Afslutning. Jeg skriver nu min sidste update vedr. Mit dololmisbrug, de sidste par mdr. Har jeg næsten fundet mig selv igen, det har været svært ikke at have noget at være afhængig af(lyder lidt underligt), men sådan har det på en måde været, 10 år på dolol gjorde det også svært at huske hvordan jeg egentlig var/er i al almindelighed. Jeg har det bedst hvis jeg er igang med noget og hvis ikke så ka jeg godt begynde at tænke på min tilstand, detteforekommer dog efterhånden sjældent, det var slemt for et par mdr siden, der er ingen tvivl om atmit misbrug er forbi, men modsat mange andre som fortæller om deres misbrug så husker jeg min misbrugstid som en god tid og jeg ka godt savne den totale glæde ved dolol, som de gav mig. Der er nu gået 6-7 mdr siden jeg tog en kold tyrker og jeg er ved at finde mit humør frem igen, men afvænningstiden tog tid, lang tid jeg troede at 14 dage og så var jeg mig selv igen, det var jeg bestemt ikke, 14. Dage så var rysteturene ovre og så fik jeg overskud til at kigge på mig selv og det var ikkerart, der var mdr. Med fortvivlelse, usikkerhed, frygt og ofte ked af det med dårligt humør til følge, det er dog slut nu, jeg er 95% mig selv igen, tror jeg/håber jeg for jeg har brug for et ekstra hvil en gang imellem. Min konklusion er hvis man kan trappe langsomt ud af sådan et misbrug så må det være vejen frem, jeg troede at jeg kunne skære nogle hjørner ved en kold tyrker men blev ramt af noget længerevarende bagefter rysteturene, det kunne jeg måske have undgået for det var slemt. Men som jeg ser det havde jeg ikke noget valg, jeg ku simpelthen ikke holde mig fra pillerne hvis de var i huset. Jeg har forsøgt at fortælle om min tur i håb om at hjælpe en anden med samme problem, da disse historier bl.a. Herinde gav mig håb mere end noget andet. Mange tak for jeres tid og hjælp. Tak for hjælpen til jeralle
_________________ Når man leger med tyren, får man hornene !!
|