på den lange halveringstid ift. ketamin når du redoserer. Når effekten fra et k-hole og rusen forsvinder, så har du stadig en del MXE i kroppen selvom du måske ikke føler dig så påvirket. Så vil fraråde at tage mange K-hole doser inden for en kort periode.
På mange måder minder det om ketamin udover at det er mere potent (brug mindre doser, end når du tager ketamin,), virkningen tager lidt længere tid at indfinde sig, og så synes jeg mxe modsat ketamin giver en lidt mere behagelig/afslappende følelse i kroppen. Den største ulempe ved MXE ift. ketamin er den lange halveringstid, så den der bedøvende eftereffekt man har i kroppen efter rusen er forsvundet, den bliver hængende en del længere.
Generelt er stærke dissociativer som ketamin og MXE ikke de nemmeste at kombinere med, da de deres effekt meget nemt kan dominere det andet stof. Man kan vel godt tilføje små doser som et supplement til noget andet, hvis man ønsker at tilføje en svag dissociativ følelse eller eufori.
Jeg har dog rigtigt gode erfaringer med, at taget noget psykedelisk med ned i et k-hole. Især da de for mig ofte godt kan være ret grå og kedelige. Et phenetylamin som 25i-NBOME som er meget visuel med typisk meget klare og detaljerede mønstre. Samtidigt effekten på ens sind relativ mild.
Det kan virkelig gøre et ellers sterilt og mørkt k-hole til noget af en fest

En masse andre psykedeliske stoffer er sikkert også gode, men jeg vil nok gå efter et hvis visuelle egenskaber jeg godt kan lide.